Kan ik me helemaal in vinden. De spontane Geraldine heeft de beste papieren bij mij, dat accent en haar slechte Engels is nog wel om te vormen in de toekomst, kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad ja!![]()
Krista terecht eruit, ze doet te nep, of is echt zo gemaakt. Geraldine is het leukst en knapst, maar dat accent is echt tenenkrommend. Fleur is wel goed, maar ik blijf haar lomp vinden, vooral toen ze zo dronken was. Sophie is een trut, maar ze kan het wel aardig, al vond ik haar uit de zee allesbehalve aantrekkelijk.
Wordt nog spannend.
Ik ben ook om, wat een chickquote:
Volgens mij moeten die twee wel zusjes zijn. Ze lijken erg op elkaar. Fiona's achternaam is Kroon en van Fleur weten we niet meer dan dat haar achternaam met een K begint.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Loontjah het volgende:
Fleur = Fiona van Can't buy me love?
[ afbeelding ]
Ik vind Fleur lekkerder dan die andere twee!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
So true, vooral in die aftiteling zag je een fragment waarop ze er extreem veel op leek.![]()
Die Fleur is gewoon leip en zeker debiel genoeg voor BNN, maar het oog wil ook wat en daarom ga ik toch voor een van die andere 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sterretjegezocht.b(...)df0cd5eabc819cabb955When the flag drops, the bullshit stops
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:46 schreef singha het volgende:
Helaas heeft BNN in de afgelopen aflevering al laten weten wie er gewonnen heeft![]()
Kijk maar bij 29min 38secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sterretjegezocht.b(...)df0cd5eabc819cabb955![]()
Helaas heeft BNN in de afgelopen aflevering al laten weten wie er gewonnen heeft![]()
Kijk maar bij 29min 38secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sterretjegezocht.b(...)df0cd5eabc819cabb955SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar bij 29min 38secondenHoe dom kun je zijn? Ze vertelt net hoe zij het liefst de toekomst ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://sterretjegezocht.b(...)df0cd5eabc819cabb955
![]()
WaahahahhaSappig !!
Nee joh ze vertelt alleen hoe ze het voor zich ziet, t was gewoon een fantasie die ze uitsprak volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn? Ze vertelt net hoe zij het liefst de toekomst ziet.![]()
Waahahahha
Vond jequote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef hetismijrobbert het volgende:
Fleur kwam duidelijk het meest sexy uit dat water dus die sex appeal zit toch ergens!![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:06 schreef sander89 het volgende:
Niveau van het programma valt toch mij tegen, had meer verwacht zeker na meerdere afleveringen.
Die Valerio en Dennis zijn net 2 geile jongetjes.
Zou wel jammer zijn. Geraldine lijkt mij echt de betere. De basis is erg goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:11 schreef Dos37 het volgende:
Sophie gaat het programma winnen dat lijkt me wel duidelijk.
In de war met de Costa! aflevering van vorige week???quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Huh Sophie zat toch al in een soap en zo, dat was toch uitgelekt?!?!?!?!
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel jammer dat er van 1 iemand al bekend is dat ze Costa! gehaald heeft, helaas kunnen zulke dingen nooit stil gehouden worden. Wel leuk dat Kim Lian van der Meij en die Björn van Costa! er aan mee doen.
Voor wie het wil weten, ik zet de naam in een spoiler, maar ik vind het jammer dat ik het nu weet dus klikken op eigen risico. Ik wilde het ook niet onthouden voor de benieuwde mensen onder ons.OOOO ik dacht dat de hoofdprijs een rol in Costa wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En toen werd je weer wakkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
[..]
OOOO ik dacht dat de hoofdprijs een rol in Costa was!
Ik vind Fleur juist veel beter te verstaan. Geraldine heeft een geil bekkie, maar een verschrikkelijk accent. En ze onderbreekt haar gesprekspartner steeds.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fleur praat zo onduidelijk! Doodsteek voor een presentator. Geraldine heeft dan wel een accent, maar die versta ik tenminste. Ook leuker om naar te kijken en ze is grappiger. Dus zij moet het worden.
Ik wel. Typisch dat Noordhollandse, net als dat overal doorheen praten. Ik ben zelf net zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef Meddo het volgende:
Dat accent merk ik, als niet westerse() nauwelijks op. Ik kan me er in ieder geval niet aan ergeren.
idd herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Typisch dat Noordhollandse, net als dat overal doorheen praten. Ik ben zelf net zoZwaar irritant (helaas niet die geweldige looks)
Inderdaad, dat accent.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind Fleur juist veel beter te verstaan. Geraldine heeft een geil bekkie, maar een verschrikkelijk accent. En ze onderbreekt haar gesprekspartner steeds.
Ik hoor het wel, maar stoor me er niet aan. Vind het wel een verademing tussen alle zogenaamd ABN sprekende gooise r-en in hilverrrrsum vandaag de dag.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef Meddo het volgende:
Dat accent merk ik, als niet westerse() nauwelijks op. Ik kan me er in ieder geval niet aan ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |