Ohja, die verkapte hardstyleplaatquote:
Wilde wel blijven maar mn benen konden echt niet meer.. en me maat was niet bekend met de heldenstatus van Promo en wilde ook naar huisquote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef fathank het volgende:
Je gaat tijdens een set van Promo naar huis?.
[..]
Ohja, die verkapte hardstyleplaat.
Geen flauw idee, ben niet geweest. Was overdag al op Spaarnwoude bij Awakenings Festival. Daar lekker los gegaan in de schranztent.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wilde wel blijven maar mn benen konden echt niet meer.. en me maat was niet bekend met de heldenstatus van Promo en wilde ook naar huis
Welke platen heeft ie gedraaid dan?
Je was in mijn 'hometown'quote:Op maandag 29 juni 2009 03:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hehe, ben zelf het hele weekend aan het werk geweest op het volksfeest in GoorZelfs daar nog wat oldschool hardcore gehoord naast de gebruikelijke happy hardcore nummers
Diss Reaction - Jieheaaaaa & Rexanthony - For You Marlene
Filmpje is te bekijken hoor, ik ken het nummer alleen niet. Ik wil het wel weten, klinkt lekkerquote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet niet of het onderstaande linkje (+filmpje) toegankelijk is voor iedereen, maar mocht dat wel zo zijn: weet iemand hoe het nummer heet?
http://bassaddicted.hyves(...)eo/597515053/0/b6MQ/
De laatste paar secondes hebben wat weg van een Angerfist nummer, maar de opbouw en climax zijn meer Neophyte's stijlquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef hornage het volgende:
[..]
Filmpje is te bekijken hoor, ik ken het nummer alleen niet. Ik wil het wel weten, klinkt lekker
Was zeker weer gezelligquote:Op maandag 29 juni 2009 08:47 schreef Silaz het volgende:
[..]
Je was in mijn 'hometown'mooooi feestje was het
x2. Ik ga volgend jaar wel naar Ground Zero.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:10 schreef fathank het volgende:
Ik niet, sla em over dit jaar. Wel Dominator over 3 weken.
times threequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
x2. Ik ga volgend jaar wel naar Ground Zero.
Die is idd Heeeel Erg Dik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Kan niet wachten op 25 juli!
té vette theme!
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dominator over 3 weken al jaLeuk Anthem ook
Maar eerst Ground Zero morgen, ik begin er echt fucking veel zin in te krijgen![]()
Gisteren mooie aankopen in Rotterdam gedaan
D-Passion Album
5 Industrial Movement platen
Rude Awakening - Fragments Of The Future
USR11 - Anti Hardware EP
[ afbeelding ]
Hehe, ook mijn favorietenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Riding Dirty en Vive La France zijn m'n favorieten.
okay, thx.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:15 schreef julian6 het volgende:
http://www.discogs.com/artist/3+Steps+Ahead
Dat album junkie is z'n laatste voor die stierf
* Sassie heeft zich prima vermaaktquote:Op zondag 5 juli 2009 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Op z'n Limburgs: Wie woar Ground Zero (hoe was GZ)?
Track kende ik ook niet, maar viel me idd ook op dat het behoorlijk dnb-achtig was.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Forsaken Is Dead gooide nog cd's het publiek in, ook 1tje gevangenVorig jaar op Ground Zero ook al een vinyl plaat van the Horrorist gevangen
Sassie, heb jij enig idee welk nummer dat was wat Ophidian op het laatst draaide? een soort van rauwe drum 'n bass track. Beetje Genosha 175 stijl.
Dan hoop ik dat het een gloednieuwe track is die binnenkort uitkomt op Genosha 175 ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:13 schreef Sassie het volgende:
[..]
Track kende ik ook niet, maar viel me idd ook op dat het behoorlijk dnb-achtig was.
Blijft een lekker nummerquote:Proteus gooide trouwens ook nog een CD het publiek in (een handje vol mensen helaas, erg jammer). Draaide op het einde ook nog Meccano Twins - Superior.
Kloptquote:Ik heb de laatste minuten van DNA DJ Team nog wel meegemaakt (toen kwam ik de industrial binnnen voor Ophidian), ik meende als afsluiter S.R.B.- Not So Smooth te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |