En toen vrouwen het nog niet dedenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:20 schreef nikky het volgende:
Vroeger..... toen je poepen nog met lange "oe" schreef.
Nu ook niet toch.quote:
Toen de mannen de dansmariekes gingen ophalen met de bolderkarquote:
Bloemen ruiken tenminste een soort van lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Toen de mannen de dansmariekes gingen ophalen met de bolderkar.
Wij vrouwen poepen bloemetjes
who says?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat jullie geen handelsgeest hebben
Kwam ik tegen op de FP, en dacht:quote:Een Japanner is erin geslaagd het wereldrecord masturberen te verbreken. Masanobu Sato wist tijdens de jaarlijkse masturbatiemarathon in San Fransisco maar liefst acht uur en veertig minuten achtereen zichzelf af te trekken.
Sato is een groot liefhebber van tantra-seks. Naar eigen zeggen heeft de ouwe rukker het al eens klaargespeeld tien uur lang de handkar te trekken.
Pfrt. Vergeleken met Nikky ben je een schaduw van spuug. (islamitische belediging booya!)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb haar donkerblauwe jasje aan
Het zit van achteren krap en van voren heel ruim
je kunt er tenminste turkse tostis in warm houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb haar donkerblauwe jasje aan
Het zit van achteren krap en van voren heel ruim
Vroegah waren de turkse tosties nog van tropisch hardhoutquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt er tenminste turkse tostis in warm houden.
Paars indeedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
Ik ben kleurenblind he? donkerblauw/paars een pot nat
Vroeger zou men er geen ham tussen doen aangezien dat een onkuise vleessoort was daar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah waren de turkse tosties nog van tropisch hardhout
quote:
Ow neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat veranderd? Ik kan mij heugen dat de FA's dat "vroeger" ook konden. Heb Yvonne ooit grijs gemaakt omdat ze jarig was
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow neeDat heb ik nou ook soms als ik bepaakde reacties in FC wil edittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is iets wat een kebabzaak voor je maakt als je geen zin in doner hebtquote:
Het kan ook gewoon zijn dat ik te dronken benquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:55 schreef nikky het volgende:
[..]Is dat veranderd? Ik kan mij heugen dat de FA's dat "vroeger" ook konden. Heb Yvonne ooit grijs gemaakt omdat ze jarig was
Nu heb ik honger.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is iets wat een kebabzaak voor je maakt als je geen zin in doner hebt
(iets van turks brood met kaas en turkse knoflookworst ofzo)
Pas op of ik schop 'm naar GAMquote:
Gooi er dan tenminste een one-liner in je OP, of zo. Waar mensen op kunnen reageren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
houd het nachtbagger is in leven![]()
Nieuw topic, nieuwe kansen![]()
[ afbeelding ]
Niet te serieus he? ANders moet ie hier dichtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste topics sluiten omdat ze off-topic zijn.
Je kan ook alle drie de nachtbaggertopics mergen en kijken wat er dan van komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet te serieus he? ANders moet ie hier dicht
in je woordenboek van oost-europese makelij.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar waar zijn de tetten, vraagt iedereen zich dan af.
Word je het nou nooit zat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar waar zijn de tetten, vraagt iedereen zich dan af.
oke doei.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in je woordenboek van oost-europese makelij.
Vroeger, toen plasseks nog gewoon getolereerd werd...en mensen het geen vreemde afwijking vonden...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:45 schreef Crack_ het volgende:
Vroeger toen ik nog gewoon in bed mocht plassen
Oeh, temptingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan ook alle drie de nachtbaggertopics mergen en kijken wat er dan van komt.
quote:
Done, maar het is pas zaterdagochtend als ik wakker word vind ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1305819(p) http://forum.fok.nl/topic/1305828 De grote vrijdagnacht baggerfusion
De grote zaterdagochtend baggerfusion
Nee, ze hebben de harde schijf met jouw posts nog een keer expres laten vallen, maar hij deed het nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
Zeg, hebben jullie tijdens die forum-update nou nooit stiekem gedacht, laten we die grote post-crash van een paar jaar terug nog een keer stiekem herhalen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de harde schijf met jouw posts nog een keer expres laten vallen, maar hij deed het nog
Da's erg jammer, ik zou het helemaal niet erg gevonden hebben als mijn postgedrag van de afgelopen 2 jaar ineens "per ongeluk" weg was.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
Nee, ze hebben de harde schijf met jouw posts nog een keer expres laten vallen, maar hij deed het nog
Zij heeft zulke geile tieten hèquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
houd het nachtbagger is in leven![]()
Nieuw topic, nieuwe kansen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is nu zaterdagnacht, niet vrijdagnacht.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Done, maar het is pas zaterdagochtend als ik wakker word vind ik.
Of als de vogels fluiten, whatever comes first
want?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:17 schreef remlof het volgende:
Pas op of ik merge je topic met De grote vrijdagnacht baggerfusion
Het is ook Kubisme en niet Kuubisme.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:16 schreef Kuubisme het volgende:
[..]
Het is nu zaterdagnacht, niet vrijdagnacht.
praat me bij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:19 schreef Darkestrah het volgende:
Oh wacht, het heeft ook echt wat met schepijs te maken.
PM Danny een screencap van de overschrijving van 10K naar z'n rekeningquote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's erg jammer, ik zou het helemaal niet erg gevonden hebben als mijn postgedrag van de afgelopen 2 jaar ineens "per ongeluk" weg was.
Ik zat er zelfs stiekem op te hopen.
Zolang je maar niet off-topic gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:19 schreef longinus het volgende:
Ik weet niks te baggeren, mag dat ook ?
laat hem hier wezen....quote:
zonnige!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook tegen de verkoop van schepijs op sommige dagen
Ow dan stem ik SP "Tegen!"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zonnige!!!!
luisteren verdulleme!
Schepijs op zondag moet iig niet kunnen idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook tegen de verkoop van schepijs op sommige dagen
Het mag nu ook over chepij gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet off-topic gaat.
En dat van ons belastinggeld!quote:
Ik ben heul niet een kloon.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Tijd voor nog een biertje dan, kloon [ afbeelding ]
Ja een paar keer gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je maakt gewoon steeds een nieuw account aan?
Plompzakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 04:05 schreef .txt het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/bnn/leden/sens/plomp.wmv
Nu is het echt tijd om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 04:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Pas op dat je niet met een wijsje wakker word.
Dat hebben heul veel mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
Ik ben kleurenblind he? donkerblauw/paars een pot nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |