Dat is fokquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:24 schreef Row-1 het volgende:
Heuj.
Echt, sommige mensen op Fok! forum snap ik niet helemaal. Ik kwam hier op het forum om een beetje mee te lulle, en gezellig doen, niet om afgezeken te worden over hoe ik er uit zie of wat ik draag.
Ik bedoel kun je tegenwoordig niet meer met je zonnebril op in de auto zitten, of een ketting dragen, of een oorbel hebben?
Ik sta nu dus in dit topic ; Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 24.
Ik bedoel, ik ben gewoon een normale jongen van 21. Heb geen extreem rare kleding smaak of niks.
Maar omdat 50% van de Fok!kers hier een andere smaak heeft en zich helemaal geweldig voelt, moet ik maar compleet afgezeken worden, om....niks?
Klacht: Ik sta onterecht in dat topic, en sommige moeten eens volwassen gaan doen.
En kom nu niet aan met:
Ga dan ergens anders heen!
Huilie
Eigen schuld
Reageer normaal.
Mensen die de OP quotenquote:
Nee.quote:
TS is een knappe knulquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:27 schreef muay-toy het volgende:
mooie wenkbrauw TS
Mannen die het niet begrijpenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen die de OP quoten
Vrouwen die de OP quoten_!
Jij hebt hete klotenquote:
Was ook niet de bedoeling?quote:
Kijk naar dat topic. Laatste pagina.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke fotos heb je het over?
Post eens een pic.
En dat is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef Ritmo het volgende:
Apart altijd hoe 90 % van de KLB-ers een beetje hetzelfde type is.
Jij bent ook echt een kutuser hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef Ritmo het volgende:
Apart altijd hoe 90 % van de KLB-ers een beetje hetzelfde type is.
- Manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |