quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
WTF is hospiteren??
Ennuh, volgens mij heb je teveel gras gerookt...
quote:Wat is hospiteren
Hospiteren is eigenlijk een soort van voorkijken. Je kijkt of de kamer en het huis aan je eisen voldoen en of je goed kunt opschieten met de bewoners die er al zijn. Het is ook erg belangrijk dat je zelf een goede indruk achterlaat bij de bewoners, zij zullen namelijk uiteindelijk de beslissing nemen of je in het huis mag intrekken. Je hospiteerd meestal niet alleen, er zijn vaak meerdere studenten die kans willen maken de vrije of binnekort vijkomende kamer.
Nee, dat is bij de wet verboden. Kun je drie jaar cel voor krijgen plus nog een flinke boete.quote:kun je ook 's middags hospiteren??
dat dus, drie jaar cel is dan wel het maximum hoor, ik heb gehoord dat mensen minder kregen. Ik je moet oppassen met dat soort zaken want voor je het weet is er controle volgens art. 45/6 (even uit mijn hoofd) en moet je kunnen aantonen dat het óf niet 's middags is, óf dat je niet aan het hospiteren bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, dat is bij de wet verboden. Kun je drie jaar cel voor krijgen plus nog een flinke boete.
Graag, want als je naar het vmbo gaat hoef je nog echt niet op kamers. Nederlands wordt belangrijk voor je, goed opletten knul.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef grasisgras het volgende:
Dlocks
Ik ben nu echt geshokeerd. Ik wil niet verder leven als het niet eerder kan. Dan maar niet op kamers, dan maar de grond in!
En dat gedoe dat het niet kan... bullshit. Gewoon bellen/mailen/faxen/briefje sturen naar betreffenden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Renesite het volgende:
Ofwel, TS, even bellen... zo gepiept. En anders gewoon een nacht in het bruisende stadscentrum van betreffende stad doorhalen... Kan best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |