Oehquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
In other news:
Ik was de bijsluiter van mijn diclofenac aan het lezen, en blijkbaar is opzwellen van gezicht + geen gevoel hebben aan een kant van je tong geen goed tekendus net de HA gebeld, we kregen de assistente aan de lijn. Zij overlegt met de HA en dan word ik teruggebeld.
Spannend
quote:
Niet eens de loden pijp!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Don't we all![]()
En hopen dat het goed komt met je gezwollenheid en gevoelloosheid*detective-mode aan* "Het was de diclofenac, in Muis, met de honkbalknuppel!"
Mwah muisje!
Courgette is óók vies, net als aubergine. En net als champignons. En daarom heb ik stiekem een hekel aan mijn vegetarische vrienden want als je iets vegetarisch moet verzinnen zonder courgette, aubergine en champignons blijft er meestal maar weinig overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Laureline het volgende:
En courgette is helemaal niet vies, dat is aubergine.
Ja heurr ik pas opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Courgette is óók vies, net als aubergine. En net als champignons. En daarom heb ik stiekem een hekel aan mijn vegetarische vrienden want als je iets vegetarisch moet verzinnen zonder courgette, aubergine en champignons blijft er meestal maar weinig over
Muis, pas je een beetje op met de opgezwollen kop?Nee serieus, goed dat je de dokter hebt gebeld!!
En ik had zo half iets gelezen over Cycle, en ik hoop dat het vanavond allemaal goed gaat en dat McGiro gewoon even een slechte bui leek te hebben. Ik heb morgen alweer date nummer vier-en-een-half met McZonderbijnaam trouwens
Of nog netterder:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Sorry!
De volgende TT wordt:
Slank #774 - waar we het niet over piemels hebben
Grazie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef Laureline het volgende:
Dag liefjes, ik ga ervandoorIk heb zo een afspraak op een terras, net de snoet vol met factor 60 gesmeerd. Aubergine ze vanavond!
Ohja, hoe is het daar mee? Ben je over het koffie incident heen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Courgette is óók vies, net als aubergine. En net als champignons. En daarom heb ik stiekem een hekel aan mijn vegetarische vrienden want als je iets vegetarisch moet verzinnen zonder courgette, aubergine en champignons blijft er meestal maar weinig over
Muis, pas je een beetje op met je opgezwollen kop?Nee serieus, goed dat je de dokter hebt gebeld!!
En ik had zo half iets gelezen over Cycle, en ik hoop dat het vanavond allemaal goed gaat en dat McGiro gewoon even een slechte bui leek te hebben. Ik heb morgen alweer date nummer vier-en-een-half met McZonderbijnaam trouwens
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of nog netterder:
Slank #774 - genitaliënloos
Oh dat kan dan mooi met je Poirot-leuter!![]()
Slank #774 - genitaliënloze Fransozen en het mysterie van de Poirotpenis
Maar die is zeker te lang
hahahhaha die tweedequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of nog netterder:
Slank #774 - genitaliënloos
Oh dat kan dan mooi met je Poirot-leuter!![]()
Slank #774 - genitaliënloze Fransozen en het mysterie van de Poirotpenis
Maar die is zeker te lang
Poirot is niet genitaliënloos want die heeft een Poirotpenis!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Maar Poirot is een Belg. Zou het dan wel passen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Poirot is niet genitaliënloos want die heeft een Poirotpenis!
En genitaliënloos rijmt alleen op Fransoos![]()
Anders moet het worden: "Vlaamse vulva's en Poirotpenissen"![]()
Maar dat insinueert wel intercourse![]()
Seksloos dan: "Penisloze Poirot en het mysterie van de Belgische bombonella's"
Vlaamse vavooms kan ook eventueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou óp!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |