Komt meestal niet zoveel zinnigs uit bij jou hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:02 schreef PeZu het volgende:_!
meer komt er niet uit me nat het lezen van dit trieste topic
Dat zou inderdaad een goed plan geweest zijn ware het niet dat mijn vrienden zogenaamd vanavond al plannen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef afcajos het volgende:
Falersms iemand om mee naar de kroeg te gaan en laat je daar op iemands schouders vereerd worden met 2 lekkere 14 jarige meisjes om je heen.
Ik had een verjaardag met FOK!kers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
mensen die cheap ass zijn en niemand uitnodigen op hun verjaardag
SPERMAHOERRRRRRquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Saaaaab het volgende:
Gefeliciteerd TS! Ik wil wel wat bij je komen drinken hoor
Ja daar heeft hij wel een punt, het is niet dat ze zichzelf gaan uitnodigen, hoewel ik zulke mensen jammer genoeg wel ken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef RacerDKB het volgende:
Zelfmedelijdentopic
Nodig dan mensen uit, alsof ze vanzelf komen.
Nee, sommige mensen kunnen meeleven met TS'en die een normaal topic kunnen openen.quote:
echt ? bij mij krijgen ze standaard 40 euro mee?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nou vrienden komen altijd spontaan langs als je jarig bent, dat is redelijk normaal.
ik mis ietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen kunnen meeleven met TS'en die een normaal topic kunnen openen.
In tegenstelling tot jou.
feliquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef H.Moody het volgende:
Bij deze trouwens iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ja er is nu toch bier zat, kom maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |