Mocht je hier niemand vinden, zou ik je aanraden om op de Coldplay hyves te kijken. Daar is ook veel animo om kaarten te kopen/verkopen/ruilenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef Twest1 het volgende:
Yoo, mensen. Ik zit met een probleem, was van plan om met een aantal mensen naar coldplay te gaan, maar nu komen we erachter dat 1 iemand een kaartje op donderdag heeft ipv woensdag.
Hij wilt dus graag op woensdag, is er miss iemand die juist op donderdag wilt en dus wilt ruilen?
Ja -quote:Op donderdag 3 september 2009 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand trouwens enig idee of ze al langzaam spullen klaar aan het zetten zijn in het Goffertpark?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:14 schreef randomosity het volgende:
[..]
Ja -
[ afbeelding ]Boh ik krijg er echt hendig veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op zondag 6 september 2009 17:14 schreef randomosity het volgende:
[..]
Ja -
[ afbeelding ]ik heb er echt zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nijmegen staat wel mooi in dit rijtjequote:07/09/09: Paris
09/09/09: Nijmegen
10/09/09: Nijmegen
12/09/09: Manchester
14/09/09: Dublin
16/09/09: Glasgow
18/09/09: London
19/09/09: London
quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zou donderdag na het concert een nacht blijven pitten in een B&B, maar moet vrijdag om 08.30 een verplicht college volgen op school in Groningen..
Mmh..
integendeel; ik zit tegen mijn afstudeertraject aan.. Mocht ik die les missen, dan mag ik niet aan het projectdeel meedoen, wat betekent dat ik mijn diploma niet krijg.quote:Op zondag 6 september 2009 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik blijf slapen bij een vriendin. De dag daarna lekker naar huis terwijl ik eigenlijk school hebMaar 1 keertje skippen in het begin van het jaar zal me vast geen diploma kosten
De setlists van de afgelopen optredens zijn hier te lezen:quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef kreuk050 het volgende:
Het wordt niet de standaard festival setlist van afgelopen zomer mensen?
Die wil ik niet eens lezen, zie daar wel wat ze gaan doen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De setlists van de afgelopen optredens zijn hier te lezen:
http://www.setlist.fm/setlists/coldplay-3d6bde3.html
Ben blij dat je hem niet kopieerde, want ik wil hem pas live zienquote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De setlists van de afgelopen optredens zijn hier te lezen:
http://www.setlist.fm/setlists/coldplay-3d6bde3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |