rustig aan, rustig aanquote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ja godsamme, zonder afmetingen kan ik toch ook niet zeggen of ik hem wil komen halen...?
Een bakstenen vloer... Hoe wil je dat metselen... Onnozele hals...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef grizegrijn het volgende:
Waarom heb je deuren in je vloer zitten?Deur naar de hel?
![]()
is prima, laat maar iets weten..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:15 schreef Jedidiah het volgende:
Hmz, ik ga op kamers in eindhoven en we hebben nog een bank nodigEven navragen bij mijn huisgenoot. Als we geïnteresseerd zijn laat ik nog wel iets weten.
Ciao
Lijkt me sterk.. Maar toch bedankt voor het kickjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Ik kom hem ophalen morgen of dit weekend voor gratis.
Hap hapquote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Een bakstenen vloer... Hoe wil je dat metselen... Onnozele hals...
In dat geval, succes ermee. Op MP staan er nog 20 die wel gratis zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef pulletje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. Maar toch bedankt voor het kickje
Waarom kom je dan hier kijken, daar heb je veel meer keuze..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
In dat geval, succes ermee. Op MP staan er nog 20 die wel gratis zijn.
Ik wilde je een dienst bewijzen door je troep op te halen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:00 schreef pulletje het volgende:
[..]
Waarom kom je dan hier kijken, daar heb je veel meer keuze..
bedankt voor het aanbod in dat gevalquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ik wilde je een dienst bewijzen door je troep op te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |