abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70409482
Mirte is weer wakker steeds... ok een poepluier slaapt natuurlijk ook niet lekker, maar nu ligt ze weer te mopperen...

Kim, hopelijk knapt ze nu gewoon verder op.

MamsX, ondertiteling... als je ergens vind waar ze dat verkopen geef dan even een seintje... ik ben ook nog zoekende...
Fake it till you make it...
pi_70409816
Zelfs Latijn en Grieks vond ik makkelijker op school.
Haar ontcijferen is erg lastig

Mopperen doe ik ook veel met dit warme weer. En slecht slapen ook.
Mirte ook er last van denk je? Of gewoon mopperen omdat het kan?
pi_70409943
Ik denk een combinatie, het is echt wel warm, maar ik verdenk haar er stiekum ook van dat ze heeft ontdekt dat het kan zeg maar...
Ik bedoel... mopperen en huilen en dan leuk gaan doen als mama op je kamer komt... ik weet niet hoor...
pi_70410385
Ze mist je gewoon Nijna

Ik laat haar altijd even aan mopperen, als het niets is dan stopt ze vanzelf.
Is het wel wat zoals niet kunnen slapen mag ze een kwartiertje spelen en drinken.
Dan slaapt ze altijd eigenlijk direct.. Maar dat is 1 keer in de week max.
Meestal gaat ze direct lief slapen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:58:19 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70411258
echt heel soms komt jen nog uit bed als ik haar erin heb gelegd. Ze is echt niet de moeilijkste, als ze niet gewoon gaat slapen dan is er vaak ook echt wel iets aan de hand.

Oh en ik zit te kijken voor een ander bed. Ik wil graag zo'n heel groot bed voor zn 3en. Ik heb al wel wat gezien een 1,40 en een 90 naast elkaar. Dat moet toch groot genoeg zijn? Meer kan ik niet kwijt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70416494
1.40 en 90 naast elkaar. Als in losse bedden? 1.40 als 2-persoons is niet zoveel... Of is het aan elkaar, dan is het 2.30 dat lijkt me wel ruim, raak je elkaar kwijt in bed...

MamsX, ik ben niet zo gewend dat ze zoveel wakker is 's avonds... Maar zal ook de warmte wel zijn...
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:25:57 #107
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70419393
Update,

Het is me twee dagen gelukt. Dan kon ik haar tot kwart voor elf ophouden, sliep ze vervolgens twee-en-een-half uur, en hadden we daarna de hele middag . Om 1900uur viel ze steeds als een blok in slaap .

Vandaag om 830uur dacht ik, volgens mij is ze al moe. Op weten te houden tot 930uur en nu slaapt ze al bijna twee uur . Helemaal kapot, de arme schat . Nou ja, dadelijk eerst even de stad in, dan koffie bij vrienden en dan om 1600uur nog maar een uurtje naar bed.

Ik weet toch niet zeker of ze er al een toe is, één dutje per dag .

ps: heb wel mooi meteen even mijn hele rijtje kunnen afwerken aan dingen die dit weekend moesten gebeuren
pi_70420628
Wat fijn dat het je 2 dagen gelukt is

Ik durf het bijna niet te zeggen maar als ze hier om 19/20:00 uur gaat slapen dan slaapt ze gerust door tot 10:000 uur
De middag slaapjes zijn hier heel verschillend, eigenlijk zodra ze het nodig heeft gaat ze naar bed.

Een vraag, X speelt heel graag alleen, kan haarzelf uren vermaken en heeft er ook geen behoefte aan om vermaakt te worden. Hoe spelen jullie kleintjes?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:10:08 #109
223453 Guuzewuus
pi_70432849
second update...

Ze heeft uiteindelijk drie uur lang geslapen en is vanmiddag niet meer naar bed geweest .
Derde dag onverwacht toch succesvol .

Boeiend .
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:13:06 #110
223453 Guuzewuus
pi_70432918
MamsX, mijn dochter kan vooral heel goed zelf spelen, als ik er vlak naast zit. Ze wil erg graag delen wat ze doet, kletst me de oren van de kop en laat alles zien/ proeven/ voelen/ horen/ enz...

Echt alleen spelen, terwijl ik andere dingen aan het doen ben, doet ze zo af en toe een kwartiertje, misschien een half uurjte. Voorheen kon ze dat beter.
pi_70434047
Mirte wisselt zelf spelen af met toch ook wel dingen samen willen doen.
Maar ze kan bijvoorbeeld best een tijd bij me aan tafel zitten dat ik mn eigen ding doe en zij rustig zit te kleuren of op een andere manier met die kleurtjes in de weer is...
pi_70445148
* mrien meldt zich met een verse dreumes
Ik ga maar weer even bijlezen morgen!
  zondag 28 juni 2009 @ 17:03:47 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70450616
Lotte! gefeli met je eesrte verjaardag! heb je lekker met taart mogen smeren?
of mss wel waterijs, met dit weer

mamsx, eli is precies hetzelfde. zeker op de leeftijd van x nu, je kon er naast gaan zitten, maar dan had je jezelf maar te vermaken, want eli deed gewoon zijn eigen ding en je zat meer in de weg dan dat hij het waardeerde dat je er bij ging zitten
ook pakte hij nooit wat af van andere kinderen, liet zich wel dingen afpakken.

eli is nu 22 maanden, komt wat vaker knuffels halen, je kunt gezellig samen torens bouwen, hij pakt speeltjes terug als hij er mee aan het spelen was, en hij vermaakt zich nog steeds prima zelf. als hij behoefte heeft aan gezelschap, dan grijpt hij een beer uit de kast, klemt hem onder de arm en gaat daar tegen ouwehoeren!
helemaal prima

en hier komt een achterste kies door (de 5e dus)
volgens PR is het tandvlees al open, dus het zal met een paar dagen klaar zijn, maar toch zielig weer...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70451721
Gefeliciteerd met je verjaardag Lotte!

Oei Eli, hopen dat de tand snel door is!

Wij hebben vandaag Dana's verjaardag gevierd, ze vond het geweldig
Was in het begin even bang dat ze het te druk vond, maar al snel kroop ze vrolijk rond en genoot ze van alle aandacht. En nu ligt ze helemaal uitgeteld in bed hihi
  zondag 28 juni 2009 @ 20:42:31 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70456260
jen speelt het liefst met grote kindjes. Dat is heel interessant. Als. Ik voor zit gaat ze gewoon op de grote kindjes af en die vinden zo'n kleintje ook erg leuk. Ze loopt ook gewoon bij de kindjes naar binnen. En natuurlijk erg boos op mama als kleine jen naar bed moet maar de grote kindjes nog niet.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:50:37 #116
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70463698
Volgens mij hebben we de 6e ziekte hier gehad, want het kind zit ineens onder de vlekken. Gelukkige geen koorts meer, dat dan weer wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70468360
Fijn dat de koorts weg is Kim, nu de vlekjes nog

Ow en MamsX, over dat spelen..Toen Dana nog kleiner was kon ze zich echt supergoed alleen vermaken, stond er steeds weer van te kijken. Zeker als ik andere moeders hoorde over dat ze nergens aan toen kwamen.
Maar vanaf een maand of 10/11 was dat ineens weg en was ze na max een half uurtje wel weer klaar en wou ze samen spelen.

Dat is nu eigenlijk nog steeds zo, alhoewel ze op het KDV zeggen dat Dana zich erg goed alleen kan vermaken, maarja daar is natuurlijk ook meer te zien met allemaal andere kindjes om zich heen.
pi_70468729
Kim, fijn dat er alleen nog vlekjes zijn. Die vertrekken vanzelf wel weer..

MamsX, Chris kan ook prima een hele poos alleen spelen. Af en toe wel met aanhankelijke weekjes zoals nu, maar dan zit er iets dwars (kiesjes, sprong etc).
In goede doen kan hij ook zo een uurtje of langer lekker spelen. Maar vaak ga ik dan wel even meespelen.

Hier het weekend weer een nieuw trucje geleerd: Als Chris boos is, en zowat in een driftbui zit. Dan helpt het om hem te vragen of hij boos is. Vaak komt er dan een "ja" uit, en is de helft van de boosheid alweer verdwenen..
pi_70481309
Ooh aan jullie speel ervaringen heb ik een boel Mijn dank is groot!

Ik heb net een rolberoerte van het lachen gehad.
Mijn kind heeft een halfuur geworsteld met een ontbijtkoek.

Ik gaf xeleste een stukje ontbijt koek, ik moet echt ervan kokhalzen zo vies vind ik het.
Xeleste deed precies hetzelfde de eerste 2 happen, met bijpassende blik at ze verder.
Na ieder hapje ging het beter totdat ze bij de laatste hap was en op heel zielig toontje zei "bah "
Ze kon echt niet meer. En ze heeft echt gewoon bijna alles op gegeten terwijl ze het zo vies vond
En de blikken die ze erbij gaf was zo leuk Ik ben helemaal trots.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:06:24 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70482107
Bij Jen lijkt het net alsof ze waterpokken heeft, het zijn alleen geen pokken maar muggenbulten...

Heeel veel. Even een lampje halen dus.
pi_70508282
Werpt er eentje zich hier bijna onderuit haar stoel af... ze heeft wel meer van die fratsen op het moment. Kwaad worden en zich gewoon in elkaar laten akken ongeacht of ze op de grond staat of niet...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:02:08 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70511748
mamsx, dat is echt grappig!

eli vond het avondeten gister ook niet lekker en gaf braaf na twee happen het bord weer retour.
"wil je niet eten?"
eli schudt nee
ik schuif wat op een vork, wellicht vindt hij de past te glibberig of zo "zo ook niet?"
meneer schudt weer nee
"dan mag je lekker gaan spelen! "

en meneer gleed gracieus van de stoel af en ging verder braaf spelen.

nijna, irritant is dat! wat gebeurt er als je haar gecontroleerd laat vallen? mss schrikt ze daar zo van dat ze het niet meer doet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:18:40 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70512284
Nou als Jen niet wilt eten blijft ze mooi aan tafel zitten tot we allemaal klaar zijn. Niet eten prima, maar dat ga ik dus niet extra belonen doordat ze dan van tafel mag.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:29:27 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70514358
Als madam iets doet wat niet mag en ik zeg er wat van, gaat ze keihard gillen, stiert ze weg en gaat ze met haar hoofd tegen de muur in een hoek staan
Ik zou bijna voor de lol gaan zeggen dat dingen niet mogen, alleen omdat ze zo leuk reageert
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70514504
Davinia, ik durf haar ook niet gecontroleerd van die stoel te laten glijden. We hebben zeg maar het tafelblad eraf gehaald, dus dan glijdt ze tussen tafel en stoel door naar beneden met haar kop op de voetenplank denk ik... Ik moet ook eigenlijk gewoon consequent het tuigje vastmaken dan kan ze er niet af glijden, maar ja...
Als ze boos is zet ik haar vaak op de grond en dan laat ik haar wel glijden hoor... maar ik denk dat dat niet hard genoeg gaat om van de schrikken...
Niet eten is hier net als bij Tico gewoon blijven zitten, papa en mama gaan namelijk wel gewoon eten. Tenzij het erg lang duurt allemaal, we zaten laatst met zn 10-en te bbq-en en ze had prima gegeten, maar was gewoon klaar. Nou dan mag ze van mij hoor .

Taartjesfee, hihihi. Heeft ze dat helemaal zelf bedacht zo in de hoek staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')