Dat is waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee heb nu al hoofdpijn, dat werkt niet
maja komt wel goedtis lekker zaterdag
Im innocentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent dus helemaal niet zo onschuldig.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waarGewoon rustig aandoen en asprine nemen
niemand heeft dat lijstje nog gezien dus hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las het ondertussen
Daar sta ik toch niet op
Je bent toch wel iets meer waard? dan een inno centquote:
Omdat ik in jou dromen een slet ben, en je graag zou willen dat ik dat in real life ook benquote:
PM maar als ik mijn lijstje moet uitbreiden hoor, DHquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niemand heeft dat lijstje nog gezien dus hoe weet je dat zo zeker?
Ik heb zo ook mijn bronnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Den_Haag het volgende:
niemand heeft dat lijstje nog gezien dus hoe weet je dat zo zeker?
Hoogstens een dubbie/duppie of hoe je het ook schrijftquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent toch wel iets meer waard? dan een inno cent
Soms zijn mijn dromen best realistisch... of was het niet marco die zongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat ik in jou dromen een slet ben, en je graag zou willen dat ik dat in real life ook ben
Marcoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Soms zijn mijn dromen best realistisch... of was het niet marco die zong
ach ja, gewoon even stevig doorklussenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
spannend he
heb er nu een beetje spijt van dat ik perse alleen wilde klussen, had er ook een feestje van kunnen make g
Bied dan je hulp aan als grote sterke kerel, knurftquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach ja, gewoon even stevig doorklussen
moet ik daarvoor pm'en?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM maar als ik mijn lijstje moet uitbreiden hoor, DH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hele dag college, schatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bied dan je hulp aan als grote sterke kerel, knurft
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet ik daarvoor pm'en?Dat word druk hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Morge, Nouk ook al zo slecht geslapen?quote:
Je hebt snel iemand geneukt en wil dat je lijst wordt aangevuld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |