geeen nichtje, en ook (nog) niet aan het shoppen, als je tenminste kleding bedoelt van die supermarktdingen weet ik niet zoveelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Keukenkast het volgende:![]()
de nichten zijn boodschapjes aan het doen ofzo
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef Cairon het volgende:
Jij vind mij niet aardig, dus ik jou ook niet.
Ik vind jou lief, maar jij mij nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef Cairon het volgende:
Jij vind mij niet aardig, dus ik jou ook niet.
Vakantiebaan is een raar woord.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:36 schreef Keukenkast het volgende:
Ik moet naar het uitzendbureau om een vakantiebaantje te zoeken.
Is het nou leuk in Tilburg of niet?
hoi nog wat leuksquote:
Dat is niet veel, waarom niet ?quote:
Die zit te eten en hij is vast opgevoedquote:
Wedden dat hij ergens onder een of andere homo ligt op de Roze Zaterdag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zit te eten en hij is vast opgevoed
Tijd om hem verkering te vragen dus?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wedden dat hij ergens onder een of andere homo ligt op de Roze Zaterdag.
Bah. Ik haat dit net-niet-net-wel-relatie-idee.
Ik wil hem niet afschrikken en ik denk niet dat we daar nu helemaal klaar voor zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijd om hem verkering te vragen dus?
Waarom lastig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil hem niet afschrikken en ik denk niet dat we daar nu helemaal klaar voor zijn.
Eigenlijk moet ik niet zo zeuren, ik vind monogamie zelf ook lastig.
I don'tquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
You know...
Veel aan het schrijven?
Oh ja, ik snap a-seksualiteit niet zo. Hoe doe je dat dan met je hubby/bf?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
I don'tIk heb dat soort gevoelens niet, namelijk. Beetje a-seksueel
En nee, gister manuscript naar de uitgever gestuurd dus nu ga ik een tijdje aan websites werken en daarna verder met een ander project.
Oh, ik heb wel seks, kan er ook van genieten, maar heb bij niemand seksuele gedachten of de behoefte met hem naar bed te gaan. Ik word niet opgewonden van zomaar een mooie man. Heb dus ook geen enkele behoefte om vreemd te gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap a-seksualiteit niet zo. Hoe doe je dat dan met je hubby/bf?
Wat voor project ?
Maar ja, we verschillen ook wel wat in leeftijd hè. Maar op zich is dat ook handig, als je dat helemaal niet hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel seks, kan er ook van genieten, maar heb bij niemand seksuele gedachten of de behoefte met hem naar bed te gaan. Ik word niet opgewonden van zomaar een mooie man. Heb dus ook geen enkele behoefte om vreemd te gaan.
Nooit gehad ook, hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar ja, we verschillen ook wel wat in leeftijd hè. Maar op zich is dat ook handig, als je dat helemaal niet hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil hem niet afschrikken en ik denk niet dat we daar nu helemaal klaar voor zijn.
Eigenlijk moet ik niet zo zeuren, ik vind monogamie zelf ook lastig.
Hij heeft het juist altijdquote:
Ik ga ook alleen terrassen vanavond. Ik heb geen enkele dans-energiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet me even opladen voor het stappen vanavond.. ik ben lui!!
Oh, nou ja, ik ga niet clubben hoor. Gewoon wat kroegen in R'dam af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen terrassen vanavond. Ik heb geen enkele dans-energie
of niet...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou vanavond natuurlijk naar het Jazzfestival kunnen gaan.
Leuk uitgaan daar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik ga niet clubben hoor. Gewoon wat kroegen in R'dam af.
Volgens mij word je dan niet meer wakkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Leuk uitgaan daar?
Ik ben altijd bang dat ik in Rotterdam wakker word in een garagebox met een verwijderde lever
Die kans is vrij aanwezig aangezien ik de hele dag heb lopen klussen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Leuk uitgaan daar?
Ik ben altijd bang dat ik in Rotterdam wakker word in een garagebox met een verwijderde lever
Ga je nu zeggen dat je moe bent?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kans is vrij aanwezig aangezien ik de hele dag heb lopen klussen.
Hoezo moet je er niet veel van verwachten dan? Is het zo lame?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. als je er niet teveel van verwacht dan kun je best een leuke avond in Lef, De Regenboog en de Strano hebben
Dat niet, maar ik moet ig een liter witte latex van mezelf afboenen.quote:
Och, het is niet veel boeiender dan de meeste stedenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoezo moet je er niet veel van verwachten dan? Is het zo lame?
Is dat zo'n waterbesparende douchekop?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik moet ig een liter witte latex van mezelf afboenen.
Onder m'n regendouche, dat dan weer wel
30l/m is dat zuinig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat zo'n waterbesparende douchekop?
Maar daar douche je dan weer niet zo lekker onderquote:
Daar kun je ook een vernevelaar op zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar daar douche je dan weer niet zo lekker onder
quote:
waarom dat dan ? Rotterdam is niet zo gevaarlijk toch. De kans is groter dat je naast een enorme lelijke rotterdammer wakker wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Leuk uitgaan daar?
Niet doen.quote:
Nuno heeft een Rotterdam-traumaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom dat dan ? Rotterdam is niet zo gevaarlijk toch. De kans is groter dat je naast een enorme lelijke rotterdammer wakker wordt
Hoor ik hier een ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar kun je ook een vernevelaar op zetten
Op wat wijkproblemen na, is er niet zoveel mis met Rotterdam hoor.quote:
Ik heb het wel eens op TV gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoor ik hier een ervaringsdeskundige?
Ja, alleen Noord, Zuid, West en Oost zijn maar slechtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op wat wijkproblemen na, is er niet zoveel mis met Rotterdam hoor.
ik doe ook van alles als ik gedronken heb alleen als ik iets niet wil gebeurt het niet, maakt niet uit hoeveel ik gedronken hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niet doen.
Vanavond ga ik uit en ik doe onverantwoordelijk als ik heb gedronken.
Dus.
Spreek me moed in
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik doe ook van alles als ik gedronken heb alleen als ik iets niet wil gebeurt het niet, maakt niet uit hoeveel ik gedronken heb
dus ga ge woon uit en besluit vantevoren wat je wil, en geloof me je gaat er niet over heen
I'm only humanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik doe ook van alles als ik gedronken heb alleen als ik iets niet wil gebeurt het niet, maakt niet uit hoeveel ik gedronken heb
dus ga ge woon uit en besluit vantevoren wat je wil, en geloof me je gaat er niet over heen
Dus: niet drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niet doen.
Vanavond ga ik uit en ik doe onverantwoordelijk als ik heb gedronken.
Dus.
Spreek me moed in
quote:
quote:
olaquote:
Ach, tja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je gaat uit, lees ik, maar hebt geen zin?
Don't be a good boy nowquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo maar eens..
Kijken of iemand m'n lever wilt hebben vanavond
Je hebt toch nog niets met je bijna-vriendje? Dus technisch gezien doe je niets fout.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ach, tja.
Ik heb een licht minderwaardigheidssomethingbadisgonnahappengevoel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo maar eens..
Kijken of iemand m'n lever wilt hebben vanavond
Ik haat verliefdheid, it makes me have a consciencequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niets met je bijna-vriendje? Dus technisch gezien doe je niets fout.
het was ook complete onzin, maar jij wou moed ingesproken worden. Ik weet niet hoe vaak ik wakker ben geworden en denk wat the fuck ligt er nu naast mequote:
Kun je nagaan wat diegene naast wie je wakker werd dachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was ook complete onzin, maar jij wou moed ingesproken worden. Ik weet niet hoe vaak ik wakker ben geworden en denk wat the fuck ligt er nu naast me
aaaahhhh wat lievvquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik haat verliefdheid, it makes me have a conscience
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was ook complete onzin, maar jij wou moed ingesproken worden. Ik weet niet hoe vaak ik wakker ben geworden en denk wat the fuck ligt er nu naast me
Ja, je had beloofd dat je hem dit weekend uit zou lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
Ik las net dat deel 2 klaar is? Ik mag wel opschieten.
Ja, met een oog kijkt het ook lastig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die willen allemaal nog een keer terwijl ik alleen cafe wilquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat diegene naast wie je wakker werd dacht
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met een oog kijkt het ook lastig.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je had beloofd dat je hem dit weekend uit zou lezen
Zitten we nog in groep vijf, Wilma?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaaahhhh wat lievv![]()
Daarom is het zinloos om nu te gaan manhunten. Je bent nog jong dus je kan altijd nog the biggest skank uithangen.![]()
(Moet je wel verkering vragen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Nee jij bent toch uit '99?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:20 schreef Keukenkast het volgende:
[quote]Zitten we nog in groep vijf, Wilma?
quote:Biggest skank. You wish, I'm really classy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarom dan nog aan een vriendje gaan? Neem hem dan als FB.
wat ga je vanavond doen? club, kroeg, sauna?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Jamaar, ik ben verliefd, denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee jij bent toch uit '99?![]()
[..]
![]()
![]()
waarom dan nog aan een vriendje gaan? Neem hem dan als FB.
wat ga je vanavond doen? club, kroeg, sauna?
Ein-de-lijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
I don'tIk heb dat soort gevoelens niet, namelijk. Beetje a-seksueel
En nee, gister manuscript naar de uitgever gestuurd dus nu ga ik een tijdje aan websites werken en daarna verder met een ander project.
Met je pik denken -> pik = eenogige slang -> met een oog kijken is lastigquote:
Ik zat al op je te wachtenquote:
hahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:01 schreef Keukenkast het volgende:
Wij ook.
Maar wij zijn dan ook domme boeren
In Den Haag ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was het vandaag geen roze zaterdag? Ik ben in A'dam en merk er niets van..
Voor zo ver ik begrepen had, wel. Roze Zaterdag is toch altijd in een bepaalde stad?quote:
nou ik weet het wel hoe vaak is R. nu langsgeweest het afgelopen jaar?...das al een cijfer, nu de voorgaande jaren nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wel diepte?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
*plof*
Auw.
En ik kan geen hoogte krijgen van Tibo
Nee, ook niet.quote:
ik dacht dat het een closed deal was....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef Ang3l het volgende:
*plof*
Auw.
En ik kan geen hoogte krijgen van Tibo
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:12 schreef Xiance het volgende:
http://www.peters1.dk/sjov/ansigt/?nr=2&sprog=en
quote:
Welnee.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat het een closed deal was....
Vraag het em. je hebt al twee dates gehad. Straks wil ie geen commitment.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee.
Echt, dan sms-en w eover uitgaan of feesten en dan vraag ik wanneer wij weer samen gana feesten en dan krijg ik zoiets terug van "Ja, de komende 2 weekenden zit ik helemaal vol hoor". "O , dus gene friso de 26e?" "Nee dan ben ik naar een collega".
Nou ja oke kan. Maar goed, je kunt ook zeggen dat je weekenen volz itten maar dat je me toch wil zien door de weeks.
Komt daarna meteen een volgende sms met "Ga je je wel gedragen op friso? Ik kan het op de foto's zien hoor!"
En eerst ook al "Ga je naar de gay club? Jij hebt mij toch al?"
Wat is ;t nu? Heb ik je? Ben ik van jou en moet ik me idd gedragen? Of is er niks, want we hebben elkaar pas 2x gezien, dus dat lijkt me logischer
een enge halftravo kutnicht.... ik probeer me in te beelden what's that like.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
Oke, dt wordt echt te gortig:
Jongen nr 4:
Druif.. zegt (0:31):
maar Steeph..
waar ik je eigenlijk min of meer voor aanspreek
is omdat ik eigenlijk wil afspreken wanneer we dan Martinitje gaan drinken
als je dat nog wilt ?
De jongen die er ooit eens vandoor ging met die enge halftravo kutnicht
Kinda. We hebben nooit iets gedaan maar we vonden elkaar wel leuk en zouden altijd eens martini gaan drinken samen. is toen naar mijn show komen kijken vorig jaar, bla bla. Toen ontmoette ie een jongen en dara heeft ie iets mee gekregen en die jongen en ik konden elkaar niet UITstaan. We hebben dan ook ruzie gekregen, over die jongen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een enge halftravo kutnicht.... ik probeer me in te beelden what's that like.![]()
vandoor ging? he left u 4 that? And now he's crawling back?
ruzie gekregen over die jongen... classic textbook casequote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kinda. We hebben nooit iets gedaan maar we vonden elkaar wel leuk en zouden altijd eens martini gaan drinken samen. is toen naar mijn show komen kijken vorig jaar, bla bla. Toen ontmoette ie een jongen en dara heeft ie iets mee gekregen en die jongen en ik konden elkaar niet UITstaan. We hebben dan ook ruzie gekregen, over die jongen.
Later kwam ik hem tegen en zei hij dat ik gelijk had gehad over die jongen.
En nu wil ie weer die afspraak opnieuw maken. Donderdag.
Die jongen zei dus dat ik lullig deed en achter hun rug om roddelde, wat helemala niet waar was. Die jongen heeft zijn gsm een x gepakt, mijn nr gezocht en me msmsjes gestuurd dat ie me wel een keer zou gaan slana of zoquote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ruzie gekregen over die jongen... classic textbook case![]()
Mja. Maybe.quote:Als je die jongen remotely nog interesting vind, dan zou ik wel gaan donderdag. Beetje afstandelijk spelen en vragen what the fuck is up met deze actie.
En Mexico die dus vanaf Augustus in parijs zit.quote:Je krijgt het nog druk...Timo, en dan deze bitch.
OMG you hussyquote:Op zondag 21 juni 2009 00:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen zei dus dat ik lullig deed en achter hun rug om roddelde, wat helemala niet waar was. Die jongen heeft zijn gsm een x gepakt, mijn nr gezocht en me msmsjes gestuurd dat ie me wel een keer zou gaan slana of zoErg sneu allemaal/
[..]
Mja. Maybe.
[..]
En Mexico die dus vanaf Augustus in parijs zit.
En Jérémy de in augustus terug in Berlijn is.
quote:
tiboquote:Op zondag 21 juni 2009 01:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welke gaat je het minst snel vervelen Ang3l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |