Dat is fokquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:24 schreef Row-1 het volgende:
Heuj.
Echt, sommige mensen op Fok! forum snap ik niet helemaal. Ik kwam hier op het forum om een beetje mee te lulle, en gezellig doen, niet om afgezeken te worden over hoe ik er uit zie of wat ik draag.
Ik bedoel kun je tegenwoordig niet meer met je zonnebril op in de auto zitten, of een ketting dragen, of een oorbel hebben?
Ik sta nu dus in dit topic ; Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 24.
Ik bedoel, ik ben gewoon een normale jongen van 21. Heb geen extreem rare kleding smaak of niks.
Maar omdat 50% van de Fok!kers hier een andere smaak heeft en zich helemaal geweldig voelt, moet ik maar compleet afgezeken worden, om....niks?
Klacht: Ik sta onterecht in dat topic, en sommige moeten eens volwassen gaan doen.
En kom nu niet aan met:
Ga dan ergens anders heen!
Huilie
Eigen schuld
Reageer normaal.
Mensen die de OP quotenquote:
Nee.quote:
TS is een knappe knulquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:27 schreef muay-toy het volgende:
mooie wenkbrauw TS
Mannen die het niet begrijpenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen die de OP quoten
Vrouwen die de OP quoten_!
Jij hebt hete klotenquote:
Was ook niet de bedoeling?quote:
Kijk naar dat topic. Laatste pagina.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke fotos heb je het over?
Post eens een pic.
En dat is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef Ritmo het volgende:
Apart altijd hoe 90 % van de KLB-ers een beetje hetzelfde type is.
Jij bent ook echt een kutuser hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef Ritmo het volgende:
Apart altijd hoe 90 % van de KLB-ers een beetje hetzelfde type is.
- Manquote:
Ikkuh lus nie vreemden leuters niequote:
Dit was niet eens slecht bedoeld maar gewoon een constatatie, zie m'n post hierboven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een kutuser he
En tevens de laatste persoon die hier kritiek zou moeten uiten op andermans uiterlijk!!!!!!!!!!!!!!
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ikkuh lus nie vreemden leuters nie
en dan nog moet je wel heul lief kijken...
bah zo een viezen pisstaaf in mijn lieven damesmondje
Dude. Douchebag en douchebag door de mcdrive?quote:
HBOquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Man
- 18-30
- HBO/WO-opgeleid
- Houdt van gitaarmuziek
- Houdt niet van 'gekke' fratsen, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
- Hekel aan alles wat commercieel is
Op die foute aviator na valt dat best mee vind ik, die rechter gast is wel een beetje metro thoughquote:
Exactly.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
Van die guido's met stekelhaar, diamanten oorbellen en pruilmondje is het totaal terecht, ze zien er belachelijk. Soms komen er alleen wel foto's voorbij van mensen die alleen al een v-hals shirt aan hebben en dat wordt dan ook beschouwd als mooiboy
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch mooi [ afbeelding ]
Zij vinden anderen er waarschijnlijk ook belachelijk uitzien. :pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:37 schreef Seam het volgende:
Van die guido's met stekelhaar, diamanten oorbellen en pruilmondje is het totaal terecht, ze zien er belachelijk. Soms komen er alleen wel foto's voorbij van mensen die alleen al een v-hals shirt aan hebben en dat wordt dan ook beschouwd als mooiboy
Ik denk dat het komt omdat je deze dingen in combinatie draagt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:24 schreef Row-1 het volgende:
Ik bedoel kun je tegenwoordig niet meer met je zonnebril op in de auto zitten, of een ketting dragen, of een oorbel hebben?
Reageer normaal.[/sub]
He, ben je zo'n feministquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ikkuh lus nie vreemden leuters nie
en dan nog moet je wel heul lief kijken...
bah zo een viezen pisstaaf in mijn lieven damesmondje
Wrom?quote:
Uhm. Oorbel, teveel gel, kaaklijn baardtrim, foute zonnebril en een foute pauperbak (ik denk bmw o.i.d.)quote:
Ja tuurlijk. Maar dan moet je wel worst etenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wrom?![]()
Ik ga voor liefde mag het in dezen tijds??????
Oh en dat mag tegenwoordig niet meer in NL?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je deze dingen in combinatie draagt.
Sorry hoor, maar ik heb een totaaaaal ander beeld van mooiboyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef Dartanion het volgende:
Sorry TS, maar op die foto's kom je nou eenmaal over over als een MooiBooi, coole photoshops trouwens!
eh ben nu een beetje misselijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar dan moet je wel worst eten![]()
De man wil ook plezier.
Ken jij mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:43 schreef Geerd het volgende:
21 ? gedraag je er dan ook is na man je bent geen 16 meer.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke, klacht duidelijk. Sterrilisatie?
Ik bedoel waarom maak je een nieuw topic over, het leid toch maar tot flamen..
Ow, lawd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit was niet eens slecht bedoeld maar gewoon een constatatie, zie m'n post hierboven.
Sommige mensen hier vinden iedereen met gel in z'n haar een mooiboy.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:43 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een totaaaaal ander beeld van mooiboy
3/6quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Man
- 18-30
- HBO/WO-opgeleid
- Houdt van gitaarmuziek
- Houdt niet van 'gekke' fratsen, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
- Hekel aan alles wat commercieel is
Jou vind ik sowieso niet echt een gemiddelde KLB-er.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
3/6. Wat betekent dat op de schaal van Ritmo?
Dan verschillen wij van mening, MooiBooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:43 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een totaaaaal ander beeld van mooiboy
Jij wel danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou vind ik sowieso niet echt een gemiddelde KLB-er.
Nee ik ook niet, nog minder dan TC03.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij wel dan
Denk eens na, je avatar is roze
Idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Row-1 het volgende:
Dit is voor mij een mooiboy: http://www.guidofistpump.com/guido%20pix/guido04.jpg
De helft maar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, nog minder dan TC03.Waarom denk je dat half KLB me zo haat?
De normale mensen als Chriz2k en Afcajos (en TC03 b.v.) hebben weinig tegen me hoor.quote:
Zo mooi is ie anders niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Row-1 het volgende:
Dit is voor mij een mooiboy: http://www.guidofistpump.com/guido%20pix/guido04.jpg
Totdat je hun 14 jarige sma'tjes gaat hosselen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De normale mensen als Chriz2k en Afcajos (en TC03 b.v.) hebben weinig tegen me hoor.
Hehequote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Totdat je hun 14 jarige sma'tjes gaat hosselen.
En skylark kan het weten. Hij neukt ze al 20 jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:58 schreef Skylark. het volgende:
De foto is te geposeerd, en de locatie en dat portemonneetasje (![]()
![]()
) zijn niet gelukkig gekozen, maar het is niet echt een mooiboy vind ik. Alleen post je wel wat teveel foto's van jezelf en dat heeft dan wel weer wat weg van mooiboys.
Maar mijn uiteindelijke verdict is: Onschuldig bevonden.
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En skylark kan het weten. Hij neukt ze al 20 jaar
Een anime-plaatje verwarren met een japan fetishquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee.
Ga bloed offeren voor een of andere lelijke Japanse emo/metalband op je Pokémon-altaar, in plaats van mij een beetje lopen te vervelen.
Je zou weten dat ik op dames val als je je Digimon-masker een keer zou afzetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een anime-plaatje verwarren met een japan fetish
Maar ik dacht dat jij op mooiboys geilde
Mooiboys lijken er verdacht veel op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zou weten dat ik op dames val als je je Digimon-masker een keer zou afzetten.
Ritmo zeurt wel vaak over dezelfde onderwerpen maar de punten die hij aanhaalt zijn wel juist. Zo kijkt de maatschappij er wel tegen aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De helft maar?
Als de KLB de macht had op FOK!, dan had je een ban. Net als iedereen die in de ONZ komt
Danku.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ritmo zeurt wel vaak over dezelfde onderwerpen maar de punten die hij aanhaalt zijn wel juist. Zo kijkt de maatschappij er wel tegen aan.
maar je zal toch wel eens je haar moeten kammen en zo... - dat TS dus zo af en toe een mongool ziet is bijna niet te vermijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:26 schreef cerror het volgende:
'T is wat. Of je negeert de mongolen gewoon.
JIj lijkt wel op hem, ook zo een kut baardje en stenen aan je oren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:49 schreef Row-1 het volgende:
Tot nu toe valt dat nog wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
Opzich wel triest dat je topic maakt over jezelf.
Je zit toch aankomen dat je gebasht word
pics?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef Nikmans het volgende:
Nee Ritmo, de reden dat KLB je 'haat' (of een lichte irritatie voelt, haat is wel een sterke emotie ivm een internetforum) is omdat je een grotere fucking 1-issue-partij bent dan de PVV en ook nog eens enorm aandachtsgeil, terwijl iedereen die je foto's heeft gezien niet meer kan dan'en
Niks mis met een aviatorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:11 schreef Fortitudo het volgende:
glazen oorbellen
aviator bril
kort stekeltjes haar
lelijke ketting van plastic
marokkanen baard
nike t-shirt
tasje (?)
En je beweerde geen Guido te zijn.....
5 jaar geleden niet neequote:
in jouw wereldjequote:
Hier ben ik idd een '1-issue-partij' maar dat zegt meer over KLB dan over mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef Nikmans het volgende:
Nee Ritmo, de reden dat KLB je 'haat' (of een lichte irritatie voelt, haat is wel een sterke emotie ivm een internetforum) is omdat je een grotere fucking 1-issue-partij bent dan de PVV en ook nog eens enorm aandachtsgeil, terwijl iedereen die je foto's heeft gezien niet meer kan dan'en
Zie je wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier ben ik idd een '1-issue-partij' maar dat zegt meer over KLB dan over mij.Mensen als jij denken dat het gros van de mensen hier als representatief gelden voor Nederlanders in het algemeen. Maar ik zal je eens een geheimpje vertellen: in het 'echt' is niet 90 % een rock/metal-luisterende half autistische ICT-nerd.
Misschien kom je daar ooit nog achter als je vrienden krijgt of uit je loser-kringetje komt.
Is goed ventje. Pas je een beetje op je hart?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zie je wat ik bedoel
Je weet helemaal niets over mij of over 'het gros van KLB' waar je blijkbaar zo'n hekel aan hebt, maar toch zit je te roepen dat iedereen in KLB metal-luisterende ICT'ers zijn. Ik zou zeggen sla mijn postgeschiedenis er eens op na en overtuig jezelf.
Maar in tegenstelling tot jou vind ik het niet nodig om mezelf constant te 'bewijzen' door topics te openen () met als enige nut het laten zien hoe down to earth en 'onnerdig' ik wel niet ben. Dat komt namelijk zielig en onzeker over en ja, dat kun je heel goed bepalen dmv een internetforum, net zoals jij heel goed kunt bepalen dat KLB vol zit met metalminnende ICT'ers.
Onzeker kutjongJe zoekt alleen bevestiging. Om je eigen debiele retoriek eens te gebruiken: misschien ligt het probleem bij jou ipv bij de rest van de wereld.
Matige comeback voor een frusti...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is goed ventje. Pas je een beetje op je hart?
lijkt me leuk ideequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:33 schreef Nikmans het volgende:
Opsodemieteren broodmongool voordat ik je foto hier post
Hij is toch wel een beetje de voorloper van Emimich als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:33 schreef Nikmans het volgende:
Opsodemieteren broodmongool voordat ik je foto hier post
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot grafsteentje.
Ik stuiter soms eerder van verbazing dan van irritatie. En ik ben niet frusti, ben een hele positieve vriendelijke jongen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Matige comeback voor een frusti...
Het zijn altijd de mensen die net doen alsof ze het niets kan schelen, die zitten te stuiteren achter hun pc-tje.
Die vindt dat niemand zich mag gedragen zoals ie wil, een hekel heeft aan mensen die metal luisteren, geen dertigers op het forum wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik stuiter soms eerder van verbazing dan van irritatie. En ik ben niet frusti, ben een hele positieve vriendelijke jongen.
Dat is m'n mening. Wil niet zeggen dat ik mensen zou verbieden om naar die herrie te luisteren of een kansloos 'leven' te lijden als dertiger. Maar het zeiken is gewoon zo leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die vindt dat niemand zich mag gedragen zoals ie wil, een hekel heeft aan mensen die metal luisteren, geen dertigers op het forum wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |