quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fix you en Green eyes ook
And I will try to fix your green eyes
Van Live Nation:quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Fluxi het volgende:
Kan iemand misschien bevestigen dat ze pas om 21:00 beginnen met spelen ? een aantal mensen waarmee ik ga kon geen vrij krijgen en zijn pas om 18:00 klaar met werken.
quote:VOORLOPIG TIJDSCHEMA
15.00u Deuren open
18.15u Bat For Lashes
19.15u Flaming Lips
21.00u Coldplay
Wij verwachten dat het concert tussen half 11 en 11 uur ten einde is. Let op: tijden zijn slechts indicatief.
Bij deze kan ik dat bevestigen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Fluxi het volgende:
Kan iemand misschien bevestigen dat ze pas om 21:00 beginnen met spelen ? een aantal mensen waarmee ik ga kon geen vrij krijgen en zijn pas om 18:00 klaar met werken.
Ligt er geen woonwijk in de buurt dan?quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Operc het volgende:
Het is het Goffert park, om 11 uur is het wel afgelopen.
Sterker nog... Het ligt middenin een woonwijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ligt er geen woonwijk in de buurt dan?
Rond 14 uur valt nog prima te parkeren op straten als de Vossenlaan. Je bent dan in 5 minuten lopen op het terrein!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:14 schreef 85 het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor parkeren? Ik ben van plan al rond 14.00 daar te zijn en wil de auto een beetje in de buurt hebben. Iemand die daar woont toevallig?
Mensen die nog een kaartje op Marktplaats hebben staan maken de kaartjes ook steeds goedkoper, er zijn namelijk ook nog kaartjes via Eventim.nl te koopquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog kaartjes zal kopen. Ik vind het zo duur(arme student
)
Top!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Rond 14 uur valt nog prima te parkeren op straten als de Vossenlaan. Je bent dan in 5 minuten lopen op het terrein!
Inderdaad! Vrienden van mij hadden van het weekend nog kaarten voor de helft van de prijs via Marktplaats. Ze staan er nu zelfs al op tegen elk aannemelijk bod.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:52 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mensen die nog een kaartje op Marktplaats hebben staan maken de kaartjes ook steeds goedkoper, er zijn namelijk ook nog kaartjes via Eventim.nl te koopDoe er je voordeel mee!
oordoppen als je naar een concert gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef randomosity het volgende:
Neemt iemand van jullie nog gehoorbescherming (oordoppen ofzo) mee? Is dat nodig als je er vanaf 6u bent en redelijk vooraan staat?
Heb er wel zin in
Ik kom wel eens op festivals waar je ze wel nodig hebtquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
oordoppen als je naar een concert gaat
ah, die 65 euro, moet er toch vanaf kunnen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog kaartjes zal kopen. Ik vind het zo duur(arme student
)
Das echt zo raar nog niet, vooral als je naar een klein zaaltje gaat ofzo. Voor zo'n openluchtconcert als dit lijkt het me opzich niet echt nodig, maar voor de zekerheid kun je het natuurlijk altijd doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
rest van je leven een piep in je oor omdat je te dom bent je oren te beschermenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |