quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Merel het volgende:
Courgette is óók vies, net als aubergine. En net als champignons. En daarom heb ik stiekem een hekel aan mijn vegetarische vrienden want als je iets vegetarisch moet verzinnen zonder courgette, aubergine en champignons blijft er meestal maar weinig over
wat zij zegtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:
Merel, wat leuk dat jullie alweer gaan afspreken! ik hoop dat je uit je eigen gevoelens komt (misschien eerst voor jezelf uitpluizenm, voordat je hem erin betrekt?)
en muis, dat klinkt niet goed, wat naar, die bijwerkingen! ben benieuwd wat de ha ervan zegt...
Ja, lekker makkelijk, lui wezen, type je eigen reactie eens johquote:
Je bent al een echte Letterenstudentquote:
Hier gaat 't ook lekker ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bent al een echte Letterenstudent![]()
*luiwammest zelf verder*woehoe, al bijna drie kwart pagina geschreven vandaag
![]()
Volgens mij heb ik geen zin meer in dit jaar >_>
marguerite is tof! die heeft ook een poos hier in Leiden gewerkt (tussen groningen en nijmegen in, die periode gok ik)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Hey je krijgt ook met Marguerite Corporaal te maken, zie ik(ga er tenminste vanuit dat je het in Nijmegen doet hè?).
Ik heb haar voor taalvaardigheid Engels gehad en zij is echt tof.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:45 schreef Totziens het volgende:
Leuk heur Istanbul maar ik wil nog wel eens vergeten dat een truitje met decolleté nogal reactie's kunnen oproepen... dag rustig moment om in het park te studeren(er gingen zelfs jongetjes foto's van maken
)
Gelukkig maakten de mannen in mijn buurtje het weer enigzins goed door mijn boodschapjes voor me in te pakken en de deur voor me open te houden
Muis, ik hoop dat het een beetje meevalt
GB: soesje had schuddebuikjes mee naar Portugal(en 30% was gezakt!!)
Morgen is alles vast weer beterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef progje het volgende:
bwuh wat een shit dag.. maar gelukkig is het bijna weekend
Whihihiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:45 schreef Totziens het volgende:
Leuk heur Istanbul maar ik wil nog wel eens vergeten dat een truitje met decolleté nogal reactie's kunnen oproepen... dag rustig moment om in het park te studeren(er gingen zelfs jongetjes foto's van maken
)
Gelukkig maakten de mannen in mijn buurtje het weer enigzins goed door mijn boodschapjes voor me in te pakken en de deur voor me open te houden
Muis, ik hoop dat het een beetje meevalt
GB: soesje had schuddebuikjes mee naar Portugal(en 30% was gezakt!!)
Ik kon niks verzinnen, en mijn zus aapte me na wsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef cyclechick het volgende:
Zusjes, hoe komen jullie er eigenlijk bij om jezelf goodbye en tot ziens te noemen?
al het dikgedrukte zijn mijn favorieten (ben niet zo'n literatuurmeisje)quote:* Oral Communication Skills British/American English
* Grammar, Writing and Translation
* Syntax
* Phonetics British/American English
* English from Old to New
* 19th and 20th-Century British Literature in Context
* Introduction to American Studies
* British Culture and History
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |