Wat boeit ons dat nou, jouw meningquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat boeit mij dat nou? Formule 1..!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat boeit ons dat nou, jouw mening!
Idd, die paar miljoen per jaar die die gasten krijgen, wat een armoedequote:
Ik neem aan dat ze nog wel een paar nieuwe teams zullen toelatenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef TheClown1 het volgende:
williams en force india hebben zich wel ingeschreven voor het nieuwe seizoen. dat weet je al wie er in 2010 kampioen wordt.
we kunnen williams alvast feliciteren
moeten ze wel eerst even een andere motor regelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef TheClown1 het volgende:
williams en force india hebben zich wel ingeschreven voor het nieuwe seizoen. dat weet je al wie er in 2010 kampioen wordt.
we kunnen williams alvast feliciteren
zonder Ferrari kijkt er niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nog wel een paar nieuwe teams zullen toelaten
Punt 1 : het waren er 6quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef Parzival het volgende:
worden de F1 races net als twee jaar terug in amerika.. 4 auto's aan de start... whoooo spannend!
Pst, dat kan. Je hoeft je als club niet in te schrijven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Kon zoiets in het voetbal maar, dat we van die corrupte dino's afwaren van de FIFA.
Als er iets kut zou zijn, is een grote race op Zandvoort. Het circuit kan dan best mooi zijn, maar de stad zelf is totaal onbereikbaar voor een grote groep mensen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komen nu de "echte" circuits terug op de kalender, zoals Zolder, Zandvoort, Imola, Silverstone, Montreal.
FIA![]()
Wat een kutorganisatie. Met hun corrupte keuzes. Al de mooie circuits hebben ze in de loop der jaren weggesaneerd, en weten te vervangen door saaie baggerrondjes.
Genoeg andere circuitsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Alsof het ze ook daadwerkelijk gaat lukken...NOT!
Meneer Ecklestone heeft een veels te grote vinger in de raceopap. Geen circuit (met contracten bij de FIA) die ze wil ontvangen. Te veel belangen; mooi om mee te dreigen, maar slecht realiseerbaar voor de vertrekkende ploegen. Ik zie het nog niet gebeuren.
Voordeel is wel dat de F1 eindelijk weer spannend is nu! Wie gaat er winnen... De 80 jarige F1 dino of de boardroom zakenmannetjes van de dreigende teams.
Door eigenlijk gewoon je eigen, nieuwe overkoepelend orgaan op te zetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
FIA is toch een overkoepelend orgaan net als de KNVB? Zonder bij zo'n orgaan te zitten kan je toch niet zomaar racen/voetballen?
Ja of de meerderheid van de club moeten de middelvinger opsteken maar hoe organiseer je dan wedstrijden etc
Geschikt voor grote races en zonder contract van de FIA? Noem er eens een paar!quote:
Volgens mij zijn er een aantal rechtzaken geweest dat wanneer een klasse aan de regels voldoet ze gewoon overal mogen racen. Kzal vanmidag even google-enquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geschikt voor grote races en zonder contract van de FIA? Noem er eens een paar!
Volgens mij heeft iedereen die races organiseerd, van Truck, GT en tourwagen tot Klassiekers een contract met de FIA wat behoorlijk wat waard is. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. En die boardroom mannetjes weten het vast beter dan ik!
de circuits moeten op dit moment een enorm pak geld neerleggen voordat ze uberhaupt een F1 race mogen organiseren. zonder teams and Ferrari Mclaren en dergelijke +fans die zij aantrekken is het opeens een stuk minder intressant om dat pak geld neer te leggen (zeker als er al een andere klasse is om het race weekend op te vullen tegen wellicht lagere kosten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Meneer Ecklestone heeft een veels te grote vinger in de raceopap. Geen circuit (met contracten bij de FIA) die ze wil ontvangen. Te veel belangen; mooi om mee te dreigen, maar slecht realiseerbaar voor de vertrekkende ploegen. Ik zie het nog niet gebeuren.
Voordeel is wel dat de F1 eindelijk weer spannend is nu! Wie gaat er winnen... De 80 jarige F1 dino of de boardroom zakenmannetjes van de dreigende teams.
Dat denk ik ook, vooral Briatore wil wel eens een sneer naar een ander team en/of coureur maken. Het is heel belangrijk dat ze de eerste paar jaren op 1 lijn liggen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:59 schreef Trannellius het volgende:
Het grootste probleem wat de teams nu tegemoet komen zal zijn dat er eenheid tussen hun moet blijven. De ego's van de teambazen moeten de komende 2-3 jaar toch echt ff aan de kant worden geschoven om die nieuwe klasse goed op te zetten.
Die zijn ook niet afgesloten met de FIA, maar met Bernie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er hebben zich al drie teams voor het nieuwe seizoen ingeschreven...en een nieuwe raceklasse introduceren is niet zo easy. denk alleen maar eens an de Tv contracten, die zijn afgesloten met de FIA, niet met FOTA volgens mij.
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Want men kijkt alleen voor Ferrari natuurlijk
Luca di Montezemelo bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef LockonStratos het volgende:
Hippe actie van die divertimezzo of hoe die knakkert ook heet
Ja diequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef LockonStratos het volgende:
Hippe actie van die divertimezzo of hoe die knakkert ook heet
Met een verschrikkelijk groot verschil, de a1gp was een prive hobby project zonder bekende namen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik heb er ook zo m'n twijfels over, kijk eens naar de A1GP, die had/heeft toch ook wel aanloopproblemen. En dat is ivg met F1 nog een simpele klasse. Bij ferrari denkt men kennelijk dat ze de telefoon maar hoeven te pakken en zeggen, hoi, kunnen we komen racen volgend jaar? Denk het niet...tenzij Bernie er achter gaat staan.
die plannen liggen natuurlijk al lang klaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik heb er ook zo m'n twijfels over, kijk eens naar de A1GP, die had/heeft toch ook wel aanloopproblemen. En dat is ivg met F1 nog een simpele klasse. Bij ferrari denkt men kennelijk dat ze de telefoon maar hoeven te pakken en zeggen, hoi, kunnen we komen racen volgend jaar? Denk het niet...tenzij Bernie er achter gaat staan.
Je kan je posts gewoon bewerken hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
hong = hond natuurlijk
Dan minder posts in topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je kan je posts gewoon bewerken hoor
En bovendien krijgen de teams maar de helft van dat geld. Oftewel, nieuwe contracten kunnen tegen de helft van de prijs worden afgesloten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Die zijn ook niet afgesloten met de FIA, maar met Bernie.
De teams die er uit zijn gestapt zijn de rijkste teams. Dus ik denk dat ze de FIA niet meer gaan ontvangen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
nee juist niet, dat maakt het racen namelijk onpersoonlijk. laat ze lekker in de wereldsteden rijden, zoals Monaco, New York, Tokyo e.d.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk komen nu de "echte" circuits terug op de kalender, zoals Zolder, Zandvoort, Imola, Silverstone, Montreal.
FIA![]()
Wat een kutorganisatie. Met hun corrupte keuzes. Al de mooie circuits hebben ze in de loop der jaren weggesaneerd, en weten te vervangen door saaie baggerrondjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |