ja dat ou ik kunnen doen , maar zij willen toch iets van mij hebben of niet somsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:20 schreef Biogarde het volgende:
Verschrikkelijk meid. Je kan dat ding ook weggooien, klaar.
Ja, erg hè!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En de directeur krijgt 158.000 euro per jaar![]()
![]()
Ja. Zie nog steeds het punt niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja dat ou ik kunnen doen , maar zij willen toch iets van mij hebben of niet soms
We hebben een happer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, erg hè!?.
Se kunneh ebetâh iemand bij het CWI haleh, heeft ie geen uitkeringh meer nodâg, en is het voor het Rode Kruis nog goedkoop ook!
(Dat die vervolgens geen stichting als het Rode Kruis kan runnen is uiteraard bijzaak.)
En iemand die de PI niet gezien had. Sorry.quote:
Je PI klopt niet icm je sarcasme.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En iemand die de PI niet gezien had. Sorry.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:23 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, erg hè!?.
Se kunneh ebetâh iemand bij het CWI haleh, heeft ie geen uitkeringh meer nodâg, en is het voor het Rode Kruis nog goedkoop ook!
(Dat die vervolgens geen stichting als het Rode Kruis kan runnen is uiteraard bijzaak.)
Misschien heb ik dan een ander PI-gebruik.quote:
Boefje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef postmortum het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rode kruis terug te pakken , zoals 0,00 invullen op die acceptgiro?
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En de directeur krijgt 158.000 euro per jaar![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |