Erykah Baduquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Tom Ford White Patchouli
[ afbeelding ]
Sure! Is een behoorlijk grote sample, tegen de 2 ml aan denk ik. Kan ik ook gelijk je atomizer waar Noir Epices in zat terugsturen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ohja Stereo, misschien interesse om je sample (?) van White Patchouli te ruilen tegen iets? Ben wel benieuwd namelijk.
Aight,quote:Op zondag 21 juni 2009 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sure! Is een behoorlijk grote sample, tegen de 2 ml aan denk ik. Kan ik ook gelijk je atomizer waar Noir Epices in zat terugsturen.
http://www.basenotes.net/wardrobe/11077
Kijk maar even in mijn wardrobe, misschien zit er iets bij wat je lekker vindt. Kunnen we wat uitgebreider ruilen. Die enorme Cuba decant van mij bijvoorbeeld *hint hint*![]()
![]()
Of nog een mililiter of iets minder van Vetiver Tonka.
Oh ja, of een flesje Polo Modern Reserve?_!
Haha, wel irritant trouwens die parfum ads in tijdschriften, vaak ruikt het niet eens echt als de geadverteerde geur en je hele blad meurt wel.quote:
quote:And the rejected AG3? Ellena smiled. "AG3 has magnolia," he said.
Gautier's brow furrowed. "That doesn't surprise me," she said. Gautier kept picking up AG3 and saying, "No!," then throwing it down once more. Ellena said of AG3, "I put in a lot of incense."
He added with a grin, "And there's something in all of them you'll never guess." The women narrowed their eyes. "Something we talked about in Aswan," Ellena hinted.
"Papyrus?" Dubrule asked.
"Non," Ellena said, dismissively.
After some silence, Dubrule said, "La carotte?"
"Oui!"
http://www.women24.com/Wo(...)ture/0,,7826,00.html
Bastardsquote:
36 EUR eigenlijk, maar nee, er kwam helaas nog flink wat opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef W1ZZ het volgende:
Heh, dan stond die komma wel erg verkeerdMaar bij $36,12 had je 'm dus niet gewonnen?
Het is een beetje misselijkmakend voor mij, zelfde als die syrupy-note van Chanel Egoiste. Ik vind het wel een mooie toevoeging, maar mijn lichamelijke reactie erop had ik liever niet gezien. Supervervelend als je een lichamelijke reactie krijgt op een geur die zo mooi is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef W1ZZ het volgende:
Is een topnoot zo erg dan dat je de geur helemaal niet wilt dragen? Over swappen gesproken, is er nog iets dat je blieft voor dat maskersample?
Ja, gewoon standaard Sally-vial.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef W1ZZ het volgende:
Ja hoor, mijn Shalimar is current formulation EDP. Dus tegen 1ml van elk?
Oh, die in Tilburg?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zojuist was ik in de uitgebreide douglas in de stad met de Etro's enzo, en zag dat ze behalve Hermes Equipage ook Rocabar hadden, vrij zeldzaam dus.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En godver gloeiende, door typfout net een eBay auction gewonnen voor:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ah, is die beter dan Shalimar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:32 schreef W1ZZ het volgende:
*PSSST* FM L'Eau d'Hiver en Guerlain Après L'Ondée.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |