Hmmmquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daarom word ik ook een ouwe vrijster
Geen idee, ik drink geen koffie. Verder zal het vast vanzelf opdrogen en die vlekken kan ik me niet druk om makenquote:
Je pleurde het in ieder geval niet over jezelf. Daar heb ik nog wel eens een handje van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen koffie. Verder zal het vast vanzelf opdrogen en die vlekken kan ik me niet druk om maken*beseft heel goed dat ze aso is...
Dat doe ik alleen in gezelschap van anderenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef halfbearad het volgende:
Je pleurde het in ieder geval niet over jezelf. Daar heb ik nog wel eens een handje van.
Ik vlak voor een sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in gezelschap van anderen
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?quote:
Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik vlak voor een sollicitatiegesprek
Speaking of laks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Neuh, katten moet je verzorgen, daar ben ik veel te laks voor
Go hit 'm tigerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef STING het volgende:
Speaking of laks.
Ik ga m'n afwas eens aanvallen.
Maar jij bent een vrouwquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?
Ik saai? Nooit!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Nu niet saai gaan doen hè nu ik nog 5 minuten kan posten voor ik met pauze ga
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, jij wel?
Hahaha, ik heb dat iets te vaak, dus tegenwoordig lach ik er dan maar omquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef halfbearad het volgende:
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.
En ik heb nog weleens een tafelkleed per ongeluk in de fik gezet met mn brakke hoofd tijdens het ontbijt. Na het blussen kiepte ik de koffie over mezelf. Dat was een ochtend waar alles gewoon fout ging .
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, dat is me een keer overkomen. Men kon er wel om lachen maar echt veel goeds deed het mijn zenuwen niet.
En ik heb nog weleens een tafelkleed per ongeluk in de fik gezet met mn brakke hoofd tijdens het ontbijt. Na het blussen kiepte ik de koffie over mezelf. Dat was een ochtend waar alles gewoon fout ging .
Ja, de rest van de familie heeft er de hele dag lol van gehad. Vind het wel genant, maar kan de humor er wel van inzien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb dat iets te vaak, dus tegenwoordig lach ik er dan maar om
Alles is in balans. Zennnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.
*klopt af*
Niet? Pff, saaiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik doe geen laag uitgesneden truitje aan als ik ga solliciteren hoor
Het is niet aan te bevelen, maar soms gebeuren dat soort dingen nou eenmaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit zulke dagen.
*klopt af*
Exactly!quote:
Oh, een indruk liet ik toen wel achter jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig om indruk te maken
Hij is leukquote:
Meestal wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, eten. Misschien moet ik dat ook even gaan doen.
Cup-a-soup!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ben je thuis?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien voel ik me dan beter?!quote:
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!quote:
quote:
Geen idee, probeer hetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien voel ik me dan beter?!
[..]
Niet in huis... Maar wel iets wat er op lijkt, goed idee!
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rustquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Maar ik voel me ook echt niet lekker nu..
Is het lekker rustig?
En wat zei de dokter?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, terug van de dokter
Ook nog even langs een vriendin geweest en nu moet ik eigenlijk nog wat dingetjes in huis doen...
Ga ik allebei doen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:49 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee, probeer het
Als ik ziekjes ben ga ik altijd lekker lang onder de douche. Helpt altijd bij mij
Is ook niet erg, even wat doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu even thuis en ga zo weer... Vanmiddag komt een vrouw terug met 3 kinderen, dus dan is het gedaan met de rust
Oo mijn moeder was net op mijn werk! (waar ik morgen moet werken)
Zei ze allemaal; Ja, het gaat niet zo lekker met automatic_ hoor! Ze heeft er heel veel last van, dus ik ben benieuwd of ze het morgen gaat volhouden
Haha, daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook niet erg, even wat doen
Ooh wat goed, hahaha
Dat mn maag van streek isquote:
Nee hoor. Ik heb alleen last van "trekkende" hechtingenquote:
Dat is waar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Haha, daaromAch.... Sommetjes maken is ook nuttig.
Ja, geweldig! Zegt ze net; Dat vind je toch niet erg?
Nee hoor mama
Laat me raden, omeprazol?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mn maag van streek is
Ik heb nu pilletjes die de aanmaak van maagzuur moeten remmen en dan zou het over moeten gaan. Mag niet te vet of gekruid eten en ook geen koffie
Dokter: O, ik kan wel zien dat je last hebt!quote:
Ja. Werkt dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja. Werkt dat?Bij mij niet helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huisquote:
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
6 uur, jij bent gek. Rond 5 uur ga ik mooi naar huis
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Na 6 uur had ik gezegd: neuken?
Maar daar is het nog te vroeg voor
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om eens goed van bil te gaan.. Alleen moet je soms even wachten totdat er een snoezepoes voorbij komt zetten die het waard is om je piwi in te jonassen
Vind ik niet. Maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Dat veranderd gerust als je het eens gehad hebtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben een naar vervelend oversext pubertje, wist je dat niet?
Nou, mn werk wil dat ik de meetapparatuur ophaal voor volgende week, mn dokter wil dat ik zondag even langskom om wat tests te bespreken, mn zus wil dat ik vanavond mee-eet en wat vrienden van me willen morgen dat ik meega de grachten onveilig te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat willen ze van je halveberenadvertentie?
Welke grachtenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, mn werk wil dat ik de meetapparatuur ophaal voor volgende week, mn dokter wil dat ik zondag even langskom om wat tests te bespreken, mn zus wil dat ik vanavond mee-eet en wat vrienden van me willen morgen dat ik meega de grachten onveilig te maken.
Eigenlijk past het allemaal wel goed in de agenda. Wel apart dat ze allemaal in het zelfde kwartier bellen
Bij jou gaat het natuurlijk fantastisch werken!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moest ja zeggen
Ik wil er vanaf!
Goed zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij jou gaat het natuurlijk fantastisch werken!
Ja maar ging me meer om de plekquote:
Als je het eens wist...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat veranderd gerust als je het eens gehad hebt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed zo
Hoop eigenlijk dat ik me vanavond als wat beter voel, dan kan ik tenminste sex hebben
O,ik ben best erg soms
oh, valt wel mee, ik sta alweer even droog...quote:
Yup, daar ga ik rondzwalken op zoek naar avontuur.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ging me meer om de plek
Maar het zijn dus "mijn" grachten
Echt niet MIJN grachten! en morgen avond lekker dansen in MIJN winkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup, daar ga ik rondzwalken op zoek naar avontuur.
Maar volgende week naar Middelburg is ook leuk! Vraag me af wie me gaat assisteren. De laatste twee meiden waren hartstikke gezellig
Goed dat je het zegt, daar moet ik ook nog eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt niet MIJN grachten! en morgen avond lekker dansen in MIJN winkel
Lekker! Al bedacht wat je gaat doen? Of gewoon heul niks?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Kluts het volgende:
Saaiheid, zo'n vrijdagmiddag.
Heb die van volgende week ook maar fijn vrijgenomen.
Nietus! Mijnent!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ging me meer om de plek
Maar het zijn dus "mijn" grachten
Vertel mij watquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Kluts het volgende:
Saaiheid, zo'n vrijdagmiddag.
Heb die van volgende week ook maar fijn vrijgenomen.
Om eerlijk te zijn had ik liever gewerkt vandaag. Maar de school heeft afgezegd dus heb ik een extra vrije dag.quote:
http://www.imdb.com/name/nm0000114/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef rival het volgende:
Tsss
de grachten zijn van deze man!
[ afbeelding ]
wie oh wie weet wie dit is?
Lijkt er wel op. maar helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000114/
Steve Buscemi. Gok ik zo.
Ik ga volgende week naar Hilversum Alive en dan daarvoor eten met vrienden, dus dan ga ik daar al lekker vroeg naartoe.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker! Al bedacht wat je gaat doen? Of gewoon heul niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |