quote:You got a body like the devil and you smell like sex
I can tell you're trouble but I'm still obsessed
Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again
Yeaa
Come on
Yea
You're like the kiss of death, like the hand of faith
I can tell you're trouble but I still wanna taste
Because you know you're
Because you know you're
You're So Hot, I wanna get you alone
I wanna get you stoned
I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna seeyou again
See you again
See you agaain
Chrome fuckt elke keer bij mij bij het openen van een nieuwe KLB SCquote:
Ik woon er zelf nog niet. Dus nog niet echt. Maar kamer vinden is niet echt moeilijk. Gewoon hospiteren!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Heb je al connecties voor kamers?Dan kan ik mijzelf die moeite besparen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga denk ik m'n mastah in Damsco doen.
Ik heb er al één gevonden lieverd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Siniti het volgende:
Kamer vinden niet echt moeilijk? Je denkt er iets te makkelijk over ben ik bang
Is goed. Zodra ik mail terug heb van de hogeschool hoop ik op zoek te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik woon er zelf nog niet. Dus nog niet echt. Maar kamer vinden is niet echt moeilijk. Gewoon hospiteren!
Als ik iets weet hoor je het van me.
Wordt wel een hel qua kamers. Maar desnoods pak ik zo'n keet oid.quote:
Welke steden? Dat maakt namelijk nogal veel uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik ken dus veel mensen die na een jaar nog niks hebben gevonden
Amsterdam. Of bedoel je waar ze vandaan komen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke steden? Dat maakt namelijk nogal veel uit.
"Oh, McF, ik wil je pijpen."quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Zo, nog even een TVP voor het weekend.
[ afbeelding ]
Even in m'n msnnaam zetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Livin' the good life, jongens.
Vanavond Falling Down kijken, morgen op stap. Volgende week hele week fulltime werken tegen aantrekkelijk tarief, dan 2x doordeweek een barbecue, de zaterdag op stap naar Eindhoven. Dan de week erna 3 examenfeesten na elkaar en daarna alweer op vakantie.
Hah is dat alles?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Livin' the good life, jongens.
Vanavond Falling Down kijken, morgen op stap. Volgende week hele week fulltime werken tegen aantrekkelijk tarief, dan 2x doordeweek een barbecue, de zaterdag op stap naar Eindhoven. Dan de week erna 3 examenfeesten na elkaar en daarna alweer op vakantie.
Ik verzin het ook maar. Eigenlijk ga ik de hele vakantie dungeons raiden op Runescape.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hah is dat alles?
Ik ga lekker de hele vakantie thuis Fok! volspammen! Haha!
Dat zei ik heul niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |