abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:23:57 #26
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70197765
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sinds een maandj ofzo slaapt mijn dame nog maar 1x per dag. Heb ik zelf geregeld want als het aan haar lag, deed ze 3x een slaapje van een half uur..en nu een lange tuk van zeker wel 1,5 a 2 uur
En hoe laat leg je haar er dan in? Want het is natuurlijk eigenlijk gewoon een kwestie van ophouden, toch?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:27:36 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70197854
11 uur gaat ze zo`n beetje in bed, langer trekt ze niet
En dan `s avonds lekker op tijd er weer in
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:29:01 #28
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70197889
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
11 uur gaat ze zo`n beetje in bed, langer trekt ze niet
En dan `s avonds lekker op tijd er weer in
Check.
pi_70199600
hier rond half 10 en rond 2 uur nog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70200156
Ze slaapt heel vaak niet, en als ze slaapt zo rond een uurtje of 2 tot half 4
pi_70207503
Hier over het algemeen nog 1 keer, of ze moet wel heel hangerig zijn...

Ik probeer het vaak te rekken tot 12 uur/half 1 en dan slaapt ze met een beetje mazzel 2 a 3 uur.
Vanaf wanneer dat is weet ik eigenlijk niet meer zo goed, maar al wel een tijdje.
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:49:49 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70208539
we zijn 8e in de lijst!
Dat betekent dat Eli echt bijna 2 wordt!!!
maar, maar, maar, ik ben nog in ontkenning!

ahum...
pufpufpuf

BE en ardenlyn, succes met de sprongetjes

Verder is eli heel lief en schattig, en zingt mee met visje, visje en speelt heel lief zelf.
ook als ik naast hem in de kamer op de grond lig te slapen
Vanochtend van 8 tot 10 nog ff heerlijk gemaft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:17:28 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70225812
Wat gaat het snel he Davinia? Ik bedacht me vannacht in bed ineens dat Linde over minder dan een maand alweer 2 wordt Pffff.....
pi_70231809
Hier nog 1,5 week
Vandaag geknutseld aan zijn verjaardagscadeautje (een keukentje van stof wat je over zijn tafeltje kunt trekken), en nog VEEEL werk de komende 1,5 week, maar het wordt wel heel gaaf!!
  zondag 21 juni 2009 @ 23:16:55 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_70238454
Hier gisteren het ledikantje voor nummer 2 bij Ruben in de kamer gezet en ook meteen zijn zijkant eruit gehaald. Dat gaat prima, ondanks drama vannacht met slapen vanwege wederom doorkomende kiezen/tanden. Maar hij wilde echt in bed liggen en lag daar zielig te huilen Hartverscheurend om te zien en te horen.

Geen angst overigens dat hij eruit valt, hij weet al precies waar zijn bed stopt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70244994
Guuz: Chris begon af en toe 1 keer overdag te slapen toen hij net een jaar was. De ene dag deed hij dan een ochtend en middagslaap. De andere keer weigerde hij de middagslaap, of kregen we hem ;s ochtends niet in bed. Hij is ergens rond de 13 maanden wat ziekig (verkouden/griepig) geweest, dus toen was het weer continu 2 slaapjes per dag. Vaak een van 1,5 uur en een van een uur. Uiteindelijk was hij rond de 15-16 maanden echt over.
Het ochtendslaapje was rond de 12 maanden om 10 uur. Maar dat kroop steeds verder naar achteren. Totdat de boterham voor het slaapje kon. Hij sliep in het begin vaak 1,5 uur. Maar dat werd al snel 2 uur, en soms 3.
Op het KDV is het vaak na 1 a 1,5 uur al voorbij. Maar 's avonds merken we daar niet veel verschil in.

Ook alweer 5e in de lijst.. Het gaat echt zo hard..
Hier begint Chris langzaam wat meer woordjes te leren. We zitten in ieder geval over de 10.. En dan hebben we nog wasda en isnou (wat is dat, waar is x nou). Het komt wel goed.. Ooit
Moet wel zeggen dat hij het nu snel oppakt. Ik denk dat het net als met het lopen gaat.. Gewoon passief afwachten, totdat je het echt goed kunt. En dan opeens het ook actief gaan gebruiken. En dan dus gelijk goed in 1 keer..
  maandag 22 juni 2009 @ 14:07:43 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70251814
Leuk he DF?
Eli gaat ook ineens meer praten. weer superveel woordjes op te noemen, helemaal leuk!

dus als je dan vraagt, wat zit erin het glas?
titteh!
wat voor dinken?
water! (en dan ook op zo'n toon van "moet ik jou nou gaan vertellen wat voor drinken er in het glas zit? * zucht* ) klein bijdehantje!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70252832
Chris wijst soms de verkeerder dingen aan, of zegt het verkeerde woord, expres. Vrijdag waren we aan het spelen met de trein. En daar zit een boom en een huis bij als decor. Hij noemde ze vaak genoeg goed, maar soms ook verkeerd. Maar als ik dan naar zijn koppie kijk, dan zie ik zijn oogjes twinkelen. Net als die van zijn vader als die een geintje met me uithaald
  maandag 22 juni 2009 @ 14:35:43 #39
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_70252909
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_70253047
He, alleen smiley-post mogen niet he.. Vertel eens wat leuks over je kind!

De mijne is heel lief en schattig. En heeft afgelopen weekend, bij mijn moeders verjaardag, heel veel mensen lief uitgezwaaid en handkusjes gegeven
en sommigen een echte, dat was dan wel zijn keus
  maandag 22 juni 2009 @ 15:44:16 #41
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70255380
Leuk al die kletsende kindjes

We zijn Linde nu aan het leren dat je eerder iets krijgt als je er netjes om vraagt (Mama, mag ik een koekje?) dan wanneer je hard "Linne wil koekie!" gaat staan gillen Het heeft een paar dagen gekost, maar nu begint ze steeds vaker netjes iets te vragen en dan is ze helemaal trots als ze dan iets mag. Zo lief om te zien

O ja vanmiddag had ik lekker pannenkoeken voor ons gekocht. Dus ik noemde haar een pannenkoekenmonster. Zei ze: "Nee, nie pankoekmonster, ikke Linne"
pi_70256723
Wat leuk zeg die kleine kletskousjes.

Mirte begint ook steeds meer verstaanbare dingen te zeggen.
Erg leuk om te zien/horen .

Ze is hardstikke snotterig dat is dan weer wat minder. Maar dat gaat ook vast wel weer over...;)
Fake it till you make it...
pi_70314384
Ik lees weer even mee, nog een weekje en dan post ik ook mee
pi_70315580
Hoi LL.. Nog een weekje maar.. Al leuke dingen gepland voor DE dag?

Hier een lief jochie, wat nogal aanhankelijk is. Gisteren, en vanochtend nogal. Misschien dat het wel samenhangt met het leren praten. Want hij pakt woordjes opeens veel sneller op.
Gisteren druk geoefend met woef (of de w of de f gaat goed, beide niet). En vanochtend zwaaide hij naar vanalles en zei er "dag" bij . Van de knuffels tot zijn navel. En ik werd ook heel lief uitgezwaaid en kreeg een berg kusjes toen hij met papa naar het KDV ging.
pi_70316116
Dana is vandaag 1 jaar geworden dus wij horen niet meer thuis in kleine baby'tjes topic en komen hier meekletsen
Wat denk ik ook wat herkenbaarder (is dat een goed woord? ) is aangezien er in het babytje's topic vooral kleine baby dingetjes besproken worden met allemaal verse mama's.

En Dana is echt geen klein baby'tje meer
Ze is een kleine meid met behoorlijk wat pit die precies weet wat ze wilt
pi_70316226
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi LL.. Nog een weekje maar.. Al leuke dingen gepland voor DE dag?
We vieren het 4 juli want Sander is de 9e jarig, maar de dag zelf zal niet onopgemerkt voorbij gaan hoor. Het is de laatste week van de vakantie en nogal hectisch allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70316336
Hoi Blabla, gefefliciteerd met Dana haar verjaardag!
Een echte dreumes in huis, met dreumes streken?

LL, dat klinkt lekker druk. Die vakantie kun je dan vast wel gebruiken!
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:57:30 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_70316405
Bla en LL (alvast) welkom!

Hier zitten we te wachten totdat opa en oma langskomen na een vakantie van een maand Ben benieuwd hoe Ruben reageert
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70316593
Hieperdepiep hoera voor DANA!! en leuk om je weer te zien
(LL ook alvast hoi )
pi_70316707
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Blabla, gefefliciteerd met Dana haar verjaardag!
Een echte dreumes in huis, met dreumes streken?
Dankje ook @Troel en MamsX
Dreumes streken...tja, ze kan gewoon een ontzettend gifkikkertje zijn
Als ze haar zin niet krijgt dan is het gillen!

Nu heb ik dr laatst al eens in de box gezet (ligt geen speelgoed meer in) om af te koelen en dat werkte, maar dat is mischien toeval geweest. Verder heb ik geen idee hoe ik zo'n gedrag het beste in de kiem kan smoren, vooral omdat vriendlief zegt dat ze het nog niet snapt en dr liever dr zin geeft om scenes te voorkomen
Terwijl ze het volgens mij heeeel goed snapt

Maar wat is het toch mooi om te zien dat ze zo groeit in alles...met bijbehorende streken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')