Volgens Faber ook en dan is het sws goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
Zal volgens Van der Gijp nooit een goede spits worden/zijn.
Ik ook niet, maar PSV had hem bijna voor niks kunnen halen en kunnen verhurenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik denk niet dat Serhat (momenteel) een toegevoegde waarde voor PSV zal zijn.
Heb je zoveel vertrouwen in Faber?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens Faber ook en dan is het sws goed
Had hij daar ook nog uitleg over?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef sjimz het volgende:
Zal volgens Van der Gijp nooit een goede spits worden/zijn.
Ach hij kost praktisch niets en anders verhuren we hem gewoon aan Veendam en kan hij daarna doodbloeden bij Zwolle.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:37 schreef Tim86 het volgende:
zwaar overschatte speler in mijn ogen, maar we gaan het zien..
quote:Koç voelde veel druk voor duel met Bedum
In zijn eerste duel in het shirt van FC Groningen kwam spits Serhat Koç niet tot scoren. Toch was de aanvaller, overgekomen van FC Eindhoven, na afloop zeer tevreden. Dat kwam mede door de vier assists die hij leverde aan Tim Matavz.
In de eerste helft zat Koç op de bank, met een speciaal gevoel. "Toch wel met druk", zo zei hij na afloop tegenover RTV Noord. "Het was toch mijn eerste wedstrijd voor FC Groningen, maar toen ik het veld inkwam was dat allemaal verdwenen."
De jonge aanvaller kon tevreden terugkijken op zijn officieuze debuut, dat met 14-1 werd gewonnen. "Ja, ik heb vier assists gegeven. Jammer genoeg heb ik niet gescoord." Al zijn assists waren op Matavz, die in totaal vijf keer scoorde. "Ik stond samen met hem voorin en hij stond er vier keer goed voor, dus speelde ik vier keer af. We hebben goed met elkaar gespeeld, het ging lekker."
Dat trainer Ron Jans hem niet vanaf het begin liet spelen tegen Bedum, de club waar Arjen Robben ooit begon, was voor Koç geen probleem. "Nee, iedereen die nieuw is moet zich eerst bewijzen. Daarna volgt de beloning."
Inderdaad. Ongeveer van dezelfde leeftijd en allen kleine wendbare voetballers. Goede observatie, Wishmaster.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
Dit wordt weer de nieuwe Marnix Kolder/Berry Powel?
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongeveer van dezelfde leeftijd en allen kleine wendbare voetballers. Goede observatie, Wishmaster.
Eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:01 schreef Art_Core het volgende:
Koç is wendbaar en snel, kwaliteiten die Groningen mist (m.u.v. de geblesseerde Andersson) en zeker in uitwedstrijden best kan gebruiken. Ik zie die jongen wel veel minuten pakken, z'n instelling is ook goed.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
Dit wordt weer de nieuwe Marnix Kolder/Berry Powel?
Wat een profeet.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef Ungeheuer het volgende:
Een verkapte tvp in een topic die waarschijnlijk niet zo storm zal lopen dit seizoen.
quote:Koç grote man tegen Brøndby IF
04-07-09 - 22:39 - Categorie: Home featured
FC Groningen heeft zaterdagavond in Tolbert gelijkgespeeld tegen het Deense Brøndby IF. Serhat Koç scoorde namens de FC de openingstreffer (1-0) en bepaalde ook de eindstand: 2-2.
-knip-
De eerste kans van FC Groningen werd wel benut. Na een klein halfuur spelen kopte Serhat Koç raak uit een voorzet van Fredrik Stenman: 1-0.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet het nog steeds maar zien allemaal..heb genoeg van hem gezien afgelopen seizoen maar vond het echt niet indrukwekkend. Zo'n oefenwedstrijdje is leuk voor hem, maar zegt verder nog weinig natuurlijk.
quote:Serhat Koç grote man
Door Jan Mennega
De voorzet op maat is van Fredrik Stenman, de listige loopactie gevolgd door de diagonale kopbal van Serhat Koç. FC Groningen leidt tegen Bröndby IF met 1-0 en het doelpunt is opmerkelijk. Koç is drie turven hoog, zijn Deense tegenstander toch al gauw een centimeter of dertig, veertig groter. "Een kwestie van goed positie kiezen", lacht de van FC Eindhoven overgekomen spits, onderwijl geduldig handtekeningen zettend op stukjes papier, t-shirts en andere kledingstukken van fans, die ook allemaal met hem op de foto willen. Hij is niet de enige die populair is bij de supporters.
Overal op het veld doen spelers aan pr voor henzelf en hun club. FC Groningen is on tour in de provincie en kweekt goodwill. Negen dagen geleden deed het Bedum aan, dinsdagavond Roodeschool en afgelopen zaterdag sloeg het circus-Jans de tenten op in Leek, waar Bröndby IF de eerste serieuze oefentegenstander is. De sparring partners in Bedum en Roodeschool waren regioteams. De nummer 3 van Denemarken van het afgelopen seizoen heeft volgende week al Europese verplichtingen (voorronde Europa League tegen het Estse Flora Tallinn) en is conditioneel al wat verder dan FC Groningen en dat is in de tweede helft ook te zien.
Bröndby IF, dat ook nog oefent tegen Arminia Bielefeld en PSV, trekt de wedstrijd dan naar zich toe en neemt door een kopbal van Jallow die Michael Jansen in de lucht klopt, ook een 2-1 voorsprong (Kristiansen had vlak voor rust gelijk gemaakt). De Denen lijken te gaan winnen, maar als een duveltje uit een doosje is er in de slotfase ineens opnieuw Serhat Koç. Deze keer is hij ter plekke om een slecht weggewerkte bal in te tikken, daarmee de eindstand op 2-2 bepalend. "Ik wilde laten zien dat ik ook tegen bekende clubs kan scoren", zegt hij. "Met mijn tweede doelpunt was ik extra blij. De trainer had gezegd dat als wij tenminste gelijk zouden spelen we maandag (vandaag) geen bosloop hoefden te doen, maar op het veld zouden blijven."
"Wat ik van het spel van Koç vond?", herhaalt Ron Jans de vraag. "Hij is goed bezig, ook op de training, maar het is nog te vroeg om nu al veel meer over hem te zeggen. En laten we ook maar geen druk op hem zetten." Over het spel van zijn ploeg in de eerste helft is Jans te spreken. "De tweede helft was minder, maar we hebben laten zien dat we voetballend tot veel in staat zijn. Dat moeten we de komende weken gaan uitbouwen en we moeten ook nog sterker worden."
Jans was vooral benieuw naar het functioneren van de zijkanten van het middenveld. De ex- Haarlemmer Danny Post (op rechts) en Shkodran Metaj (op links) krijgen in de eerste helft de gelegenheid zich te laten zien, Frank Olijve (op rechts) en de ex- Spartaan Jeffrey Rijsdijk (op links) mogen na de pauze hun kunsten vertonen. "Ik had verwacht dat we daar misschien wel wat problemen zouden krijgen, maar dat is niet gebeurd", oordeelt Jans. "De meeste problemen kregen we in de tweede helft achterin en dat had toch ook wel met kracht en fitheid te maken." (DvhN)
Eens. Groningen kan wel een snelle, frivole speler gebruiken tussen al die grote, logge Scandi's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:06 schreef The_Verve het volgende:
Komend seizoen meteen in de basis laten starten. Precies het type speler die Groningen de afgelopen seizoenen heeft gemist.
Ach Andersson en Pedersen zijn redelijk wendbaar, maar jaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens. Groningen kan wel een snelle, frivole speler gebruiken tussen al die grote, logge Scandi's.
Leuke reportage..quote:
Had Sulejmani maar zo'n broerquote:Op maandag 13 juli 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
Jup.
Koç komt over als een rustige jongen die stap voor stap naar boven wil. Zijn broer mee is ook goed en die heeft ook gewoon een baan geregeld, ipv 24 uur per dag thuis achter de PS3 hangen.
Daarom is het ook jammer dat hij niet bij PSV speelt. Dat soort types en zeker als ze uit Eindhoven komen aarden goed op de Herdgangquote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verstandige jongen met dito familie.
Dat is helemaal niet jammer.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat hij niet bij PSV speelt.
quote:
PSV kan hem over een jaar of 3 nog altijd voor een paar (heleboelquote:
Webster Smebster.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon op Webster wijzen, dan kost ie maar een miljoen of zo
Hij heeft dan een jaar eerder al een sterk verbeterd contract ondertekend, dus helaas.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon op Webster wijzen, dan kost ie maar een miljoen of zo
Je hebt wel een hoge pet van hem op of niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV kan hem over een jaar of 3 nog altijd voor een paar (heleboel) euro's ophalen..
Het is maar de vraag of hij het bij PSV zou halen maar hij zou sws niks gekost hebben omdat EVV nog 2 ton schuld had. En er zijn niet zoveel goede voetballers uit Eindhoven, die je moet altijd proberen te halenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:
Bij PSV balen ze ook dat hij voor een paar centen naar de FC is vertrokken.![]()
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3647.php
Maar natuurlijk. Net zoals jij droomt van een basisplek.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:48 schreef EvanderSno het volgende:
dromen mag
Het blijft een goede, talentvolle speler. Vooral omdat hij nog zo jong is. Op basis van die foto bij dat artikel hierboven gaat er trouwens wel een fiks Guido-alarm af.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
En van een doelpunt tegen Ajax is er vandaag niets van gekomen.![]()
Een leuke actie waarbij hij Alderweireld te slim af was, voor de rest niet meer gezien in de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |