Wat tof! Succes pubertje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een beetje, maar ik vind het kinderachtig, heb alleen maar met haar gechat en dit is zo puberaal!
nu ben ik natuurlijk ook een puber, dus dat klopt wel.. maar toch!
Balen! Tja, komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mweh, ze gaat woensdag al op vakantie voor 2 weken..nou jah, snuit ziet wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, met Snuit komt het altijd goed!whoehoe!
en dromen is goed
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey! Geen college of let je weer eens niet op?
Mooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
altijd goed he
ben mezelf mentaal aan t voorbereiden om wat te gaan doen
leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klussen in huis
jij nog leuke plannen?
oeh leuke dingetjes dus allemaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
leuk
Ik ga zo naar Terneuzen om de nieuwe kap van mijn auto op te halendaarna lunchen met Venco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh leuke dingetjes dus allemaal![]()
doe dr de groetjes!inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
inderdaad
Zal ik doen.:p je snapte mn tip ghegheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |