36 EUR eigenlijk, maar nee, er kwam helaas nog flink wat opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef W1ZZ het volgende:
Heh, dan stond die komma wel erg verkeerdMaar bij $36,12 had je 'm dus niet gewonnen?
Het is een beetje misselijkmakend voor mij, zelfde als die syrupy-note van Chanel Egoiste. Ik vind het wel een mooie toevoeging, maar mijn lichamelijke reactie erop had ik liever niet gezien. Supervervelend als je een lichamelijke reactie krijgt op een geur die zo mooi is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef W1ZZ het volgende:
Is een topnoot zo erg dan dat je de geur helemaal niet wilt dragen? Over swappen gesproken, is er nog iets dat je blieft voor dat maskersample?
Ja, gewoon standaard Sally-vial.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef W1ZZ het volgende:
Ja hoor, mijn Shalimar is current formulation EDP. Dus tegen 1ml van elk?
Oh, die in Tilburg?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zojuist was ik in de uitgebreide douglas in de stad met de Etro's enzo, en zag dat ze behalve Hermes Equipage ook Rocabar hadden, vrij zeldzaam dus.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En godver gloeiende, door typfout net een eBay auction gewonnen voor:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ah, is die beter dan Shalimar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef W1ZZ het volgende:
*PSSST* FM L'Eau d'Hiver en Guerlain Après L'Ondée.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |