Voor alle miljarden die ze van ons stelen!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah, maar als het een Belgische krant is moeten ze betalen...
Het regime houdt hem verantwoordelijk als er vandaag demonstraties plaatsvinden. Alle demonstraties zijn illegaal en worden beschouwd als een aanval op het islamitische regime.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Mousavi - Confirmed - I have prepared for martyrdom - #Iranelection
Wat betekent dit?
Lijkt me dat het regime juist probeert te voorkomen dat de man een martelaarsstatus krijgt...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Wat betekent dit?
Hij bereidt zich voor voor het ergste, namelijk de dood, toch? Dat haal ik eruit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
Wat betekent dit?
Mja, maar de aantallen worden toch telkens een stuk kleiner. Op deze manier zal het langzaam uitdoven lijkt me...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Video:
Flink wat mensen op deze!!
Ik denk niet dat dat filmpje van vandaag is...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Video:
Flink wat mensen op deze!!
Vind je het raar? Veel mensen zijn bang. Ze moeten nu de moed erin houden en doorgaan met de protesten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, maar de aantallen worden toch telkens een stuk kleiner. Op deze manier zal het langzaam uitdoven lijkt me...
Fight the Powerquote:Iranians - do not b afraid of Iranian Gov't for they are AFRAID OF YOU!!!! #iranelection #gr88 #tehran #mousavi STAY STRONG! REVOLUTION!!!
2 minuten ago from web
quote:Karegar St S - Tohid sq - Arya Shahr - Azadi Sq - Valli Asr Ave/Sq - Are alive with Sea of Green and fighting - #Iranelection
minder dan een minuut ago from web
Jawel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat filmpje van vandaag is...
quote:The nation has awoken TODAY - the Sea of Green is marching - #Iranelection
1 minuut ago from web
Waaraan zie je dat?quote:
quote:confirmed - Riots in Tabriz, Mashad, Isfahan, Ahwaz - Gov using violence - #Iranelection
1 minuut ago from web
30.000 = dertigduizend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Prachtig, dat selectieve geheugenverlies. Drieduizend mensen vermoord is niet erg, als je maar in de oppositie zit, dan moet je de verkiezingen wel winnen.
Net op CNN hetzelfde filmpje. Daar werd ook zwaar getwijfeld of het wel van vandaag was. Enige aanwijzing dat het wel zou kunnen, zou zijn dat er geen groene vlaggen of groene shirts te zien zijn. Dat zou dan weer betekenen dat mensen de veiligheidsdiensten hebben ontweken door 'undercover' te gaan.quote:
Iemand op YouTube merkt op dat het vrij onwaarschijnlijk is dat er onder deze omstandigheden een vader met zijn kindje op de schouders mee zou lopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Net op CNN hetzelfde filmpje. Daar werd ook zwaar getwijfeld of het wel van vandaag was. Enige aanwijzing dat het wel zou kunnen, zou zijn dat er geen groene vlaggen of groene shirts te zien zijn. Dat zou dan weer betekenen dat mensen de veiligheidsdiensten hebben ontweken door 'undercover' te gaan.
Ik vond het wat vergezocht, eerlijk gezegd...
Het ziet er veel te relaxed uit, geen veiligheidstroepen in zicht etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Net op CNN hetzelfde filmpje. Daar werd ook zwaar getwijfeld of het wel van vandaag was. Enige aanwijzing dat het wel zou kunnen, zou zijn dat er geen groene vlaggen of groene shirts te zien zijn. Dat zou dan weer betekenen dat mensen de veiligheidsdiensten hebben ontweken door 'undercover' te gaan.
Ik vond het wat vergezocht, eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |