abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:51:47 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70203243
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Oh, in dat geval:

Je veronderstelling was niet juist.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:52:44 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70203279
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Iblis het volgende:
Had Ruud ooit trouwens ook niet met 't Hooft gediscussieerd? Dat zou ik wel willen hebben horen…
Hij was wel een keer op tv bij zo'n show waar ze gekken/krankzinnigen aan het woord laten zodat we er allemaal hartelijk om kunnen lachen... of bedoelde je dat niet?
Onikaan ni ov dovah
pi_70203300
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Iblis het volgende:
Had Ruud ooit trouwens ook niet met 't Hooft gediscussieerd? Dat zou ik wel willen hebben horen…
Ja, dat heb ik toendertijd wel gehoord, dat ging over de radio en was niet zo'n succes. Helemaal de schuld van 't Hooft natuurlijk, en toen heeft die nare man Rude ook nog een hele nare mail gestuurd.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:53:34 #254
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70203309
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij was wel een keer op tv bij zo'n show waar ze gekken/krankzinnigen aan het woord laten zodat we er allemaal hartelijk om kunnen lachen... of bedoelde je dat niet?
Ik dacht op de radio… ik heb harriechristus wel eens op TV gezien.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70203389
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik dacht op de radio… ik heb harriechristus wel eens op TV gezien.
Harriechristus was toen bij Kopspijkers, maar daar heeft Spijkerman em wel lichtelijk in de maling genomen, dat was niet zo netjes. Rude heeft ook in 1 of ander laat VPRO-programma 5 minuten lang zijn verhaal mogen doen. De presentatoren kregen niet helemaal het idee door, geloof ik. En Rude zette zich toen inderdaad wel wat voor gek, dat was wel genant om te zien.

Alles voor de media-aandacht.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:57:48 #256
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70203471
Allebei gemist, ik ben wel benieuwd eigenlijk, het zou hem zelf moeten opvallen dat de hele wereld wel zo'n beetje zo koppig als een ezel lijkt te zijn?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70203502
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef chevere het volgende:

[..]

Merkwaardig dat zelfs jij niet in staat bent om een antwoord te geven..

Tja, je verlies toegeven doet pijn als je gevoel weet dat je ongelijk hebt. so it be.

.
Dat kun je wel zeggen. Je geeft alleen maar aan dat het antwoord van Iblis niet klopt, maar gaat er vervolgens niet op in waarom niet, behalve dan dat de aarde meegenomen moet worden.
En zoals hieronder aangegeven is::
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Mister1977 het volgende:
Waarom is de beweging van de aarde relevant als je deze vantevoren kiest (samen met het muurtje) als referentie ten opzichte waarvan je de snelheid van de karretjes definieert?

Gaat dadelijk de snelheid van het zonnestelstel ook meedoen?
pi_70203527
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Iblis het volgende:
Allebei gemist, ik ben wel benieuwd eigenlijk, het zou hem zelf moeten opvallen dat de hele wereld wel zo'n beetje zo koppig als een ezel lijkt te zijn?
Hij heeft toch ook wel eens gezegd: "Of ik ben gek, of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld."
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:01:50 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70203607
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij heeft toch ook wel eens gezegd: "Of ik ben gek, of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld."
Jup Ik meen me te herinneren dat dat idd een keer langs is gekomen.
Onikaan ni ov dovah
pi_70203665
Wij zijn wij dan om em uit die waan proberen te halen.

Succes Rude, veel plezier met je ontrafeling van de kosmos!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:03:57 #261
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70203689
Ik vrees dan inderdaad dat hij een maatje te groot is voor Fok!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:07:19 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70203800
Is mss wel een idee ja Stelselmatig niet ingaan op wat hij post, maar andere dingen aan gaan kaarten etc. De wereld voor de gein eens omdraaien en kijken hoe hem dat bevalt.
Onikaan ni ov dovah
pi_70203822
Rude, wordt het niet eens tijd voor een reality check?

- je hebt geen verstand van natuurkunde, wiskunde en andere wetenschappen (anders kon je wel eenvoudige berekeningen volgen en met formules werken)
- het ontbreekt je aan het vermogen duidelijke volzinnen te formuleren om je ideeen mee te onderbouwen
- je had ooit een interessant idee, maar je kunt het niet onderbouwen
- iedereen schiet gaten in je theorieen
- je gelooft dat iedereen het fout heeft, en jij gelijk hebt
- de grootste natuurkundigen snappen er volgens jou niets van
- eenvoudige voorbeelden die iets duidelijk maken snap je niet, daarom negeer je ze maar, of je zoekt een of andere rude-reden waarom er iets niet aan klopt
- je neemt niet de moeite iets te leren waardoor je je ideeen wat duidelijker zou kunnen uitleggen (alhoewel het waarschijnlijker is dat je dan doorkrijgt wat er mis is met je theorie)

ik kan je in ieder geval na dit topic absoluut niet meer serieus nemen. niet dat ik je hiervoor voor vol aanzag, maar nu toch echt als een complete idioot. of een relkloon die stiekem achter zn PC in zn vuistje lacht, dat sluit ik ook niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Byte_Me op 20-06-2009 20:19:38 ]
pi_70204158
Leuk geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')