Ga na de vakantie toch weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:15 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat verklaart het. Ik kan misschien ook bij de AH beginnen binnenkort, dan zal ik ook wel zoiets gaan verdienen
Dat heb ik vroegah ook nog gedaan!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Zekers te doen, want ik houd eigenlijk wel van uitslapen!
Ze moeten doordeweeks voor 7 uur in de bus liggen: 5:50 eruit, 6:10 op depot en dan van 6:20-7:00 bezorgen.
Zaterdags 6:30 eruit en om 8:00 klaar (moet voor 8 uur).
Heb een wijk van rond de 80 kranten (zaterdags meer + invouwen).
Ik ben 19quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Welke paupertent in Almelo betaald 4,69 per maand als je 21 bent
Daar ga je toch niet voor werken
Is volgens mij zelfs onder het minimumloonquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Welke paupertent in Almelo betaald 4,69 per maand als je 21 bent
Daar ga je toch niet voor werken
Niet onder dat van een 19-jarige.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs onder het minimumloon.
Hoeveel hoop jij dan te verdienen? Ik zal binnekort 10 euro per uur als 18 jarige in de AH verdienen, zeker geen zonde van m'n tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Nop. Ben eruit gemieterd. Niks voor mij. Doe liever intellectuele dingen die me later geld opbrengen. Waarom zou je nu werken als je later 10 * zoveel kunt verdienen? Zonde van je tijd. Geef mij maar beleggen.
Wat? 10,- p/u??? Als wat? interim manager? vakkenvuller?Je krijgt toch altijd 't minimumloon daar? Met belgegen verdien je dat makkelijk. Je moet wel eerst geld hebben ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef duncannn het volgende:
[..]
Hoeveel hoop jij dan te verdienen? Ik zal binnekort 10 euro per uur als 18 jarige in de AH verdienen, zeker geen zonde van m'n tijd.
Elk jaar krijg je loonsverhoging en als je bijvoorbeeld teamleider wordt ook. Daarnaast is een supermarkt het perfecte baantje om veel leeftijdsgenoten te leren kennen. Met banen die veel verdienen heb je vaak collega's van 30+quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Koen465 het volgende:
[..]
Wat? 10,- p/u??? Als wat? interim manager? vakkenvuller?Je krijgt toch altijd 't minimumloon daar? Met belgegen verdien je dat makkelijk. Je moet wel eerst geld hebben ja.
Ga jij nu inderdaad maar belgegen met 1000 euro, en als je dan meer dan 2 euro op een dag verdient, heb je het goed gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef Koen465 het volgende:
[..]
Wat? 10,- p/u??? Als wat? interim manager? vakkenvuller?Je krijgt toch altijd 't minimumloon daar? Met belgegen verdien je dat makkelijk. Je moet wel eerst geld hebben ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |