Laat me raden, omeprazol?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mn maag van streek is
Ik heb nu pilletjes die de aanmaak van maagzuur moeten remmen en dan zou het over moeten gaan. Mag niet te vet of gekruid eten en ook geen koffie
Dokter: O, ik kan wel zien dat je last hebt!quote:
Ja. Werkt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. Werkt dat?Bij mij niet helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huisquote:
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huis
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?
Maar daar is het nog te vroeg voor
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassen
Vind ik niet. Maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Dat veranderd gerust als je het eens gehad hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |