abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:44:41 #51
232329 Orlistat
I see fat people
pi_70198243
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij is daar moeilijk een antwoord op te geven. Je weet gewoon dat het risico er is en als je dat niet wil lopen moet je niet gaan lopen huilen als TS maar gewoon niets bestellen in het buitenland (of onder de 22 euro blijven incl verzendkosten).
Onder de ¤22 exclusief verzendkosten. En in het buitenland moet zijn buiten de EU.
pi_70198304
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:44 schreef Orlistat het volgende:

[..]

Onder de ¤22 exclusief verzendkosten. En in het buitenland moet zijn buiten de EU.

inclusief verzenden
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:03:32 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70208918
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:44 schreef Orlistat het volgende:

[..]

Zoals JoPido al zegt: inclusief verzendkosten, kijk maar op de douane site
En inderdaad buiten de EU, binnen de EU is het in principe een vrij verkeer van goederen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70213589
Douane moet oprotten, we leven toch in een vrij land niet waar. Kijk dan ook eens waar al die heffingen naar toe gaan, graaiers zijn het.
  zondag 21 juni 2009 @ 04:42:53 #55
232329 Orlistat
I see fat people
pi_70213793
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En inderdaad buiten de EU, binnen de EU is het in principe een vrij verkeer van goederen
Pas als de goederen een waarde van ¤22 of meer bedragen kan je omzetbelasting op de goederen en verzendkosten verwachten. Onder een waarde van ¤22 exclusief verzendkosten, ben je vrijgesteld van belasting. Onder een waarde van ¤22 zijn de verzendkosten irrelevant voor de douane, omdat ze dan toch niets heffen. Zie voorbeeld op de douane site.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:05:32 #56
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70214667
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:42 schreef Orlistat het volgende:

[..]

Pas als de goederen een waarde van ¤22 of meer bedragen kan je omzetbelasting op de goederen en verzendkosten verwachten. Onder een waarde van ¤22 exclusief verzendkosten, ben je vrijgesteld van belasting. Onder een waarde van ¤22 zijn de verzendkosten irrelevant voor de douane, omdat ze dan toch niets heffen. Zie voorbeeld op de douane site.
Ik zie het inderdaad! Dan hebben ze dat of verandert of ik heb het niet goed gelezen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 21 juni 2009 @ 17:29:15 #57
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70226123
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:01 schreef mark2012 het volgende:
Douane moet oprotten, we leven toch in een vrij land niet waar. Kijk dan ook eens waar al die heffingen naar toe gaan, graaiers zijn het.
Naar jouw uitkering?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 21 juni 2009 @ 17:47:51 #58
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70226628
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:55 schreef Man_of_Aran het volgende:

[..]

En dan betaal je dus teveel Er is een enorm prijsverschil tussen amerika en nederland. In Nederland liggen de prijzen veel te hoog.

Ik denk dat zelfs met alle extra kosten die de webshop er nog even stieken bijgemoffeld heeft, hele pittige verzendkosten en nu nog eens deze douane kosten ik nog steeds iets goedkoper uit ben. Maar veel is het niet.
Wat extra zuur is is dat ze niet alles hadden en die mogolen gewoon een gedeelte geannuleerd hebben ipv mij de optie te geven iets ander uit te kiezen. Dan was mijn voordeel uiteindelijk groter geweest.

Ik vind de reacties hier een beetje jammer. Als domme schapen accepteren jullie het 'Jamaar andere mensen die de macht over ons hebben zeggen dat we moeten betalen dus accepteren we het'.

Niemand hier zal toegeven dat dit gewoon achterlijke roofpraktijken zijn. Nog 100 jaar verder worden we als vee gehouden in stallen omdat iedereen alles maar pikt waardoor we uiteindelijk weinig meer zijn dan werkslaven die vrijwillig alles afstaat wat de overheid maar om vraagt
Even nadenken of er enige logica achter zit en of dit wel terecht is zit er niet meer in he? Nee gewoon commando opvolgen en mensen uitlachen die er wat van zeggen
Die achterlijke roofpraktijken zijn belastingen die je op elk artikel in elke winkel betaalt.
Kortom, je moet bij elke aankoop die je in een winkel doet dit huilieverhaal ophangen.

Maar goed, de mensen van de webwinkel waar je die spullen zo goedkoop kocht noem je mongolen.
De mensen van de douane zijn rovers.
Fokkers zijn domme schapen.
Het ligt niet in de lijn der verwachting dat er ueberhaupt een medemens is die jouw respect krijgt.
Dus daarom blijven we je maar lekker naaien met zijn allen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:50:06 #59
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70226695
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En betaal je de BTW al bij de aankoop zelf.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')