Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
Heb ik zojuist een dubbel topic gemaakt?
Juistem, tik hem aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:17 schreef Howl het volgende:
`Middag!
Nog een uur of twee, en dan is het weekend. Laten we inderdaad die tijd vermoorden!
Ik moet werken dit weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Juistem, tik hem aan!
Ik blijf tot half 6 hiermoet half 7 in Amsterdam zijn, dus is het ook niet waard om dan nog naar Hoorn te gaan en dan weer terug
Net was er een reclame van de Hoornse stadsfeesten op SkyRadio![]()
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen magquote:
Hmm denk het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hee KF, ga je trouwens nog batsen dit weekend?
Ik ook! Morgenavond! Mensen kansloos dronken makenquote:
Even een handje voor dat mondje hehquote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm denk het nietdeze week totaal geen tijd erin gestoken, dus zal dit weekend ook nergens resultaat van hebben
Jij dan?!
One step at a time tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen
Neuh, ik ook niet... Maar met het daten gaat het goedSlow, but we're getting there...
Automatiseringsdeskundige staat op mijn kaartjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben echt blij dat ik elk weekend vrij ben
Dan doe je het niet goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef getl0st het volgende:
Maar het moet echt
anders was ik niet gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |