Dat voel je goedquote:
Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het.. en heb er speakers van 6 aan hangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Die helpen helemaal niet! Want die komen altijd een paar dagen te vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hyves verjaardagsherinneren helpen ook wel.Maar toch!
![]()
Dank allen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren niet zo héél duur
En ben ze geloof ik ook kwijt
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
het kan wel hoor...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 was
Maar dat kan dus niet, ook niet met een transformator ?
nooit gewetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het..
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
het kan wel hoor...
euhm.. maar als dan bv de radio 100 watt uitgeeft in 4 ohm... en je sluit speakers aan van 100watt in 8 ohm.. dan levert uiteindelijk de radio minder wattage... (geloof ik, weet het niet exact sorry)
kijk eens op marktplaats oid voor 2e hand versterkers voor in de auto. kost geen drol. vraag wel of je hem daar kan beluisteren
Een erg leuk en lief meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisje![]()
Vlechtjes zijn kei coolquote:
Mijnes kan het nietquote:
Oh trouwens KF, ik heb nog een versterkertje liggen van JBL die ik niet gebruik.. zal even de specs opzoeken.. Het is wel een vrij zware..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerde
Maar mis ze ook niet echtnu vallen mijn ogen beter op
het gaat over de aygo denk ik? met die super speakers van 20 watt piekvermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt heb
Het probleem is alleen dat ik niets mag veranderen, dus zou eerst een andere hoedenplank moeten gaan zoeken...
Heb nog wel ronde 13cm speakers van JBL van de GTO liggeneen keer meegenomen voor thuis in mijn subwoofer van mijn pc 5.1 setje
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Sony Auto radio, Sony Versterker, Subwoofer
Is dit niets? KF?
Oh ok, nou dan zet je toch zo'n ding in de auto :quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenweet niet eens of daar RCA aansluitingen opzitten trouwens
Maar het is een lease auto, dus mag ik het console ding niet vervangen voor een enkel din's radio
Goed idee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |