Het is ook echt prachtigquote:OMG... wat is Vietnam mooi zeg!!! pfffff.. Halong Bay prachtig.. werkelijk.
En je lijkt ouder te zijn geworden Maarten..
Kep.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:20 schreef kepler het volgende:
Cheers
Laatste paar dagen in AzieSpreek jullie in Singapore weer
Lag er rond 12.00 uur in.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Bastard het volgende:
Op tijd naar bed gegaan?
Ik wil .. kakte om 2100 wel in eigenlijk.. was blij dat ik lag!
Ik geloof dat ik het weekend van 17 Juli naar je toekom trouwensquote:Op maandag 22 juni 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lag er rond 12.00 uur in.
Godfather weer opnieuw opgestart.
Dan pas.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het weekend van 17 Juli naar je toekom trouwens
Neem ik CSI wel mee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste 'normale' week van dit collegejaar! Vanaf volgende week fulltime werken!
Ja gezien vandaag op het nieuws.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Gister niemand Top Gear gekeken op BBC2? Micheal Schumacher is gewoon The Stig!Daarna nog een mooie documentaire over de maanmissies van Nasa.
Het schijnt dat The Stig niet één coureur is, maar meerdere.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef gijsje79 het volgende:
Ja gezien vandaag op het nieuws.
Vraag me af of het geen grap is.
Zullen wel verschillende stigs zijn, kan niet anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja gezien vandaag op het nieuws.
Vraag me af of het geen grap is.
Het salaris van die manquote:Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het schijnt dat The Stig niet één coureur is, maar meerdere.
Gister reden ze een rondje met een of andere test-Ferrari. En aangezien Schumacher daar nog steeds een adviseurs-positie bekleed is het op zich vrij logisch dat ze alleen hem achter het stuur vertrouwen.
Die hoeft nooit meer te werken joh. Alles wat die de rest van zijn leven nog gaat doen, doet hij omdat hij dat leuk vindt.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Nog 2 weken werken en dan 7 weken vrij
Ik word gedurende die 4,5 weken gewoon doorbetaald.quote:
Dat heb ik ook als ik niet werk.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word gedurende die 4,5 weken gewoon doorbetaald.
Ik heb ontslag genomen dus dat werkt hier niet neequote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik word gedurende die 4,5 weken gewoon doorbetaald.
Ik kwam tot de waarschuwing. Ik mag het filmpje niet kijken.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Een geheime familie runt de wereld ofzo volgens dat filmpje,..... serieus,... sommige mensen zijn ver weg! Heel ver weg,... de gedachte heeft hun leven overgenomen. Vergelijken ons leven met de Matrix en ga zo maar door.
Ik zit op 30 minuten,... je weet niet wat je ziet! Benjamin Franklin, Hitler,... de centrale bank en de hoofden van de familie die tijdens de US burgeroorlog in 1750 aan de macht kwamen,... etc. etc. Serieus,... die tijd die hier in gestoken is. 80% gaat dood,... en 20% zit in Terminator achtige steden hard te werken gecontrolleerd met AI chips in onze hoofden!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam tot de waarschuwing. Ik mag het filmpje niet kijken.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit op 30 minuten,... je weet niet wat je ziet! Benjamin Franklin, Hitler,... de centrale bank en de hoofden van de familie die tijdens de US burgeroorlog in 1750 aan de macht kwamen,... etc. etc. Serieus,... die tijd die hier in gestoken is. 80% gaat dood,... en 20% zit in Terminator achtige steden hard te werken gecontrolleerd met AI chips in onze hoofden!
Ja eens, maar dit Gijs! Heb veel interesse in hun interpretaties van alles, maar mijn Hemel wat zijn sommige mensen ver ver weg zeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het. Maar goed, er is meer dan wat wij zien. Dat dan weer wel.
Doet me denken aan een post van Strolie van een tijd terug, toen Nintendo de weg kwijt was geraaktquote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eens, maar dit Gijs! Heb veel interesse in hun interpretaties van alles, maar mijn Hemel wat zijn sommige mensen ver ver weg zeg.
Gister was er op Discovery ook een documentaire over Nostradamus en 2012. Op een tekening was een wiel te zien. Daar werden de gekste conclusies aan verbonden. Planeten die samenvielen en waar je rechte lijnen doorheen kon trekken. Een combinatie leverde een kruis op, en als je deze vermenigvuldigde had je een wiel ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het. Maar goed, er is meer dan wat wij zien. Dat dan weer wel.
Gaat het over de illuminatie of reptillians?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit op 30 minuten,... je weet niet wat je ziet! Benjamin Franklin, Hitler,... de centrale bank en de hoofden van de familie die tijdens de US burgeroorlog in 1750 aan de macht kwamen,... etc. etc. Serieus,... die tijd die hier in gestoken is. 80% gaat dood,... en 20% zit in Terminator achtige steden hard te werken gecontrolleerd met AI chips in onze hoofden!
Gijs.. er zijn echt bijeenkomsten van topmensen uit bedrijfsleven in dat Bilderberg hotel hoor..quote:Op maandag 22 juni 2009 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Nu gaat het over een super regering. Een aantal EU landen, Amerika en Azie hebben zich bovenaan de wereld gezet in 1952 in het Bilderberg hotel ofzo. Het was allemaal zo'n geheim dat ze valse namen opgaven,................ goh!Ze maken zelfs pyramide contructies omdat de Egyptenaren de opdracht hebben gegeven.
Massale inentingen doe ik niet aan. Dan word je gehersenspoeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet persoonlijk ook nog niet of ik die griepvaccin ga halen, misschien nog even mee wachten.
Je kunt beter nu de griep krijgen dan in het najaar. Dan wordt het pas echt link.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
Ik weet persoonlijk ook nog niet of ik die griepvaccin ga halen, misschien nog even mee wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |