Hetweer.nl zegt dat het morgen half bewolkt is in het zuiden en een lichte kans op regen hier. De rest van het land dus droog. Terwijl weer-online.nl aangeeft een donkere grijze wolk met veel regen.quote:
Ik kijk ook altijd maar op 1 site om verwaring te voorkomen. Anders ga je twijfelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Hetweer.nl zegt dat het morgen half bewolkt is in het zuiden en een lichte kans op regen hier. De rest van het land dus droog. Terwijl weer-online.nl aangeeft een donkere grijze wolk met veel regen.
Er is maar één zon in ons stelsel. Dit ter info.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef Rosbief het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen?![]()
Het weer van morgen is exact hetzelfde als vandaag, zelfde temperatuur, zon en wolken wisselen elkander af.
Opgelost. Slotje.
Beweer ik dan dat er meer zonnen zijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is maar één zon in ons stelsel. Dit ter info.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is maar één zon in ons stelsel. Dit ter info.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef secoh het volgende:
Onze weerman hier in Suriname die weet pas hoe hij het weer moet voorspellen.
Voor morgen zei hij: Kwaakt de kikker in het riet, morgen regent het, of niet.
Daar heb je tenminste wat aan. Alleen, waar vind je een kikker in het riet.
Topic kicken met enkel eenquote:Op zondag 28 juni 2009 00:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Waar is mijn post gebleven, is een betere vraag.![]()
Nog maar een keer dan:
______
[..]
![]()
______
En ik heb Jan Pelleboer zelf nooit meegemaakt maar ik heb er wel veel goeds over gehoord. WeerOnline zou zich moeten schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |