7 september!quote:
Jaaaquote:
Dat duurt nog ffquote:
Heb nu al een leuk kadootjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil een laptop!
[..]
Jaaa![]()
Kom je ook op mijn feestje?![]()
En mag ik eerst op jouw feestje komen?
Ahh... Dat duurt nog eventjes jaquote:
Rollercoaster voor Vista?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nu al een leuk kadootje
Ja en ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
Jaaa![]()
Kom je ook op mijn feestje?![]()
En mag ik eerst op jouw feestje komen?
quote:
Joepie!quote:
Ik word nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Noukdag is 24 augustusIk word een halve sarah dit jaar
quote:
Ik ben trots op je!quote:
Ik luisterde alsnog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
ik wilde nog smsen, maar deed het toch maar niet, haha
quote:
verstandigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd , laptop is een beetje duur *volgende jaar misschien kan ik even sparen
quote:
quote:
Niet?quote:
Mag hem ook wel, daarom is een beste gozerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan het goed met djayzz vinden, dus dat scheelt
Hmm...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag hem ook wel, daarom is een beste gozer
Soms welquote:
Als jij het zegt, zo goed ken ik hem nietquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan het goed met djayzz vinden, dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag hem ook wel, daarom is een beste gozer
....quote:
Ik ben het met Nouk eens!quote:
Quick reply instellen in optiesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoe doe je dat nou? meerdere quotes in 1 post :p
Ervaring lief, Jazz hebt hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef _Ruby_ het volgende:
Met dank aan Nouk uiteraardquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ervaring lief, Jazz hebt het*op fok dan
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ervaring lief, Jazz hebt het*op fok dan
heel toevallig ik ookquote:
Jaaaa wilt iemand mij dat ook leren?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef _Ruby_ het volgende:
quote:
Quick reply instellen in je opties dus.quote:
Ik vind jou altijd zo droog op een goede manier! hahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had je niet eens weg zien gaan
Is het gelukt met je kaart?quote:
Gelukkig maar, dacht al dat het aan de hoeveelheid stof lagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd zo droog op een goede manier! hahaha
Dit is mijn eigen reeksquote:
mjah...ff drivertje installeren zo...zit ff de ballen uit mijn broek te lachen met een Haagsche gozertquote:
Bedankt djayzz!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quick reply instellen in je opties dus.
Je krijgt dan naast de gewone " Quote" knop een rode " Quote" knop waarmee je reacties direct kan quoten onder aan de pagina. als je dan verschillende reacties aanklikt kan je dus meerdere quotes in een post doen
Okee! dan kan ik met een gerust hart gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ff drivertje installeren zo...zit ff de ballen uit mijn broek te lachen met een Haagsche gozert
neuh...geen zin dat er op me gejaagd gaat worden vanavondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
gaan er nog mensen op stap vanavond? (lees: op jacht)
neuhh jij wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Nee, moet op de hondjes passen. Morgen weer leuke dingen doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Jij komt mij aflossen zie ikquote:
eh.....bank douchen bed, had je wat ander in gedachte danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Jaaa daaag antwoordde jij nou ook met een neuhhquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...geen zin dat er op me gejaagd gaat worden vanavond
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Graag gedaanquote:
fresquote:
Ja bedankt voor het waarnemen en tot later dan maarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee! dan kan ik met een gerust hart gaan
Kijk hier word je nu zo vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mrboxxx![]()
![]()
![]()
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh![]()
![]()
ja...mag dat niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaaa daaag antwoordde jij nou ook met een neuhh
Als je verteld welke kroeg, kan ik er misschien verandering in makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef _Ruby_ het volgende:
niemand???!!!
naja zeg![]()
Ik ga wel ffkes de kroeg in ja. Alhoewel ik geen hoge verwachtingen heb...inmiddels wel afgeleerd :|
Hoi ruby, ik vind dat jij zo klonerig klinkt. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef _Ruby_ het volgende:
niemand???!!!
naja zeg![]()
Ik ga wel ffkes de kroeg in ja. Alhoewel ik geen hoge verwachtingen heb...inmiddels wel afgeleerd :|
quote:
nou nou, met zulke charmes MOET je wel de kroeg in vanavondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je verteld welke kroeg, kan ik er misschien verandering in maken
ha ha, zou niet eens weten welke kroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nou nou, met zulke charmes MOET je wel de kroeg in vanavondZou toch zonde zijn...
quote:
klonerig? wat heeft iedereen toch met dat woord klonerig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi ruby, ik vind dat jij zo klonerig klinkt. Maar misschien heb ik het mis.
Jij bent de expertquote:
kloon is iemand die een 2e account aanmaakt op fok, om zo op 2 accounts te kunnen posten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
klonerig? wat heeft iedereen toch met dat woord klonerig?![]()
Wat bedoel je ermee? Dat ik in herhaling val? Dat ik mensen na-aap? Of simpelweg dat je er herkenning in ziet ..?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
kloon is iemand die een 2e account aanmaakt op fok, om zo op 2 accounts te kunnen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |