quote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke?
Ik twijfel beetje of ik zo'n GH bundle aan ga schaffen, lijkt me echt geniaal maar ja er moet ook laminaat in m'n huis
quote:
quote:
Wat voor een bundle??quote:Ik twijfel beetje of ik zo'n GH bundle aan ga schaffen, lijkt me echt geniaal maar ja er moet ook laminaat in m'n huis
Guitar Heroquote:
Neem je JP mee..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Guitar HeroMet zon geniaal drumstel erbij
Over zaterdag twijfel ik maar ik neig toch wel naar nee. Ik heb me best verkeken op de afstand, tis 3 uur rijden
Had ik al geprobeerd maar hij durfde nietquote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef ursel het volgende:
Neem je JP mee..
Die wou ook graag nog een keer gezamelijk fietsen. En der benne mooie klimmekes..
doe je rustig aan met hem?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef ursel het volgende:
Die redt het dan nooit in Italie..
Ik ben naar Niels..
Dat je daar nog in geloofdequote:
19:00 Incoquote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Incolumis het volgende:
hoe laat ging de keet ook al weer open zaterdag?
Geef me nou ff een paar weken om los te geraken man..heb 130 km ytd in de benen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je JP mee..
Die wou ook graag nog een keer gezamelijk fietsen. En der benne mooie klimmekes..
WTF moet je er mee zeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Guitar HeroMet zon geniaal drumstel erbij
Over zaterdag twijfel ik maar ik neig toch wel naar nee. Ik heb me best verkeken op de afstand, tis 3 uur rijden
Rockenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF moet je er mee zeg.![]()
Een gameconsole is lachen maar zulke prularia..
Rockenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rocken
Tis echt supervet om met z'n vieren allerlei toffe nummers te spelen
Ben ik er om 15:00quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rocken
Tis echt supervet om met z'n vieren allerlei toffe nummers te spelen
Hmmm, erg bedenkelijk...quote:
Ik geloof er niks vanquote:
Klinkt goed, behalve de val natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef ursel het volgende:
Zo, ben weer op adem..
Benne mooie klimmen daarzo. Zelfs beter dan bij Arnhem..
In begin ging het wel lekker, maar op een gegeven moment zat ik er toch wel doorheen in mijn pogingen Niels een beetje bij te houden..![]()
Op de terug weg ging Niels ook nog ff onderuit. Maar meneer maakte zich meer zorgen om zijn fiets dan zichzelf..
Als expert bandenwisselaar heb ik hem nog ondersteund in het verwisselen van de band.
Verder wat beschadiging aan zijn derailleur en een kleine slag in zijn mooie fiets..
Jorrit, je moet de volgende keer ook eens meegaan..![]()
Mja, als we later gaan dan ben ik helemaal laat thuis.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve de val natuurlijk.
Ik wil op zich best mee, maar jullie gaan veelste vroeg voor mij, dan ben ik nog aan het werk
Maar het lijkt me wel eens leuk om mee te fietsen hoor, kan ik mooi in het laatste wiel gaan zitten linke ballen.
Al denk ik eerder dat ik aan het elastiek kom en vervolgens me motortje opblaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |