abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70508282
Werpt er eentje zich hier bijna onderuit haar stoel af... ze heeft wel meer van die fratsen op het moment. Kwaad worden en zich gewoon in elkaar laten akken ongeacht of ze op de grond staat of niet...
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:02:08 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70511748
mamsx, dat is echt grappig!

eli vond het avondeten gister ook niet lekker en gaf braaf na twee happen het bord weer retour.
"wil je niet eten?"
eli schudt nee
ik schuif wat op een vork, wellicht vindt hij de past te glibberig of zo "zo ook niet?"
meneer schudt weer nee
"dan mag je lekker gaan spelen! "

en meneer gleed gracieus van de stoel af en ging verder braaf spelen.

nijna, irritant is dat! wat gebeurt er als je haar gecontroleerd laat vallen? mss schrikt ze daar zo van dat ze het niet meer doet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:18:40 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70512284
Nou als Jen niet wilt eten blijft ze mooi aan tafel zitten tot we allemaal klaar zijn. Niet eten prima, maar dat ga ik dus niet extra belonen doordat ze dan van tafel mag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:29:27 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70514358
Als madam iets doet wat niet mag en ik zeg er wat van, gaat ze keihard gillen, stiert ze weg en gaat ze met haar hoofd tegen de muur in een hoek staan
Ik zou bijna voor de lol gaan zeggen dat dingen niet mogen, alleen omdat ze zo leuk reageert
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70514504
Davinia, ik durf haar ook niet gecontroleerd van die stoel te laten glijden. We hebben zeg maar het tafelblad eraf gehaald, dus dan glijdt ze tussen tafel en stoel door naar beneden met haar kop op de voetenplank denk ik... Ik moet ook eigenlijk gewoon consequent het tuigje vastmaken dan kan ze er niet af glijden, maar ja...
Als ze boos is zet ik haar vaak op de grond en dan laat ik haar wel glijden hoor... maar ik denk dat dat niet hard genoeg gaat om van de schrikken...
Niet eten is hier net als bij Tico gewoon blijven zitten, papa en mama gaan namelijk wel gewoon eten. Tenzij het erg lang duurt allemaal, we zaten laatst met zn 10-en te bbq-en en ze had prima gegeten, maar was gewoon klaar. Nou dan mag ze van mij hoor .

Taartjesfee, hihihi. Heeft ze dat helemaal zelf bedacht zo in de hoek staan?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:38:46 #126
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70520114
Ja Ik zet haar iig nooit in de hoek ofzo, dat past niet echt binnen mijn opvoedprincipe Vind het wel grappig dat ze het dan uit zichzelf doet
pi_70520575
Grappig hoe ze dat soort dingen dan zelf bedenken he...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:22:59 #128
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70522876
Hier vanmiddag een drama gehad omdat mevrouw de bak met druiven die bij de boodschappen onderin de kinderwagen lag niet naar binnen mocht brengen Ze had al een doosje champignons vast en ik zag alles al over de grond gaan als ze ze allebei tegelijk zou tillen. Ging ze gillend in de keuken liggen en hard op de grond schoppen. Pff en ik was zelf ook niet in een al te beste bui met deze hitte...

Linde moet trouwens ook blijven zitten tot wij klaar zijn met eten. Spelen is anders veel te leuk en dan eet ze niks. Als ze iets echt niet wil eten, dan zegt ze "nie lekkeh". Eigenlijk hoeft ze van ons geen dingen te eten die ze echt niet lust. Ze moet dingen wel altijd eerst proeven voordat ze mag zeggen dat het vies is. Zo hadden we laatst gekookte wortels en het was wel heel duidelijk dat ze dat echt niet lustte want ze zat helemaal te kokhalsen. Volgende keer dus weer 1 worteltje proberen en als ze het dan nog niks vindt, mag ze de rest weer laten staan. Ze eet voor de rest prima, dus ik vind het allang best.
pi_70525023
minitaartje

Dana is vandaag een beetje uit dr doen, ik denk door de warmte. Zeuren, piepen en vooral niet willen slapen. Alleen buiten in t badje spelen of boven in t grote bad is goed. Vanmiddag maar even met dr op onze kamer gaan liggen aangezien we daar airco hebben, dat was ook wel oke voor eventjes.
pi_70525948
Taartje

Ik vroeg me al een poosje af waarom chris op zijn billen van de trap ging, we hebben hem geleerd om achteruit van de trap te gaan. Maandag bij het KDV werd het duidelijk. Daar leren ze de kindjes om zo van het commodetrapje te gaan..
Dus misschien heeft minitaartje het wel ergens anders opgepikt??

Chris blijft ook (bijna altijd) zitten bij het eten. Meestal zijn we ongeveer gelijk klaar. Iets niet lusten, dat gebeurd hier niet vaak. Meestal is het dan gewoon geen honger, of een dwarse bui. Dan eet hij wat hij wil, en de rest gaat aan de kant. Er zitten nog genoeg spekkies aan

Die warmte is ook niks. Chris koelt veek wel lekker af in een badje, daar heeft hij vanmiddag ook een poos in afgekoeld. Hij komt er ook echt vrolijker uit.

Er staan nu beneden een paar planken klaar dat een peuterbedje gaat worden voor Chris.. Een echt bedje.. Voor een grote jongen..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:15:02 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70526188
Minitaart is nog geen minuut bij papa of mama vandaan geweest, dus ik denk het niet Df

Zo zielig, die kindjes die uit hum zijn door de warmte!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:27:48 #132
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70526664
Deepfreeze dat hebben we hier ook vaak. Laatst begon Linde ineens " Wezijnnebijna (we zijn er bijna)" te zingen. Zal ze ook wel van de opvang hebben want dat hebben wij nooit met haar gezongen.

Wanneer ga je Chris zijn bedje in elkaar zetten?
pi_70528666
hmm, taartje. misschien op de tv.. Of gewoon lekkere eigenwijsigheid

Stiemie, in de komende maand Maar we gaan dit weekend al een goede start maken. Het is een doe-het-zelf klus.. Uit een grote plaat mdf planken laten zagen, en dat gaan we bijschaven, verven en aanelkaar knutselen. http://www.klusidee.nl/Forum/about45149.html
We geven hem eigenlijk voor zijn verjaardag. Maar waarschijnlijk gaan we al een weekje eerder oefenen. Dus dan moet de verf wel goed droog zijn.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:20:13 #134
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70528772
Oh wat een lief bedje zeg
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:30:01 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70529227
Wat een leuk bedje!

pff, als ik jullie zo lees, zijn wij niet streng mbt blijven zitten tijdens eten.
maar ja, anders gaat hij zitten klieren en daar hebben we ook geen zin in.
wel zo makkelijk zo!

stiemie, is linde alweer gekalmeerd?

had eli vandaag met de fiets opgehaald van het kdv. dat was een belevenis, hoor! iedere auto, vogel, boom, opa en fietser werd benoemd. tussendoor komt er dan ook nog een vliegtuig langsvliegen en moeten we ook wat toettoet roepen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:43:13 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70529770
ja davinia tuurlijk is het hier niet altijd even gezellig aan tafel als mevrouw dwars is, maar ik negeer dat gewoon en dat werkt goed. Het heeft gewoon geen zin, en dat heeft ze aardig snel door. Priscil moet ook aan tafel blijven, dus jen ook. Klaar.
pi_70532838
DF, leuk bed! Succes met knutselen!
pi_70532997
Leuk project DF!

En welkom Koen en LovelyLady
pi_70537195
hoi Koen, gefeliciteerd met je verjaardag..
LL, welkom hier met je grote vent!

Piglet, ben je al klaar voor morgen?

Davinia, hier vliegt het eten ook wel eens over de tafel. Of als hij erg dwars is, dan beland hij ook wel eens bij ons op schoot. Maar Chris heeft ook niet de neiging om van tafel te gaan. Die wacht wel op zijn toetje

Als we tegenwoordig met Chris of een klinkerweg fietsen, dan zegt hij aaah. En dat klinkt dan zo leuk al hobbelend.. Hij doet het alleen op klinkerwegen, dus hij doet het ook echt express..
(ik verbaas me nog steeds over wat die kleine allemaal kan en denkt, hij is echt een stap verder dan mijn hoofd aanwil)
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:19:35 #140
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70537469
Koen en LovelyLady gefeliciteerd en welkom!

Davinia Linde is inmiddels weer gekalmeerd. Gelukkig maar want ik was gisteren heel blij dat ze na het eten even met mijn vriend in het park ging spelen. Kon ik mooi even 'uitbuiken'. Was echt gesloopt na zo'n dwars en oververhit dagje.

Het is inderdaad niet altijd even gezellig als ze moet blijven zitten, maar na een paar keer hebben ze inderdaad door dat klieren geen zin heeft en dan wordt het vanzelf weer gezellig. Vaak gaat ze uiteindelijk toch ook weer wat eten en dat scheelt ons dan weer een onrustige nacht

Vanmorgen zaten we te ontbijten en dan wil Linde altijd graag weten wat we die dag gaan doen. Vraagt ze: "Mama werrekeh?" Dus ik zeg dat ik ga werken. "Papa ook werrekeh?" Ja papa gaat ook werken. "Linnne naar *naam opvang!" Zo leuk dat ze al helemaal doorheeft wat er allemaal gaat gebeuren. Klein slim grietje

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 01-07-2009 09:27:15 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:23:06 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70537521
Stiemie dat zelfde merk ik ook hoor. Eerst heel hard nee schudden met eten. Prima geen aandacht verder aan besteden. Als je niet wilt eten dan ga je echt niet meteen dood van de honger. Maar ja papa en mama en zus eten wel lekker en vaak gaan er dan toch nog een flink aantal hapjes in. Maar ook daar moeten we dan niets van zeggen.... Als ik dan zeg "lekker he?" Dan is het weer nee schudden en veegt ze haar tong af.
pi_70537537
Jullie zijn gewoon sneller dan ik
* LovelyLady binnen komt rollen...
Hoi
Mijn kleine ventje is gewoon 1
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:25:37 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70537577
Koen ook al geen baby meer. Gefeliciteerd knul!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:26:34 #144
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70537598
Aaaahhhh kijk die jarige Koen nou

En Ticootje dat gaat hier net zo. Vooral niet zeggen dat ze zo goed eet want dan gaat er niks meer in... Of ze wil alleen maar eten als ze helpt, maar dan wil ze wel elke hap bepalen wat er op haar vork geprikt wordt! Dus na elke hap stukje paprika en een champignon aanwijzen bijvoorbeeld en de rest gewoon weigeren
pi_70538636
Welkom Koen en LL, en van harte gefeliciteerd
pi_70538927
Gefeliciteeerd Koen
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:38:50 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70539516
Oh en Pepijn is morgen alweer 2 Wat gaat het snel he? Ik had het er vanmorgen over dat het me zo leuk leek om Linde's komende verjaardag te vieren (nog maar 19 dagen...). Eens kijken of ze het nu meer begrijpt en wat ze vindt van al het bezoek en de cadeautjes enzo
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:47:18 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70539753
Ik heb jullie gelijk in het lijstje in de OP gezet LL! Van harte en een heel fijne dag!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70545241
Dankje Rocka
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:38:33 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_70545309
Van harte en welkom allemaal

Ruben is echt opgeleefd de laatste dagen op de camping. Hij heeft genoten van de dagen met Pepijn (alhoewel het op eigen terrein nog best moeilijk was om je speelgoed te delen ), maar ook de afgelopen dagen heeft hij veel plezier gehad. Nu is oma er lekker en heeft hij weer een fijne dag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')