abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70191338
quote:
Engelaar zegt Panathinaikos af en kiest voor PSV

EXCLUSIEF - PSV heeft een belangrijke slag geslagen. Orlando Engelaar verkiest de Eindhovense club boven een Grieks avontuur bij Panathinaikos.

Engelaar gaat in Eindhoven een contract voor drie of vier jaar tekenen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van vier miljoen euro gemoeid. De middenvelder had bij Schalke 04 weinig positieve vooruitzichten.

Panathinaikos was ook in de markt voor de 29-jarige Engelaar. Maar de club van trainer Henk ten Cate kreeg een afzegging van de Oranje-international, die de voorkeur gaf aan een hereniging met trainer Fred Rutten.

Engelaar vertrok een jaar geleden in het kielzog van Rutten van FC Twente naar Schalke 04. Maar in Gelsenkirchen kon hij niet aan de verwachtingen voldoen en werd hij afgeschilderd als miskoop. Ondanks een doorlopend contract was een afscheid na één seizoen de beste oplossing voor beide partijen, zeker ook omdat Engelaar niet voorkwam in de plannen van trainer Felix Magath.
Het brede Engelaar topic
pi_70191378
Volgens de Telegraaf is het nog niet rond trouwens en zou er ook nog een Engelse club concreet zijn.
pi_70191394
Dan geloof ik VI toch wel eerder dan de Telegraaf.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_70191470
Ik heb er een nachtje over geslapen en mocht hij daadwerkelijk komen dan is hij van harte welkom .
Ik denk niet dat we voor 4 mil ergens anders een betere middenvelder kunnen halen, die er direct staat.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_70192073
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef neilpad het volgende:
Ik heb er een nachtje over geslapen en mocht hij daadwerkelijk komen dan is hij van harte welkom .
Ik denk niet dat we voor 4 mil ergens anders een betere middenvelder kunnen halen, die er direct staat.
Precies. 4 Miljoen voor een semi-international die in de bloei van zijn carrière is... PSV kan daar een paar jaar een boel plezier van gaan beleven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_70192258
Ik zie hem graag naar PSV komen, Griekenland moet hij echt niet doen.
That's all folks!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:37:43 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70193293
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Precies. 4 Miljoen voor een semi-international die in de bloei van zijn carrière is... PSV kan daar een paar jaar een boel plezier van gaan beleven.
Goeie deal idd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70193467
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hem graag naar PSV komen, Griekenland moet hij echt niet doen.
pi_70193523
Niet meer twijfelen, gewoon naar Eindhoven komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70212036
Ik denk dat PSV redelijk ver was met hem was, maar op huurbasis. Maar toen Ten Cate kwam moesten ze hem wel kopen.

Jammer op zich want een speler van 31 kan nooit duur zijn om te kopen. Hem een jaar huren mag best salaris en een miljoen kosten, dat was nog altijd goedkoper geweest dan hem nu voor 3 of 4 jaar vastleggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70218017
quote:
Op zondag 21 juni 2009 01:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat PSV redelijk ver was met hem was, maar op huurbasis. Maar toen Ten Cate kwam moesten ze hem wel kopen.

Jammer op zich want een speler van 31 kan nooit duur zijn om te kopen. Hem een jaar huren mag best salaris en een miljoen kosten, dat was nog altijd goedkoper geweest dan hem nu voor 3 of 4 jaar vastleggen
Hij is niet 31, maar 29.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:57:19 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70218078
Ik vind het stiekem nog een held
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70219409
Ik vind hem wat overschat, maar misschien leeft hij wel weer op komend seizoen
٩๏̯͡๏)۶
pi_70236581
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Hij is niet 31, maar 29.
Wel volgende zomer en daar had ik het over

Maar blijft gewoon vragen als je het weer niet begrijpt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70240230
Later vandaag meer duidelijkheid :
quote:
'Engelaar geeft PSV maandag pas antwoord'
PSV hoort maandag pas of het volgend seizoen kan beschikken over Orlando Engelaar. De Brabantse club hoopte zondag een reactie te krijgen op het voorstel dat het de speler heeft gedaan.

Voor Engelaar ligt in Eindhoven een contract voor drie of vier seizoenen klaar, meldt het Brabants Dagblad. Met Schalke 04 is PSV zo goed als rond over de transfervoorwaarden.

Als Engelaar op het voorstel van PSV ingaat dan wil de Eredivisionist hem snel presenteren. De club wil namelijk dat de speler zich spoedig bij de hoofdmacht van trainer Fred Rutten voegt. De selectie van de rood-witten start maandag de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Voor Engelaar bestaat ook belangstelling vanuit de Premier League. Eerder liet hij weten niets te zien in een transfer naar het Panathinaikos van Henk ten Cate.
pi_70257312
Morgen de presentatie van Engelaar in Eindhoven.
Hij tekent een contract voor 4 jaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:58:46 #17
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_70258226
Ik raakte heel even in verwarring toen ik de topictitel las.....
Accept you're dead and start living
pi_70258307
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef dndiek het volgende:
Hij tekent een contract voor 4 jaar
Veel te lang, 2 jaar of eventueel 3 is lang zat
pi_70259320
quote:
Orlando Engelaar: 'PSV was fanatieker dan Ajax'
Datum: 22-jun-2009 17:25

Door Bart Vlietstra

Orlando Engelaar tekent dinsdag een vierjarig contract bij PSV, waarna hij voorgesteld wordt aan pers en publiek. “Ik ben dolblij met PSV,” liet de international maandag aan Sportweek weten. “Het is belangrijk om in beeld te blijven bij de bondscoach, met oog op het WK. En dat lukt bij PSV toch makkelijker dan bij Panathinaikos. Daarbij gaf PSV mij een heel goed gevoel, ze lieten telkens blijken dat ze mij heel graag wilde hebben.”

Engelaar houdt het na een seizoen dus voor gezien bij Schalke 04, de club waarvoor hij vorig jaar zomer FC Twente verliet. “Ik heb met niemand van Schalke gesproken verder, ze hebben me niet verteld dat ik weg mocht. Dat heb ik alleen in de media gelezen,” aldus Engelaar. “Best wel vreemd, maar als dat hun manier van doen is moeten ze dat zelf weten. Ik kan er niet mee zitten.”

Een paar maanden geleden liet Engelaar in Sportweek nog weten dat hij ook het komend seizoen graag in buitenland wilde spelen. “Dat was inderdaad de intentie, maar behalve PSV en Panathinaiokos was er niet echt concrete interesse. Ik heb wel begrepen dat Ajax geïnformeerd heeft, maar PSV was fanatieker. Ik wil graag nog eens kampioen worden en ik hoop dat dit met PSV gaat lukken.”
pi_70259425
Als je kampioen wil worden kan je inderdaad beter voor PSV kiezen
pi_70278515
Bijna net zo mooi als die van Ruud
pi_92392631
Waarom is hij niet naar Panathinaikos gegaan :'(
pi_92393476
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef dndiek het volgende:
Hij tekent een contract voor 4 jaar :s)
Kut nog 2 jaar dus.. :(
pi_95425745
Rutten, mag deze zak ook mee?
  Forum Admin zondag 25 augustus 2013 @ 15:49:32 #26
35723 crew  GGMM
pi_130446066
quote:
'Engelaar breekt been bij debuut'
AMSTERDAM -

Orlando Engelaar heeft op verschrikkelijke wijze zijn debuut gemaakt voor zijn nieuwe club Melbourne Heart. Tijdens zijn eerste duel in Australische dienst heeft de ex-PSV'er volgens eerste berichten zijn been gebroken. Dat meldt ABC.

Het noodlot trof Engelaar in een vrienschappelijke wedstrijd met Brisbane Roar. Een duel met Thomas Broich liep verkeerd af voor de viervoudig Oranje-international. De middenvelder is afgevoerd naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Engelaar was pas drie dagen geleden in Australië gearriveerd. „Het leek mij goed om hem meteen te laten spelen zodat hij kan wennen aan onze speelstijl. Het is een zware tegenvaller dat hij nu meteen uitvalt. Hopelijk valt zijn blessure mee”, aldus coach John Aloisi.

Melbourne Heart verloor het duel in de strijd om de Craig Foster Cup met 3-0 van Brisbane Roar. De Albaniër Besart Berisha maakte alle drie de treffers.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_breekt_been___.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130447221
:') :') :') :') :') :')

Gewoon overal makkelijk miljoenen cashen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:16 #28
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_130457811
Ohh..gaan we topics uit 2009 terughalen...kan die van mij wel weer dicht
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  Forum Admin zondag 25 augustus 2013 @ 21:33:30 #29
35723 crew  GGMM
pi_130458386
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef _NZT_ het volgende:
Ohh..gaan we topics uit 2009 terughalen...kan die van mij wel weer dicht
Och, het mag ook wel in een apart topic. Ik twijfelde zelf al. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')