Geldt die 150 euro grens niet alleen als je het meeneemt van bijv. vakantie? Dacht dat het bij internetaankopen op 22 euro lag.. correct me when wrong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef Man_of_Aran het volgende:
Nog speciaal op gelet dat ik niet boven de 150 euro uitkwam ook![]()
Dat laatste natuurlijk, maar dat weet je in dit land.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef Man_of_Aran het volgende:
Kan ik hier nog bezwaar tegen inbrengen of Befehl ist Befehl
Dus ik betaal ook nog eens 19% over de verzendkosten! Wat is dat nou weer voor iets achterlijksquote:waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
Jij bent echt zo'n typje was alles accepteerd hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:29 schreef Dennis101 het volgende:
Dat je zelf de regels mbt invoeren niet kent, is niet de fout van de douane hoor.
Wat ben jij eigenlijk voor type? Niet de slimste iig aan je spelling te zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n typje was alles accepteerd heAls balkenende BTW gaat heffen op ademhalen ben jij waarschijnlijk de eerste NSB'er om de 'belastingonduiker' aan te geven he
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n typje was alles accepteerd heAls balkenende BTW gaat heffen op ademhalen ben jij waarschijnlijk de eerste NSB'er om de 'belastingonduiker' aan te geven he
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:27 schreef ChickenMan het volgende:
Als je een beetje leest op douane.nl dan wist je dat je alsnog 19% btw en invoerbelasting moest betalen. Dus niet zeuren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef Teeno het volgende:
Geldt die 150 euro grens niet alleen als je het meeneemt van bijv. vakantie? Dacht dat het bij internetaankopen op 22 euro lag.. correct me when wrong.
Nope..quote:
Nee, die grens van 150 euro betekend dat de douane kosten komen te vervallen, BTW betaal je hoe dan ook. Onder de 22 euro is het inderdaad vrijgesteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef Teeno het volgende:
[..]
Geldt die 150 euro grens niet alleen als je het meeneemt van bijv. vakantie? Dacht dat het bij internetaankopen op 22 euro lag.. correct me when wrong.
Ik zo met de douane bellen en mededelen, ja ik wil graag zelf een pakktje voormelden dan kan ik de TNT inklaringskosten toch omzeilen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:41 schreef Ceased2Be het volgende:
Had vandaag hetzelfde met 2 boeken uit amerika, waarde was 100 euro, staat 6% belasting voor maar ook hier werd 19 euro berekend plus 12,50 euro door TNT omdat ik het zelf had moeten melden(?)
Ja, want in Amerika daar hebben ze pas echt verstand van mode.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja maar dit is Nederland he. Diezelfde shirts
a. vindt je hier waarschijnlijk niet
b. soortgelijke shirts in een shit neon kleur vragen ze hier het viervoudige voor.
Makkelijk en zonder schroom
Die dingen controleren ze tegenwoordig ook wel hoor, dat trucje kennen ze wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:50 schreef LXIV het volgende:
Je moet er een stickertje op laten zetten dat het een "gift" is. Dan betaal je niks.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Die dingen controleren ze tegenwoordig ook wel hoor, dat trucje kennen ze wel.
En dan betaal je dus teveelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Jij bent zo sloeber om daar je kleren te bestellen. Haal het in de winkel, dan betaal je exact wat er op het prijskaartje staat. Heel simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |