Zullen we hier stappen tegen nemen Cyb?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die een spel direct op easy spelen.![]()
Schijtluizen.
Eenschquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijtluizen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zullen we hier stappen tegen nemen Cyb?
The AFCA brothers.quote:Who you gonna call?
EENSquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijtluizen.
In je pipboy-menu naar status gaan en individueel je limbs healen met een stimpackquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:36 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben mank in fallout 3 en ik kan nergens slapen of naar de dokterben op een plek waar opeens een groot monster tevoorschijn komt dus het is wel handig om te rennen
hoe kan ik mn been healen?
dan was die van jou beyond repair denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb gewoon een heule nieuwe xbox gekregen. Productiedatum 2009-04-01!![]()
Incluis HDMI en werkende dvd-drive dus.![]()
E74 en een gare dvd-drive, ja. Lazy zGermanz!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan was die van jou beyond repair denk ik
ah zo, thanks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In je pipboy-menu naar status gaan en individueel je limbs healen met een stimpack
Ah Stranglehold, dat vond ik toch zo'n bruut spel. Waarom noem je het in godsnaam een onderzetterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Wilde iemand nog stranglehold ruilen?
Omdat het spel zo ontzettend bout isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Stranglehold, dat vond ik toch zo'n bruut spel. Waarom noem je het in godsnaam een onderzetter?
Ja zo verkoop je een spelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat het spel zo ontzettend bout is
Was die er woensdag al danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:Rocket Riot staat op XBLA!
Zit me nu alweer dood te lachen om het spel, je hebt zo'n powerup waarbij je van die blokjes om je heen krijgt zodat daar de schoten tegenaan knallen ipv tegen jou aan: die blokjes zijn eendjesheb er nu al zin in om dit coop te spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |