niet volgens wikiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom is dat em niet dan? Die foto van jou is 99.5% zeker wel Steve.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuipen?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
Bof, daar zuip en dans je ook alleen maar. En van de blues brothers word ik ook nog eens vrolijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga meer voor het zuipen en de dancemuziek. ;')
quote:
boefjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Ik moest een nieuwe explorer installeren net.
Zegt hij tijdens de installatie sluit alle andere programma's tijdens het installeren. Dus ik open meer programma's om lekker opstandig te zijn.
Take that microsoft!
I am terriblequote:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je maakt wat mee hè, zo'n vrijdagmiddag op kantoor
ga motivationals googlenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Ik kijk deze:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Het nivo van verveling en de daling van motivatie zijn beide monumentaal te noemen
Sommige zijn leuk!quote:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?quote:
Hw klinkt toch meer als satan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?.
Die ketting waar alleen IK het sleuteltje van heb ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut, heb ik de ketting weer niet goed vast gemaakt?.
Om maar even het niveau van Singles na 18.00 uur aan te halen:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hw klinkt toch meer als satan.
Kreator daarentegen....
dat wil jij heul niet, anders had je mij al een pm/sms gestuurd of ik vanavond tijd hadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om maar even het niveau van Singles na 18.00 uur aan te halen:
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:54 schreef rival het volgende:
daarom ben ik zo vrolijk
Lach! Het is vandaag de mooiste dag van het jaar
thnx danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.
Gefeliciteerd !! * mrbox geeft 3 verjaadags zoenenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik jarig ben.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
*gaap* mensen voor de presentatie allemaal veilig opgehaal nu de presentaties nog overleven....
[..]
Gefeliciteerd !! * mrbox geeft 3 verjaadags zoenen
Congratz mevrouwtjequote:
de keuken! ja denk dat die het vetst wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef KudFokker het volgende:
De vetste plek waar je ooit seks hebt gehad?
You got me therequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hw klinkt toch meer als satan.
Kreator daarentegen....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
de keuken! ja denk dat die het vetst was
Daar ben je vrouw voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter dat dan dat hij te snel komt dacht ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
Beetje jammer van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het wel dat iemand dat zou doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 weer veel te ver door....
w88 op zich is nooit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |