Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het.. en heb er speakers van 6 aan hangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt omvormers die van je 12v 220v maken. daar kan je in principe alle apparatuur op aansluiten. (oke oke, geen vaatwasser ofzo)
maar wil je daar je autoradio op aansluiten? autoradio's werken namelijk met 4 ohm. en huis tuin en keuken apparatuur met 8 ohm.
Die helpen helemaal niet! Want die komen altijd een paar dagen te vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hyves verjaardagsherinneren helpen ook wel.Maar toch!
![]()
Dank allen.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren niet zo héél duur
En ben ze geloof ik ook kwijt
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Maar niks mis mee, de meeste vrouwen zeiden je al dat ze weg moesten tenslotte
het kan wel hoor...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik wist dat auto 4 ohm was, maar wist niet dat huis tuin en keuken spul 8 was
Maar dat kan dus niet, ook niet met een transformator ?
nooit gewetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken apparatuur kan je meestal de versterker om schakelen tussen 4 en 8 ohm. Althans, bij de mijne kan het..
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
het kan wel hoor...
euhm.. maar als dan bv de radio 100 watt uitgeeft in 4 ohm... en je sluit speakers aan van 100watt in 8 ohm.. dan levert uiteindelijk de radio minder wattage... (geloof ik, weet het niet exact sorry)
kijk eens op marktplaats oid voor 2e hand versterkers voor in de auto. kost geen drol. vraag wel of je hem daar kan beluisteren
Een erg leuk en lief meisjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Diamantjes zijn voor vrouwen!Gelukkig ben ik nog een meisje![]()
Vlechtjes zijn kei coolquote:
Mijnes kan het nietquote:
Oh trouwens KF, ik heb nog een versterkertje liggen van JBL die ik niet gebruik.. zal even de specs opzoeken.. Het is wel een vrij zware..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja droeg ze een tijdje niet meer omdat ze irriteerde
Maar mis ze ook niet echtnu vallen mijn ogen beter op
het gaat over de aygo denk ik? met die super speakers van 20 watt piekvermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja als ik iets koop koop ik het voor inkoop waar ik gewerkt heb
Het probleem is alleen dat ik niets mag veranderen, dus zou eerst een andere hoedenplank moeten gaan zoeken...
Heb nog wel ronde 13cm speakers van JBL van de GTO liggeneen keer meegenomen voor thuis in mijn subwoofer van mijn pc 5.1 setje
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Sony Auto radio, Sony Versterker, Subwoofer
Is dit niets? KF?
Oh ok, nou dan zet je toch zo'n ding in de auto :quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenweet niet eens of daar RCA aansluitingen opzitten trouwens
Maar het is een lease auto, dus mag ik het console ding niet vervangen voor een enkel din's radio
Goed idee!quote:
Ja, maar dan moet ik die dingen er dus in laten zitten wanneer ik de Aygo inlever.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat over de aygo denk ik? met die super speakers van 20 watt piekvermogen
ik heb die zijpanelen eruit gehaald. (das echt zo gepiept) iets grotere speakers erin gezet (gat groter gemaakt) en die weer aangesloten... niemand die het ziet als je die auto inlevert.... mits je het netjes doet...
ik heb er ook gewoon een andere radio in gefrot hoor, de originele zet ik steeds terug bij servicebeurten etcquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet het op een standaard console radio gaan aansluitenweet niet eens of daar RCA aansluitingen opzitten trouwens
Maar het is een lease auto, dus mag ik het console ding niet vervangen voor een enkel din's radio
dat zeker. er zijn ook zat speakers van dezelfde grootte als in de aygo die beter en harder geluid leveren. dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die dingen er dus in laten zitten wanneer ik de Aygo inlever.
Ik wil het spul er eigenlijk weer uithalen voor naar een volgende auto, zonder 'sporen' achter te laten en origineel terug te geven (dus met originele spullen)
Maar er zitten in dat dashboard zeker van 10cm speakertjes in ben een kartonnen conus?
Ik denk dat ik er al heel erg op vooruit zou gaan als ik het standaard spul zal vervangen voor Pioneer spul?
Dat is vast geen aygoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er ook gewoon een andere radio in gefrot hoor, de originele zet ik steeds terug bij servicebeurten etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent eigenlijk stout geweest, maar vooruit, omdat ik zo'n goed persoon ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat halen, wil ik wel een thee
Ik wist toen ik het postte dat ik dat te horen zou krijgen hehe.quote:
Het kan best goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trouwen? Daar heje geld enzo voor nodig, gek!
Bedankt dat je dit met ons hebt willen delenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef heksehiel het volgende:
Tof! ik moest niezen en nou zit mijn hele toetsenbord onder
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef halfbearad het volgende:
Hoi, vanavond feestje met de huisgenoten van mn zusje. Dat wordt leuk!
Kan zelfs gratis, Patrick Kluivert is gratis getrouwd, die kon het niet betalen natuurlijkquote:
Welnee, samen op een strandje in Brazilie bij zonsondergangquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trouwen? Daar heje geld enzo voor nodig, gek!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef heksehiel het volgende:
Tof! ik moest niezen en nou zit mijn hele toetsenbord onder
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef STING het volgende:
Je bent eigenlijk stout geweest, maar vooruit, omdat ik zo'n goed persoon ben.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef Belsezar het volgende:
Ik wist toen ik het postte dat ik dat te horen zou krijgen hehe.
Nee, jij hebt andere dingen aan je hoofd![]()
Maar anders![]()
Ben wel iets meer waard dan een goedkope bruiloftquote:
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben wel iets meer waard dan een goedkope bruiloft
... maar voor alle andere zaken Euro Card Mastercard?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef STING het volgende:
Bedankt dat je dit met ons hebt willen delen
Het is vandaag lompheidsdagquote:
Daarom word ik ook een ouwe vrijsterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
Ja maar zoveel geld heeft niemand op de wereld..
Lekker dan...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Het is vandaag lompheidsdagWilde net half lege bekertje van client opruimen, flikkert uit mijn handen en nu zit vloebedekking + witte muur onder de koffie.
Met 40 katten op een woonboot?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook een ouwe vrijster
Hmmmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook een ouwe vrijster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |