Toch zijn er nog mensen die "tostie" schrijven.quote:U hebt gezocht op het woord: tosti.
RESULTAAT
tos·ti de; m -’s twee geroosterde boterhammen, waartussen kaas (en ham) is meegeroosterd
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Mag Tosty Josti ook? Staat net wat beter.
Nee zo moet het dus niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah waren de turkse tosties nog van tropisch hardhout
Waar is de kaas?quote:
Voor zulks dingen raadpleeg altijd eerst de spellingscontrole.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee zo moet het dus niet.
Ben ik ook net achter
[..]
Toastiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor zulks dingen raadpleeg altijd eerst de spellingscontrole.
Jammer dat ik nu een engelstalige Windows 7 heb.
Graag gedaan triggertquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef Triggershot het volgende:
ik heb nu op zich best wel zin gekregen in een tostiej, je wordt bedankt TS.
Een turkse meneer moet het met de handen gekneed hebben ipv een jongen nederlands meiske?quote:
Krijg je nu bier en tieten van hem.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ts zei zelf ook tostie, wist mij zelfs te overtuigen dat het tostie was.
Tof ik had gewoon gelijk!
die haal ik altijd na t stappenquote:
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een turkse meneer moet het met de handen gekneed hebben ipv een jongen nederlands meiske?
Tosti's zonder hamquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die haal ik altijd na t stappenen ze hebben ipv ham een soort boterhammenworst erop
Turks salami / worst bij een tostiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die haal ik altijd na t stappenen ze hebben ipv ham een soort boterhammenworst erop
Nee, ik van haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Krijg je nu bier en tieten van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |