ik viel een keer in slaap toen iemand een heel interessant verhaal afstak over de werking van oscilloscoopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken zo'n slome figuur die echt een zware natuurkunde nerd is. En die ging mij in de trein uitleggen hoe je in 4 dimensies kan rekenen met vectoren
Daar was ik erg blij mee
(nouja ik was wel gefascineerd door die figuur)
Laatst zat ie bij een vriend van me in de trein, loopt er zo'n meisje weg, zei ie schijnbaar: "zooooo dat was een lekker wijf!"
Nouja, het is wel schattig haha
quote:
Kut voor je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan niet slapen en het fokking saai op fok en ik kan een nummer niet vinden
opteffen, butjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut voor je.
Open er een topic over.
Wil je erover praten?
Je kan er niet mee omgaan.
Nou, ik leef met je mee.
Is dit relatief of absoluut?
In hoeverre geld deze theorie in de dialectiek?
Ik zie geen klacht.
Bron?
Aluminiumfoliepapier.
hier een leeg papiertje, kun je lekker origamien, kom maar terug als je 1000 kraanvogels hebt gevouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:34 schreef Siniti het volgende:
Ik verveel mij nu ook. Allemaal jouw schuld, Klaas.
Ik kan niet origamien, daarnaast kan je geen lege blaadjes over het internet aan iemand anders geven omdat zaklamp.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een leeg papiertje, kun je lekker origamien, kom maar terug als je 1000 kraanvogels hebt gevouwen
Toch wel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Binnen een week leren een website te maken en daar dan informatie van 15 pagina's engelse tekst perfect opgemaakt met plaatjes erop hebben, was een beetje erg optimistisch van me
zo langzaamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
Binnen een week leren een website te maken en daar dan informatie van 15 pagina's engelse tekst perfect opgemaakt met plaatjes erop hebben, was een beetje erg optimistisch van me
nee ik ben net thuis, ik wist het al om half 4 vanmiddagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je zat tot 2 minuten geleden naast de telefoon nog te wachten ofniet?
Proficiat!
hier een liedje over slagen of nietquote:
over dalende dingen gesproken, ik at gister bij de buren, toen zei m'n buurjongetje toen ie een kaart las die ze hadden gekregen (mannetje zit in de eerste) "Die foto, daar krijg ik spontaan een slappe van"quote:
Als je ff uitlegt wat het zijn, wil ik je graag helpen kiezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jongens, C+ME of Color Culture Cards, kies eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |