quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef FANN het volgende:
AH heeft nu van die zakken met diepvriescroissantjes, 8 minuten in de oven op 180 graden
weet je dat die écht héééél lekker zijn, tis goddomme alsof je ze zo van de bakker
hebt gehaald...
ik ga d'r nog één maken![]()
Deze,,,,quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zelf 'handig' bent is 't de ideale manier om een meerwaarde voor je huis te creëren.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even over dat bouwen, ik ken genoeg mensen die nu met vergunning bijgebouwen (willen) bouwen en dan komen en alsnog heel veel bezwaren binnen van omwonenden. Bezwaren zijn er dus altijd. Het is nu gewoon een kwestie van de regels redelijk goed opstellen zodat iedereen weet waar hij aan toe is. Volgens mij voorkomt dit juist veel ellende, omdat de redelijk vrije interpretatie van allerlei ambtenaren en commissies er tussenuit gaat vallen.
Als straks een bijgebouw voldoet aan de meest elementaire en duidelijke regels, dan is het klaar voor iedereen!
De nok mag 4,5 meter hoog zijn skattie, dat is wat andersquote:
Tja, diezelfde buurman maakt nu ook geheid bezwaar tegen een door de gemeente goedgekeurd bouwplan. Er is niets nieuws onder de zon bij sommige buurmannen.quote:
who care;squote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De nok mag 4,5 meter hoog zijn skattie, dat is wat anders![]()
En het mag niet groter dan 100 vierkante meter, mits je tuin dan wel 200 vierkante meter is, want het mag nooit meer dan de helft van je tuin beslaan.
Ik, want ik vind het een strak plan van VROMquote:
Noek is bijna net zover als Simon Vinkenoogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:38 schreef CarOnline het volgende:
Ziekenboeg? Ziekenboeg?
nah.......... ik kijk welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PS. Ga jij nog neuken vandaag?
Mijn superdeluxe geweldig mooie camera uitgeleend aan mn vriendinneke vanwege vrijgezellenfeest en trouwerij zus.quote:
Ja maar daar hoeft toch geen boeg voor te komen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noek is bijna net zover als Simon Vinkenoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |