quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef jpjedi het volgende:
Sander, kom jij nou zaterdag? Je hebt de datumprikker niet ingevuld maar kan me iets van een post herinneren..
En jij rudy?
Nu heb ik
-Ferdi
-Frank
-Kefchen+Veer
-Inco+lady
-Jorrit
-Ijs
-Raffie
-Static ?
-Ursel
-Keltie Verhinderd
Het aftellen is al begonnen. 9 september ben ik aan de beurtquote:
Vandaar die wijze raad over dat laminaat boven Guitar Heroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het aftellen is al begonnen. 9 september ben ik aan de beurt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef dutch_cyclist het volgende:
Hier het profieltje van gisteren, het eerste groene stuk is van het wachten op je bij het station en de het laatste groene stuk van de lekke band.
[ afbeelding ]
Dat heb ik wel vakerquote:
kom je zaterdag?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef dutch_cyclist het volgende:
dat groene onderaan is het hoogteprofiel, de heuveltjes zijn goed zichtbaar.
De rode lijn is de snelheid en de blauwe de cadans.
De zones die je ziet, H, D1, D2, D3 en W zijn mijn hartslagzones. Met behulp van deze zones kan je gerichter trainen.
Aan de bovenkant zie je de W/kg, hoe donkerder de kleur des te meer power wordt er dan gegeven.
2 weken geleden een officiële test laten doen bij SMA Amerongen en daar is 4,3 W/kg gemeten bij mijn omslagpunt.
Wat liggen die bij jou laagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef dutch_cyclist het volgende:
dat groene onderaan is het hoogteprofiel, de heuveltjes zijn goed zichtbaar.
De rode lijn is de snelheid en de blauwe de cadans.
De zones die je ziet, H, D1, D2, D3 en W zijn mijn hartslagzones. Met behulp van deze zones kan je gerichter trainen.
Aan de bovenkant zie je de W/kg, hoe donkerder de kleur des te meer power wordt er dan gegeven.
2 weken geleden een officiële test laten doen bij SMA Amerongen en daar is 4,3 W/kg gemeten bij mijn omslagpunt.
Hoe meten ze het dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat liggen die bij jou laag
Die van mij zouden volgens een meeting in maart liggen op:
D1 136 - 154
D2 155 - 175
D3 176 - 194
Alleen heb ik vaak moeite heb in de D1 te houden tijdens een training. Vind dan de snelheid veel te laag liggen..
Waarmee maak jij die grafiekjes ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef dutch_cyclist het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de topickaping![]()
ik kan je zondag evt ook afzettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:35 schreef -Raffie- het volgende:
Feli kev.
@ inco
Kon jij mij zaterdag nog op het station oppikken en zo je hoe laat moet ik er dan ongeveer zijn.
@JP
kan jij mij zondag dan weer op een station in Nederland droppen zodat ik weer thuis kom
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik kan je zondag evt ook afzettenkom toch langs Breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |