quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef zovty het volgende:
Stom kutbedrijf zoekt sufkutten voor dom simpel administratief werk.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef cerror het volgende:
of is dat zinnetje gewoon een soort van aanduiding dat je kan rekenen op een shitload aan overtime?
Geen 9 tot 5 mentaliteit betekent altijd vroeger dan 9 beginnen en later dan 5 eindigen. Heel vreemd vind geen enkele baas het goed als je van 10 tot 4 gaat werken (voor hetzelfde loon).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:26 schreef cerror het volgende:
"Geen 9 tot 5 mentaliteit"
Neen, ik ben een kwart voor 1 tot 12 over 7 persoon nou goed?
Wat maakt het mij nou uit, als ik er vroeger of later uit moet dan ga ik wel vroeger of later naar bed, of is dat zinnetje gewoon een soort van aanduiding dat je kan rekenen op een shitload aan overtime?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Ook zo leuk: Op zoek naar out of the box denker, etc. etc.
En dan de eerste dag meteen 600 pagina's met regels door moeten nemen.
Betekend: we gaan failiiet als de vraag inzakt omdat we geen reserves hebben.quote:
Blijft lastig he?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Betekend: we gaan failiiet als de vraag inzakt omdat we geen reserves hebben.
QFT GMTA NTBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Betekend: we gaan failiiet als de vraag inzakt omdat we geen reserves hebben.
Alleen jammer dat jij als sollicitant met hetzelfde probleem zit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:24 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om als bedrijf goed te formuleren wat ze zijn en wat ze zoeken zonder weer ordinair bezig te zijn met standaard zinnen enzulks.![]()
Emimich schrijft die shit als bijbaantje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je maar eens voor de grap die vacatures lezen.!
Die onzin en dure woorden
Terwijl ze meestal geen reet voorstellen.
6 euro per uur?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij als sollicitant met hetzelfde probleem zit.![]()
Ik ben twee jaar geleden een dergelijk bedrijf tegen gekomen op de carrierebeurs oid. Daar zagen ze er nog best tof uit, en ze vonden m'n cv leuk, dus de week erop mocht ik langs komen.
Ter plekker zaten we met 7 mensen in een ruimte die deed denken aan een klaslokaal. Daar moesten we allemaal een paar testjes maken, en terwijl we met de 2e bezig waren werd de 1e nagekeken. En na elke ronde werd degene met de beroerdste score weggestuurd.
Uiteindelijk waren ik en een ander vergebleven en we mochten toen op gesprek met een HR figuur. Toen zij erover begon dat ik kon beginnen voor rond de 6 euro per uur, en de eerste 2 cursussen voor 50% voor mijn rekening kwamen ben ik in lachen uitgebarsten, opgestaan en weggelopen. En op de weg naar de deur heb ik de mensen die mijn collega's zouden worden op het hart gedrukt snel iets anders te zoeken.
Echt, wat een baggerbedrijf was datOverigens ben ik dan ook zeer blij dat er nog steeds een tekort is aan hoger opgeleide informatici
Yep. Ze keek ook echt raar op bij mijn vraag of ze een grapje maakte.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep. Ze keek ook echt raar op bij mijn vraag of ze een grapje maakte.
OMFGquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef H.Moody het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wij+zijn+een+jong+en+dynamisch+bedrijf&btnG=Zoeken&meta=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |