Macht corrumpeert altijd, of het nou in Iran of Europa is. Mensen kunnen niet met macht omgaan, dus moet je dat ook spreiden over zoveel mogelijk mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:29 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het lijkt de verkiezing van Barosso wel.
Kom op je "meningen"zijn dan behoorlijk ridicuul door de oppositie verantwoordelij te houden voor doden wanneer er door khamanei het order tot vuren wordt gegevenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:02 schreef Tevik het volgende:
[..]
Doe niet alsof al mijn reacties trolls zijn, in de meeste weergeef ik gewoon mijn mening. Het is niet zo dat als je je mening geeft ten gunste van Ahmadinejad dat je dan vanzelfsprekend een troll bent. De meeste reacties hier van Mousavi-aanhangers zijn propaganda en trolls, maar dat is weer mijn mening.
toch ironisch, beide landen ondergingen een revolutiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
Weer een nieuwe column van Afshin Ellian over de gebeurtenissen.
[..]
Twee ondemocratische regimes die buitengewoon deskundig zijn in het onderdrukken van hun volk, erkennen Ahamadinejad.
Volgens deze twitteraar zijn er wel mensen op de been:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Volgens CNN 'lijkt' het steeds onwaarschijnlijker dat de demonstratie doorgaat omdat volgens ooggetuigen ook nog niemand aan het verzamelen is op dit moment.
Tsja, die twee pleinen worden ook afgeschermd door zwaarbewapende mannen, after all.
Alleen PersianKiwi, Change_For_Iran, StopAhmadi en Mousavi1388 hebben allemaal al meer dan 10 uur niks van zich laten horen.quote:People going to Enghelab in larg numbers and growing rapidly. police there but not doing anything.25 minuten ago from web
Zo'n analist zegt op CNN dat als de demonstranten eieren voor hun geld kiezen en het 'normale leven' weer op gang komt, dat de "crackdown" op dissidenten dan zal verharden, met verdwijningen als gevolg (een beetje zoals dat tien jaar geleden gebeurde in Iran), en de staat meer richting Noord-Korea zal gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Ringo het volgende:
Een bloedbad of een nachtkaars. En ik voorzie het laatste.
Barosso is geen staatshoofd, Barosso is gewoon de hoogste ambtenaar van de EU.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:29 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het lijkt de verkiezing van Barosso wel.
De voorzitter van de Europese Commissie toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:20 schreef HiZ het volgende:
Barosso is geen staatshoofd, Barosso is gewoon de hoogste ambtenaar van de EU.
Wat versta je onder een amerika?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:42 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik het leuk vind om Wilders te irriteren en zodat het hier in de toekomst ook een Iran kan worden (zie je hoe trouw ik ben aan Iran, trouwer dan die fake Iraniers hier die Iran willen veranderen in Amerika), maar ik wil best voor een paar maanden gaan als je voor mij een ticket betaalt.
Blijft uiteindelijk niet meer dan een benoemde ambtenaar, wiens nominatie ook nog eens bevestigd moet worden door het EP. Wat veel kwalijker is, is dat ze waarschijnlijk in December de President van de EU wel zo gaan kiezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef Colnago het volgende:
[..]
De voorzitter van de Europese Commissie toch?
Grappig dat hij zo tegen Amerika is terwijl hij met zijn 'fake Iraniërs' en 'echte Iraniërs' natuurlijk gewoon een Sarah Palin-claim maakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:32 schreef Manke het volgende:
[..]
Wat versta je onder een amerika?
welk aspect van de VS willen deze 'fake' Iraniërs volgens jou overnemen?
Vrijheid duh, dat is toch oh zo on-islamitischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:32 schreef Manke het volgende:
[..]
Wat versta je onder een amerika?
welk aspect van de VS willen deze 'fake' Iraniërs volgens jou overnemen?
bij de graftombe van khomeini 1 dode volgens reutersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Twee ontploffingen in Teheran, volgens Iraanse Staatstelevisie...
Press TV meldt ook alleen maar dat er een blast is geweest bij het mausoleum. Over de demonstranten die nu in steeds grotere getalen aanwezig zijn wordt met geen woord gerept.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:35 schreef Py het volgende:
Die ontploffingen zijn bij het mausoleum van Khomeini, de vader van de Islamitische Revolutie.
Zou me niets verbazen als dat door het regime zelf is gedaan om vervolgens de demonstranten een oorlogsdaad in de schoenen te kunnen schuiven en zo een reden te hebben om de hele boel kort en klein te kunnen slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |