abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70380317
dank je, ik had het gezicht van die gast echt voor me, maar wist niet meer wie het was
Nog meer aanbevelingen voor dergelijke films?
Beneath the gold, bitter steel
pi_70380477
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
dank je, ik had het gezicht van die gast echt voor me, maar wist niet meer wie het was
Nog meer aanbevelingen voor dergelijke films?
lock stock and 2 smoking barrels

briljant

en eentje die niet in dat straatje past maar wel verdomde goed is : LEON....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_70380559
en TRAINSPOTTING
moet je gezien hebben

zitten wel wat stukken in die ..."te" zijn maar goed.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_70386258
Beste mensen,
Er was ongeveer 2 jaar geleden op het internet een soort japans filmpje, waarbij een fotograaf wat krijgt met een meisje, en dat meisje krijgt chemische foto-productie vloeistof en haar hoornvlies wordt hierdoor beschadigd en wordt blind. En dan gaat die jongen zijn hoornvlies aan haar geven. Weet iemand nog de titel van deze romantische japanse short movie?
Bij voorbaat dank,
TFM
live's a game...
pi_70386604
Na lang zoeken gevonden:
live's a game...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:30:36 #31
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_70437110
Ik bied hulp aan
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:31:50 #32
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_70437138
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:30 schreef Patch het volgende:
Ik bied hulp aan

Hey Amigo lang niet gezien!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:34:52 #33
22457 Patch
pi_70437202
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hey Amigo lang niet gezien!

Neen, klopt, mijn hoogtijdagen zijn vergane glorie
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:36:23 #34
92644 mr_anonimous
pi_70437222
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Patch het volgende:

[..]

Neen, klopt, mijn hoogtijdagen zijn vergane glorie
Een kleine deel van de old gang is weer terug. (Dopekoe, Hornage, ik.) Kom je ook weer eens Triven? Je wordt wel gemist.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:51:49 #35
22457 Patch
pi_70437576
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Een kleine deel van de old gang is weer terug. (Dopekoe, Hornage, ik.) Kom je ook weer eens Triven? Je wordt wel gemist.
Ik zal wel weer eens een keertje binnen komen wandelen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:55:36 #36
92644 mr_anonimous
pi_70437675
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:51 schreef Patch het volgende:

[..]

Ik zal wel weer eens een keertje binnen komen wandelen.

Cool! Verder alles okay met je?
pi_70437786
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:26 schreef Tim_G het volgende:
Deze stond nog open:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zoek een ( brits\engels ) vis TV programma:

In de jaren 90 kwam het rond 5 uur op tv op zaterdag of zondag. Het werd gepresenteerd door 2 engelse mannen die eigenlijk ook wel een komisch duo zouden kunnen zijn. Het programma draaide vooral om het vissen op karper en ze bezochten verscheidene engelse 'vijvertjes'.

1 scene die me in het bijzonder bijstaat is dat ze met zijn 2-en in een boom zitten. De 1 heeft op een gegeven moment een karper aan de lijn en zit echt van: Wat nu? Dus die andere zegt van, je kan hier wel staan dus spring maar in het water. Je raadt het al...hij gaat helemaal kopje onder

Wie o wie kan me de naam van deze serie vertellen?! Google en youtube brachten geen oplossing!

Bij voorbaat dank!

Naast alle discovery vragen over shows van misschien wel 3 jaar geleden is deze natuurlijk wel erg lastig, toch blijf ik hopen
Fishing, the hard way, denk ik. BBC-produktie.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:29:39 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70454116
Ik zoek de titel van een film

Het gaat over een man die een appartement betrekt, maar al snel merkt dat hij niet alleen is. Voor hij er kwam wonen behoorde het toe aan een vrouw. Zij is daar nog steeds, maar dan als soort van 'geest'. Ze heeft dat alleen niet helemaal door. Uiteindelijk worden ze verliefd.
Hoe het eindigt weet ik niet meer precies, maar er staat me van bij dat de vrouw niet dood blijkt te zijn maar in coma in het ziekenhuis ligt. Uiteindelijk ontwaakt ze waar hij bij is, maar ze kan zich hem niet meer herinneren.

Ik dacht dat de vrouw gespeeld werd door Jennifer Lopes oid, maar volgens IMDB heb ik dat kennelijk mis. Of ik kijk er overheen
Het is iig een romantische comedy van een paar jaar geleden.

Zegt het iemand iets?
(Un)masking for the greater good.
  zondag 28 juni 2009 @ 20:31:55 #39
22457 Patch
pi_70455955
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:29 schreef Natalie het volgende:
Ik zoek de titel van een film

Het gaat over een man die een appartement betrekt, maar al snel merkt dat hij niet alleen is. Voor hij er kwam wonen behoorde het toe aan een vrouw. Zij is daar nog steeds, maar dan als soort van 'geest'. Ze heeft dat alleen niet helemaal door. Uiteindelijk worden ze verliefd.
Hoe het eindigt weet ik niet meer precies, maar er staat me van bij dat de vrouw niet dood blijkt te zijn maar in coma in het ziekenhuis ligt. Uiteindelijk ontwaakt ze waar hij bij is, maar ze kan zich hem niet meer herinneren.

Ik dacht dat de vrouw gespeeld werd door Jennifer Lopes oid, maar volgens IMDB heb ik dat kennelijk mis. Of ik kijk er overheen
Het is iig een romantische comedy van een paar jaar geleden.

Zegt het iemand iets?
Lijkt me "Just Like Heaven"
  zondag 28 juni 2009 @ 20:59:54 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70456905
Dat is 'm
Thanks, Patch!
(Un)masking for the greater good.
pi_70462797
Ik zoek de aflevering van the X-files waarin the cigarette smoking man in een rolstoel zit en op een gegeven zegt "What you call God is an Alien." Vervolgens pakt iemand anders hem vast en flikkert hem van de trap af en zegt "I'm sending the Devil back to Hell."

Ik weet niet precies welk seizoen het is. Ergens de tweede helft. Deze scene maakte indruk.
Iemand?
"Everything we are, we are when we're alone."
  maandag 29 juni 2009 @ 09:24:28 #42
22457 Patch
pi_70469307
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef Meursault het volgende:
Ik zoek de aflevering van the X-files waarin the cigarette smoking man in een rolstoel zit en op een gegeven zegt "What you call God is an Alien." Vervolgens pakt iemand anders hem vast en flikkert hem van de trap af en zegt "I'm sending the Devil back to Hell."

Ik weet niet precies welk seizoen het is. Ergens de tweede helft. Deze scene maakte indruk.
Iemand?
Seizoen 7, aflevering 22
'Requim"
pi_70472339
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:24 schreef Patch het volgende:

[..]

Seizoen 7, aflevering 22
'Requim"
Bedankt!
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_70511159
quote:
Op zondag 28 juni 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Fishing, the hard way, denk ik. BBC-produktie.
Zou graag zeggen maar het is hem niet

Tis puur en alleen gericht op het vissen in Engelse meertje\vijvertjes\stroompjes...als ik op Fishing the hard way zoek zie ik gelijk shotjes met het vissen op meerval. Die vingen ze niet. Het was echt karper waar ze op visten. Maar bedankt voor de poging!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:27:50 #45
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70514325
Wat je vindt, ...
pi_70514354
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:40 schreef Tim_G het volgende:

Zou graag zeggen maar het is hem niet

Tis puur en alleen gericht op het vissen in Engelse meertje\vijvertjes\stroompjes...als ik op Fishing the hard way zoek zie ik gelijk shotjes met het vissen op meerval. Die vingen ze niet. Het was echt karper waar ze op visten. Maar bedankt voor de poging!
Misschien "tel and jacko go carp fishing"???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_70539007
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Misschien "tel and jacko go carp fishing"???
Even opgezocht. Komt erg in de buurt maar 't zijn ze niet! Wel bedankt voor de tip

Het is ook gewoon uitgezonden op de Nederlandse TV ( SBS of RTL ofzo ) en dat zijn de 2 eerder genoemde programma's in ieder geval niet

Maar keep them coming! Veel meer series zullen er toch niet overbleven zo he?!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_70563007
Hoi,

ik zoek een film waar ik eigenlijk alleen 1 scene nog van ken. Volgens mij was het een wat slappe romkom, waar ergens op 3-kwart de een tegen de ander gelogen of iets achter gehouden heeft. Ze worden er beiden gek van en hun vrienden binden de man vast aan een stoel en lokken de vrouw naar de man toe. Ze moeten verplicht met elkaar praten en de vrienden volgen het hele gebeuren op een laptop in een café. Op het eind kijkt natuurlijk iedereen in het café mee.
Het is niet dat ik de film zo graag wil zien, maar word er gek van dat ik niet kan bedenken wat de titel is of wie er in mee spelen.

Thnx alvast
pi_70563042
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef spikekolkman het volgende:
Hoi,

ik zoek een film waar ik eigenlijk alleen 1 scene nog van ken. Volgens mij was het een wat slappe romkom, waar ergens op 3-kwart de een tegen de ander gelogen of iets achter gehouden heeft. Ze worden er beiden gek van en hun vrienden binden de man vast aan een stoel en lokken de vrouw naar de man toe. Ze moeten verplicht met elkaar praten en de vrienden volgen het hele gebeuren op een laptop in een café. Op het eind kijkt natuurlijk iedereen in het café mee.
Het is niet dat ik de film zo graag wil zien, maar word er gek van dat ik niet kan bedenken wat de titel is of wie er in mee spelen.

Thnx alvast
Failure To Launch
pi_70563110
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Failure To Launch
dus toch.. oké bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: