Awquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mijn vader gaat teleurgesteld zijn met mijn tekening
Ik moet hem nog makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Post je tekening! Kunnen wij beoordelen of hij teleurgesteld zal zijn
Tja, daar heeft hij dus helemaal niks aan blijkbaar.quote:
Maak die tekening met paint dan, kun je hem zo hier neergooien.quote:
Ik ben bezig, maar heb nog geen inspiratie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Maak die tekening met paint dan, kun je hem zo hier neergooien.
Erg voor je, maar vaderdag is voor iedereen een pijnlijke dag...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn vader is dood.
Vaderdag is altijd een pijnlijke dag voor me.
Mjah, ik heb domweg geen contact meer met m'n pa, dus dat kado gaat er ook niet van komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn vader is dood.
Sowieso jammer, die hele commercialiteit rond zulks dagen. Ik hecht er zelf nooit waarde aan, ik geef m`n broer altijd een paar tientjes zodat hij wat kan kopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik heb domweg geen contact meer met m'n pa, dus dat kado gaat er ook niet van komen.
Maar het is toch idioot dat op een dag waar je eigenlijk de ander even laat weten dat je aan hem denkt, dixons je een kado van 250 euro probeert ana te smeren?
Met dierendag bezorg ik mijn katten altijd een zelfgemaakt diner van tonijn, zalm en kip, en krijgt hij een nieuwe krabpaal, halsbandje en kattenbakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die aan dagen als vaderdag, moederdag en dierendag doen
Dat is het elke dag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen zonen- of dochterdag?
Je pa is emo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef Devo het volgende:
Het wordt weer zoals elk jaar scheermesjes geven
Zoals t hoort.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Met dierendag bezorg ik mijn katten altijd een zelfgemaakt diner van tonijn, zalm en kip, en krijgt hij een nieuwe krabpaal, halsbandje en kattenbak
Dat is sinterklaas.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen zonen- of dochterdag?
Je bent het slaafje van je eigen huisdierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Met dierendag bezorg ik mijn katten altijd een zelfgemaakt diner van tonijn, zalm en kip, en krijgt hij een nieuwe krabpaal, halsbandje en kattenbak
Nee hoor, de 28equote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Uhh, a.s. zondag toch?
In België de 14e en in Nederland de 21e
Wat is er mis mee om wat extra's voor je beestje te doen? Dat dier geeft jou toch ook iedere dag liefde en aandacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent het slaafje van je eigen huisdier
O sweet sarcasm. Maar serieus, ik zorg dan dat het voer in huis is waar de kat gek op is, voor de rest niet zoveel bijzonders, dat diertje wordt al veel verwend m.i.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent het slaafje van je eigen huisdier
Als je met liefde kots en haarballen op de vloer bedoelt, dan ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om wat extra's voor je beestje te doen? Dat dier geeft jou toch ook iedere dag liefde en aandacht.
Kijk nou eens goed: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaderdag#Eerstvolgende_Vaderdagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Xandrar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaderdag
21e. En wikipedia heeft altijd gelijk.
Je hebt mijn grap verneuktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Uhh, a.s. zondag toch?
In België de 14e en in Nederland de 21e
Je hebt een bepaalde regel vergeten te berwerkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaderdag#Eerstvolgende_Vaderdagen
Schop jij ook dieren als ze je irriteren? Zo kom je bij mij namelijk wel over.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je met liefde kots en haarballen op de vloer bedoelt, dan ja.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Schop jij ook dieren als ze je irriteren? Zo kom je bij mij namelijk wel over.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn vader is dood.
Tsja, jij als wees zijnde weet gewoon niet wat de betekenis ervan is ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef PeZu het volgende:
mensen die aan vaderdag of moederdag doen ->_!
wat een briljante deductie van de aanwezige feitenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsja, jij als wees zijnde weet gewoon niet wat de betekenis ervan is ?
Dankzij je liefhebbende pappie en mammie mag jij op deze aardkloot vertoeven![]()
![]()
Zeg, ben jij een broer van Emimich ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef PeZu het volgende:
wat een briljante deductie van de aanwezige feiten![]()
Ik denk zelf dat hij hevig teleurgesteld zal zijn, maar als jij je er op zo'n makkelijke manier er van af wilt maken, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:01 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb net een tegoedbon in elkaar geflanst
Voor een taartpuntje met koffie (op mijn kosten) bij de Multivlaai
Vroeger toen hij me op kwam halen van de basisschool gingen we daar wel eens heen.
Zal 'ie vast leuk vinden
Is hij echt nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat hij hevig teleurgesteld zal zijn, maar als jij je er op zo'n makkelijke manier er van af wilt maken, moet je dat vooral doen.
Dierendag is coolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die aan dagen als vaderdag, moederdag en dierendag doen
Dus ze leeft nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb helemaal geen geld om iets voor 'm te kopen..
Maar even aan m'n mammie vragen of ze nog wat heeft
hee fabel fantast, heb je überhaupt wel een greintje meer verstand dan een lamme strandbal?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg, ben jij een broer van Emimich ?
Genie..... ! ().
Haha, jaquote:
Uhh, een krabpaal is voor katten en Bonzo is hondenvoer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:48 schreef Farenji het volgende:
Ik geef mijn pa dit jaar hetzelfde als wat ik hem elk jaar geef: een fijne nieuwe krabpaal, nieuwe halsband en een zelfgemaakt diner van runderhart en Bonzo.
Daar heeft ie tenminste echt wat aan.
Ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:29 schreef Stephan1237 het volgende:
En wie is nog vergeten wat voor vaderdag te kopen?
*komt net uit BaarleNassau vandaan geracet, even een bierpakket bij de Biergrens gescoord*quote:Op zondag 21 juni 2009 00:29 schreef Stephan1237 het volgende:
En wie is nog vergeten wat voor vaderdag te kopen?
Ik ook al jaren nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:28 schreef Seam het volgende:
Ik doe niet aan Vaderdag
Had je niets op school gemaakt?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef justmattie het volgende:
Mn moeder heeft iets voor mij gehaald om aan mn pa te geven
Een tekening, maar die was tijdens het naar huis fietsen uit m'n handen gewaaidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |