quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
Je veronderstelling was niet juist.
Hij was wel een keer op tv bij zo'n show waar ze gekken/krankzinnigen aan het woord laten zodat we er allemaal hartelijk om kunnen lachen... of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Iblis het volgende:
Had Ruud ooit trouwens ook niet met 't Hooft gediscussieerd? Dat zou ik wel willen hebben horen…
Ja, dat heb ik toendertijd wel gehoord, dat ging over de radio en was niet zo'n succes. Helemaal de schuld van 't Hooft natuurlijk, en toen heeft die nare man Rude ook nog een hele nare mail gestuurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Iblis het volgende:
Had Ruud ooit trouwens ook niet met 't Hooft gediscussieerd? Dat zou ik wel willen hebben horen…
Ik dacht op de radio… ik heb harriechristus wel eens op TV gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij was wel een keer op tv bij zo'n show waar ze gekken/krankzinnigen aan het woord laten zodat we er allemaal hartelijk om kunnen lachen... of bedoelde je dat niet?
Harriechristus was toen bij Kopspijkers, maar daar heeft Spijkerman em wel lichtelijk in de maling genomen, dat was niet zo netjes. Rude heeft ook in 1 of ander laat VPRO-programma 5 minuten lang zijn verhaal mogen doen. De presentatoren kregen niet helemaal het idee door, geloof ik. En Rude zette zich toen inderdaad wel wat voor gek, dat was wel genant om te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik dacht op de radio… ik heb harriechristus wel eens op TV gezien.
Dat kun je wel zeggen. Je geeft alleen maar aan dat het antwoord van Iblis niet klopt, maar gaat er vervolgens niet op in waarom niet, behalve dan dat de aarde meegenomen moet worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef chevere het volgende:
[..]
Merkwaardig dat zelfs jij niet in staat bent om een antwoord te geven..
Tja, je verlies toegeven doet pijn als je gevoel weet dat je ongelijk hebt. so it be.
.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom is de beweging van de aarde relevant als je deze vantevoren kiest (samen met het muurtje) als referentie ten opzichte waarvan je de snelheid van de karretjes definieert?
Gaat dadelijk de snelheid van het zonnestelstel ook meedoen?
Hij heeft toch ook wel eens gezegd: "Of ik ben gek, of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld."quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Iblis het volgende:
Allebei gemist, ik ben wel benieuwd eigenlijk, het zou hem zelf moeten opvallen dat de hele wereld wel zo'n beetje zo koppig als een ezel lijkt te zijn?
Jupquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook wel eens gezegd: "Of ik ben gek, of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |